obee1

two wheels, rare steaks, water malt yeast hops, making stuff, left hooks, semi hollow guitars, rugby, braap, and a pinch of DGAF.

Block user

Recent

obee1 PedalShopLLC's photo
Oct 20, 2014 at 8:03
1 days
am I the only one thinking that a drunken Virginia hillbilly is gonna mistake this pumpkin for an ex wife/GF who has been using a tanning bed too much?

obee1 rogersjoe14's photo
Oct 20, 2014 at 7:58
1 days
beautiful work dude.

obee1 obee1's photo
Oct 20, 2014 at 6:29
1 days
Ha! Lemme tell you bus, the first thing people do out here with a perfectly good new truck is lift it, and the second thing is straight pipe it. Four inch pipes billowing smoke out of new diesels is common, and putting stacks on trucks- like a big rig- is what the real cool kids do.

Oct 19, 2014 at 20:26
1 days
obee1 obee1's photo
Oct 19, 2014 at 20:13
1 days
its the first vehicle i've ever purchased that wasn't black. but i got an offer i couldn't refuse.

obee1 obee1's photo
Oct 19, 2014 at 19:02
2 days
nope. stock. just biggerer everywhere than the 1500.

obee1 pinkbikeaudience's article
Oct 19, 2014 at 18:11
2 days
Video: Downhill Unicycling, Apparently It's a Thing
What part of the video does the lion tamer come out? I always like to see when the clowns all pile out of the Little car too, so could you tell me what part of the video that happens at?
obee1 obee1's photo
Oct 19, 2014 at 18:01
2 days
Ah c'mon now, we both know no one allowed to own a truck in onterrible. Think of the insurance rates!

obee1 obee1's photo
Oct 19, 2014 at 15:00
2 days
Cheers mate. Having been in aus, and knowing how you all seem to like your vehicles, y'all would enjoy seeing how ridiculous the size of the trucks in Alberta can be. My 1500 is a girls truck, and the fact that this 2500 isn't diesel still makes it more or less a mid size truck. My neighbour was visibly upset that it was only a gasser.

Added 2 photos to Summer-2014
Oct 19, 2014 at 10:05
2 days
Load more...
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
Copyright © 2000 - 2014. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv14 0.056797
Mobile Version of Website