show off your Santa Cruz

PB Forum :: Santa Cruz
show off your Santa Cruz
Author Message
Posted: Sep 23, 2011 at 4:38 Quote
davidstuartkelly wrote:
stevil-1 wrote:
heres my old super 8 and bullit.from back in the day.
some old scanned pics from 05
Ahhhhh, the memories come flooding back. Use to have a bullit too. Those Monsters on your Super 8 are one of my all time favorite forks...
ya i love the monsters. bought them brand new. still got em too.
just as nice and smooth as the day i got them . minus the 10 years of scratches. lol
was gonna sell them, but don't know if i can let them go.ahhh the memories

Posted: Sep 23, 2011 at 5:00 Quote
dmckiwi wrote:
Just picked it up today Cool


Looks like a fun bike and I have to complement you on the great colour choice.

Posted: Sep 24, 2011 at 18:18 Quote
Don't sell the monsters Stevil. Classics
Haven't seen a Super8 for ages. Awesome

Posted: Sep 26, 2011 at 17:45 Quote
My newest addition

Posted: Sep 26, 2011 at 23:05 Quote
danrack wrote:
dmckiwi wrote:
Just picked it up today Cool


Looks like a fun bike and I have to complement you on the great colour choice.

I really wanted Trans Red like my Heckler but have to admit the Red is pretty nice.

Posted: Oct 1, 2011 at 16:43 Quote
My rides: Heckler and Chameleon



\


Posted: Oct 4, 2011 at 22:51 Quote
Out with the old and in with the new Smile


2011 Santa Cruz Nomad carbon in Black with 2012 Fox RP23

Posted: Oct 4, 2011 at 23:00 Quote
diranne wrote:
Out with the old and in with the new Smile


2011 Santa Cruz Nomad carbon in Black with 2012 Fox RP23
HOLY SHIT, that is a near perfect build for me, and many others too. Great taste in choosing your spec dude.The attention to detail is very impressive. Nice to see some people still using 2 Up front,That is SOOOOO SEXY... Enjoy you lucky bugger!!!!!!!

Posted: Oct 5, 2011 at 13:46 Quote
diranne wrote:
Out with the old and in with the new Smile


2011 Santa Cruz Nomad carbon in Black with 2012 Fox RP23

holy shiiittt. only thing i would change is get a dropper seatpost on there

Posted: Oct 5, 2011 at 16:41 Quote
JonasT wrote:
Getting a 185mm front disc. Calippers gonna be raw.

XC bomber'
sick but why deemaxs?

Posted: Oct 5, 2011 at 18:42 Quote
J-Carmichael wrote:
My Santa Cruz v10 Carbon

My v10.
is trhat lake sammaish by chance? The lake by my house looks exactly like that hahaha

Posted: Oct 5, 2011 at 18:59 Quote
dher0521 wrote:
J-Carmichael wrote:
My Santa Cruz v10 Carbon

My v10.
is trhat lake sammaish by chance? The lake by my house looks exactly like that hahaha

Yup, it is!

Posted: Oct 6, 2011 at 14:40 Quote
diranne wrote:
Out with the old and in with the new Smile
2011 Santa Cruz Nomad carbon in Black with 2012 Fox RP23
Golden goodness Drool


 
Your subscriptions
no posts

Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.025736
Mobile Version of Website