The Dudes of Hazzard Movie Part 3 - Video

Mar 13, 2012 at 2:39
by Dudes of Hazzard  

In this part it's good times all the time for Liam, Joe and Ferg - racing and riding in Åre, Sweden and Hafjell, Norway (the 2012 world cup venue). This section contains some of the movies best riding sections with huge river hucks, belly flops, Chocolate factory and MacDonalds robbing and a triumphant return to Scotland... It won't fail to entertain!

Enjoy!

Views: 14,421    Faves: 176    Comments: 6


If you didn't catch parts one and two:

Part 1
http://www.pinkbike.com/news/The-Dudes-of-Hazzard-Movie-Part-1-2012.html

Part 2
http://www.pinkbike.com/news/The-Dudes-of-Hazzard-Movie-Part-2-2012.html


Cheers

The Dudes,
Joe Barnes, Liam Moynihan and Fergus Lamb

P.s. Keep and eye out for our boy Ferg later this week racing World Cup round one in South Africa and give him a cheer!
Must Read This Week
Video: Biketherapy
47714 views









40 Comments

  • + 35
 Dear Pinkbike, please award this series with the VIDEO OF THE YEAR Award. Yours truly
  • + 6
 this how the british like to do things! one of my favourite biking movies of all time, and thats because of how chilled out you guys were and the quality was really good aswell
  • + 4
 I've loved all three of these. It's the lad's roadtrip that everybody dreams of. It was a really awesome series and I enjoyed every episode.


And some of those bridge drops were crazy! Fairplay. Although you need to work on diving technique, some serious bellyflops going down... tup
  • + 5
 im sorry but am i the only one that thinks those cliff jumps were crazyyyyyyy!?!?!
[Reply]
  • + 5
 We can be found on the old Facebook here as well - www.facebook.com/TheDudesofHazzard if you want to keep an eye on our ongoings or give us filming suggetions...

There should hopefully be a dudes website in the pipeline aswell! Gid!
  • + 3
 nice work dudes. you need to do an Oregon / Washington / Whistler trip when you can.
  • + 2
 We would love to do a trip over on the west coast of U.S and Canada! It's definitely one for the future!!
[Reply]
  • + 4
 bridge jump was just tooo sick Big Grin Big Grin
[Reply]
  • + 4
 MAD ! There's gotta be a part 4 !
[Reply]
  • + 2
 To be young and "stupid" again. Looks like plenty of fun. Nickin the coke at Mickey D's....haha
Hafjell bikepark most definately looks worth checkin out.
[Reply]
  • + 2
 Unreal video, solid amount of respectable height cliff jumps in this one for sure!
[Reply]
  • + 2
 Major props for these dudes! Especially for the guy representing pink on the trail! Big Grin
  • + 1
 all the mtbcut riders ride pink oranges
[Reply]
  • + 3
 These guys just have so much fun.... AWESOME!
[Reply]
  • + 2
 hahahaha LOVE these guys the cola idea is GOLD apsoloute gold im gonna have to try it please keep making these Big Grin
[Reply]
  • + 2
 nice hip hop remix of "Home" by the Magnetic Zeros
[Reply]
  • + 2
 whats the name of the song around 6:00 minutes?
  • + 1
 Hey, it's 'D.Veloped - Bring Em Home' There is a full song list for all three parts at the very end of this part! Cheers
[Reply]
  • + 2
 haha, what a bunch of pikeys Razz
[Reply]
  • + 2
 @ 6.57. Lazy whip looks so moto.

Cool series of vids.
[Reply]
  • + 0
 these guys have fuckin massive balls to do that shit haha and seriously fuckin stupid haaha!!!! i wouldnt jump from any a does bridges!!
[Reply]
  • + 1
 you guys have to much fun...stop it... lol awesome series.. had me chuckling loads... nice one guys.. keep it up !!!!
[Reply]
  • + 1
 Awesomeness in a video. Gid times lads.
[Reply]
  • + 1
 whats the first song called. "its allll right"
  • + 1
 hey it's 'end of the line' by the Travelling Wildburys
  • + 1
 Cheers guys! Smile
[Reply]
  • + 1
 Man this vid is awesome, great stuff, and it never gets boring!
[Reply]
  • + 0
 yeah guys! thats what I call a roadtrip, there's only one part missing: massive alcohol abuse Big Grin
[Reply]
  • + 1
 more more more it was so good to bad its over :......(
[Reply]
  • + 1
 whats the song at about 7:00 mins Smile
[Reply]
  • + 1
 Awsome! Those hucks were pretty damn ballsy! :O
[Reply]
  • + 1
 Epic line choice at 7:04 mins!
[Reply]
Below threshold threads are hidden

Post a Comment



You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
Copyright © 2000 - 2014. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv15 0.027089
Mobile Version of Website