The 26" Dirt & Park Thread

PB Forum :: Dirt Jumping & Street
The 26" Dirt & Park Thread
Author Message
Posted: May 18, 2017 at 9:29 Quote
To be fair I dont like the fox forks at all. Not cause theyre expensive but because they feel really bad (in my opinion)

Id much rather get 3 Circus experts instead of 1 Fox..

Also hey, the blacked out Circus Experts looks f*cking sick?! Why would you compare that to a Toyota Really Mad lol

Posted: May 18, 2017 at 10:59 Quote
Ready to shred with that beast



Posted: May 18, 2017 at 11:45 Quote
paraskevas wrote:
Ready to shred with that beast

*snip*

*snip*

Speak of the devil!!! There's a Manitou Circus expert!! they look awesome all blacked out!

Only thing is that i miss the arch from the 2013 one, when they changed in 2014 they made it even further back..

Posted: May 18, 2017 at 11:48 Quote
Partymaster or Blk Mrkt Edit1?

Posted: May 18, 2017 at 13:21 Quote
niklas96p wrote:
To be fair I dont like the fox forks at all. Not cause theyre expensive but because they feel really bad (in my opinion)

Id much rather get 3 Circus experts instead of 1 Fox..

Also hey, the blacked out Circus Experts looks ####### sick?! Why would you compare that to a Toyota Really Mad lol
have you ever seen a supra lol

Posted: May 18, 2017 at 13:59 Quote
J-Gordon wrote:
Partymaster or Blk Mrkt Edit1?
Partymaster

Posted: May 18, 2017 at 14:18 Quote
alejorider14 wrote:
J-Gordon wrote:
Partymaster or Blk Mrkt Edit1?
Partymaster

+1

Posted: May 18, 2017 at 16:36 Quote
J-Gordon wrote:
Partymaster or Blk Mrkt Edit1?

Cryptkeeper.

Posted: May 18, 2017 at 18:34 Quote
partymasters arent in stock on the rise website.

are they a made to order deal? (wouldnt suprise me)
or do they make a batch of all their options and sell out quick

Posted: May 18, 2017 at 19:47 Quote
MattRagsdale wrote:
partymasters arent in stock on the rise website.

are they a made to order deal? (wouldnt suprise me)
or do they make a batch of all their options and sell out quick
pretty sure its made to order since Gabbo runs a one man operation on his end. I guess that's why they give frame options?

Posted: May 18, 2017 at 22:43 Quote
christianridesbikes wrote:
MattRagsdale wrote:
partymasters arent in stock on the rise website.

are they a made to order deal? (wouldnt suprise me)
or do they make a batch of all their options and sell out quick
pretty sure its made to order since Gabbo runs a one man operation on his end. I guess that's why they give frame options?

both seem like incredibly strong frames but if i can get a crash replacement discount from Blk Mrkt i would probably go with the edit1

Posted: May 19, 2017 at 7:08 Quote
I just got another fork made by gabo,some quality mf shit my friends. Similar if not higher quality than the OG dob fork IMO

Posted: May 21, 2017 at 7:06 Quote
sherbet wrote:
Striker853 wrote:
^^
Thats the thing I wanted to point out..

And @Sherbet, don't take this shit to serious, it's only forum with various opinions, so there is no reason to be upset about a elitist dude, that likes to build bikes, which don't only do the job..

Preachin' to the choir mate;

Fapital V2 all done.

I build hella nice bikes, I also don't lord silly opinions over people. Point being you don't need a post grand fork to have decent suspension, and coming out of left field to tell someone their fork isn't good is kinda arsey. Why do you keep digging this up? Upset?

Ps nobody's upset over your opinions. They don't matter that much after all. Wink
Sherb, can you refrain from re-posting your cap, I literally always remember that picture of how shitty it looked when you got it back, hits me right in the feels lol.

Posted: May 21, 2017 at 7:18 Quote
You mean this photo?
So stolen bike was retrieved...


 
Your subscriptions
no posts

Copyright © 2000 - 2017. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.041884
Mobile Version of Website