Pig ugliest AM/Enduro/XC/DH bikes out there if yours is a pig post it!

PB Forum :: All Mountain, Enduro & Cross-Country
Pig ugliest AM/Enduro/XC/DH bikes out there if yours is a pig post it!
Author Message
Posted: Sep 20, 2021 at 13:28 Quote
be careful what you ask of life jesp, it usually delivers Wink


Posted: Sep 24, 2021 at 5:28 Quote
So my roommate, who doesn’t really work, got a brand new RM carbon bike for his birthday from his girlfriend.

Posted: Sep 24, 2021 at 5:49 Quote
marxthekittah wrote:
So my roommate, who doesn’t really work, got a brand new RM carbon bike for his birthday from his girlfriend.

Nice to be that dude

Posted: Sep 24, 2021 at 7:03 Quote
Damn, dude must give some REAL good oral. Gotta start dating rich girls...

Posted: Sep 24, 2021 at 7:07 Quote
I'm doing badly, Got a second hand Voodoo Bizango from mine.

Posted: Sep 24, 2021 at 7:59 Quote
sooooo Outside pull the plug on Friday Fails orrrrr who forgot to post it today?

Posted: Sep 24, 2021 at 8:00 Quote
NorCalNomad wrote:
sooooo Outside pull the plug on Friday Fails orrrrr who forgot to post it today?

they usually wait till 9am

Posted: Sep 24, 2021 at 8:40 Quote
marxthekittah wrote:
So my roommate, who doesn’t really work, got a brand new RM carbon bike for his birthday from his girlfriend.

dang..that's cool...

700-pirate wrote:
I'm doing badly, Got a second hand Voodoo Bizango from mine.

she's still a keeper dude tup

I got a book.

"Mastering Mountainbike Skills 3rd Edition, by Brian Lopes and Lee McCormack".... Big Grin

could be 'cause I've had a lot of offs this season... Blank Stare not sure

Posted: Sep 24, 2021 at 13:44 Quote
adm750 wrote:

I got a book.

"Mastering Mountainbike Skills 3rd Edition, by Brian Lopes and Lee McCormack".... Big Grin

could be 'cause I've had a lot of offs this season... Blank Stare not sure

Sure that's a hint! lol

Posted: Sep 24, 2021 at 15:08 Quote
adm750 wrote:
marxthekittah wrote:
So my roommate, who doesn’t really work, got a brand new RM carbon bike for his birthday from his girlfriend.

dang..that's cool...

700-pirate wrote:
I'm doing badly, Got a second hand Voodoo Bizango from mine.

she's still a keeper dude tup

I got a book.

"Mastering Mountainbike Skills 3rd Edition, by Brian Lopes and Lee McCormack".... Big Grin

could be 'cause I've had a lot of offs this season... Blank Stare not sure

A wise purchase.


https://www.leelikesbikes.com/

Now practice Smile

Posted: Sep 24, 2021 at 19:05 Quote
NorCalNomad wrote:
sooooo Outside pull the plug on Friday Fails orrrrr who forgot to post it today?

It's there. Local trail which I've been helping build got its 4th appearance in as many months. Couple claimer hits on there for sure. Eek

Posted: Sep 24, 2021 at 23:19 Quote
Mr-Magura wrote:
adm750 wrote:

I got a book.

"Mastering Mountainbike Skills 3rd Edition, by Brian Lopes and Lee McCormack".... Big Grin

could be 'cause I've had a lot of offs this season... Blank Stare not sure

Sure that's a hint! lol
My wife keeps buying me uplift / bike park day ticket vouchers for birthday/Christmas the past few times. Not sure if it's a treat for me or a means of her getting rid of me for a day!

Posted: Sep 25, 2021 at 2:08 Quote
700-pirate wrote:
I'm doing badly, Got a second hand Voodoo Bizango from mine.

lol

Mine claims to have injured her wrist putting her bike away last time and now doesn't want to come out, so that's great

Posted: Sep 25, 2021 at 3:11 Quote


on my way now...


 
Your subscriptions
no posts

Copyright © 2000 - 2021. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.027912
Mobile Version of Website