Just the Tip Day 3 - Sea Otter Classic 2017

Apr 23, 2017
by Pinkbike Staff  

Take a tour around the pits with our man on the ground - Brett Tippie. More of the latest and greatest, everything you need to see.


MENTIONS: @bretttippie



Must Read This Week

41 Comments

  • + 82
 that women tippie stopped... god damn!
  • + 21
 Watch out ladies Tippie is here!
  • + 15
 12/10
  • + 25
 More than just the tip
  • + 5
 I've seen her interviewed on a cycling show we have here. Works for Specialized. Getting more women into MTB.
  • + 1
 @mxmtb: Just a wee bit more?
  • + 3
 Absolute hero bloke!
  • + 1
 She's either stuck up... or she doesn't know who Tippie is.....LOL
  • + 1
 @loopie: I expect she didn't recognize him, which is a fail for someone whose job is to sell bikes. I wonder if she knows the opportunity she missed?
  • + 71
 I can't believe the new polygon climbs like an xc bike and descends like a dh bike. I've never heard of a bike doing that before.
  • + 8
 i swear every damn company says that about their bikes haha
  • + 0
 the marin wolf........ hmmmmmm
  • + 2
 The revolution is here.
  • + 30
 I respected Dane before but it's on a whole new level now. LOL
  • + 16
 He chugged that beer like a pro!
  • + 19
 Wow that was Dane from trailpeak, and www.pinkbike.com/video/465252 who won the build off.
  • + 3
 Great video! Thanks for the link.
  • + 13
 I feel like Tippie's wife must be a saint/the most patient woman in the world. Plus, I'm sure she's cool too.
  • + 10
 can you imagine Tippie, 'back in the day', with a few beers on the go and a big party full of women? good times i bet!
  • + 9
 Random person sighting my ass, she was hot
  • + 6
 The difference between al arge peperoni pizza and a pro mountain bike is a large peperoni pizza can fed a family afore . - Brett Tippie 2017
  • + 7
 *Family of four.
  • + 1
 Tippie at his finest - no sugar coating for the kids on that one!
  • + 3
 "Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why they call it The Present."

Dig that quote @bretttippie! My favorite episode to date - thank you and way to keep up the stoke!

"Time and Tide waits for no man."
  • + 7
 6:04 lmao
  • + 6
 Yeeeeew Onyx!
  • + 4
 Group hug group hug group hug!!!
  • + 4
 Brian is right, Ellsworth is pretty as Tippie....Smile
  • + 3
 Ha me and kids were behind the kiddos at 6:04. Tippie is a funny dude. Love sea otter!
  • + 4
 It doesn't matter the bike, I see a hill, I be a pushing....
  • + 3
 Did he say 100 and something axle sizes for that silent hub? yowzers
  • + 2
 Custom engraving too
  • + 1
 Love my Onyx hubs. Full season one one set and they're still like new. Great trade in program too for when your next bike has the newest B.S. boost option
  • + 3
 "random person sighting here" Tippie at his finest.
  • + 2
 Yeah, she's be pretty hard not to randomly sight.
  • + 4
 Nice work Dane!
  • + 3
 This was Gold, pure Gold!
  • + 1
 i'm surprised no one has used sprag bearings before in hubs, widely used in industry.
  • + 2
 Super bummed I missed this year.
  • + 1
 loving that I got some air time on this "yeeeeeeeeeeeeeeeew"
  • + 2
 Ummm, Onyx!!!

Post a Comment



Copyright © 2000 - 2018. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.035075
Mobile Version of Website