Video: The Dudes of Hazzard - Dudeumentary 2015

Oct 11, 2015
by Liam Moynihan  
Views: 23,541    Faves: 206    Comments: 10

Whey hey! Another year of action from the boys has arrived! The boys are each going about some daily business when the action bugle sounds. Joe and Ferg dash to the clubhouse meeting zone but Liam doesn't show... A few more toots of the bugle to lure him in and it is time for the big trip!!

Dudeumentary 2015
Where will the boys be going this year!?


MENTIONS: @dudesofhazzard



Posted In:
Videos


Author Info:
liammoynihan avatar

Member since Jul 17, 2010
84 articles

58 Comments
  • 106 0
 Well, that was brilliant, can't wait to see more. Did not expect him to jump from that roof!
  • 11 6
 Him... you mean them Big Grin
  • 39 2
 Yeah he really took one for the team on that one, I don't even think danny mac could of landed that one. Love these videos, they almost have like a monty python feel to them.
  • 23 0
 Bro that Horn is fucking hilarious
  • 6 2
 @brutalpedz I only saw one person go off that roof.
  • 7 2
 Aha, but what about THAT roof?
  • 1 12
flag mddigger (Oct 12, 2015 at 8:18) (Below Threshold)
 If they said "Did not expect THEM to jump from that roof" it would imply that there were multiple people going off the roof. The proper way to say it would prolly be "did not expect (insert name) to jump off that roof".
  • 9 1
 Liam jumped too, but yeah i understand , that nosedive was epic
  • 2 2
 Ahh yeah i figured he was referring to the bike jump off the roof but yeah there were two roof jumps in the vid haha bit of confusion there.
  • 2 1
 I understand everyone was referring to the "drop to nose on grass", I just wanted to point that there was also a jump from an other roof (no bike this time) that was also impressive.
  • 3 0
 Yeah your right, both were pretty crazy, I actually forgot Liam did the jump into the water off the roof, so there was bit of a misunderstanding on my behalf.
  • 2 0
 that faceplant was pretty brutal though! haha
  • 25 0
 Poor Ferg still has a sore wrist from that one!! But Myself(Liam) and Joe can't stop laughing everytime we watch it back!! Hahaha! Glad everyone else is loving it too!
  • 5 0
 @DoH , even better that he rode up the skinny like a Boss and then capitulated, top banana lol
  • 2 0
 i didn't either lol. to bad he didn't roll out of it.
also anybody else wonder how long the girl waited for him to come back?
  • 1 0
 She's still waiting, or she was an actress Smile
  • 38 0
 Oh how I've missed them so!
  • 3 1
 Same. Stoked they are continuing the series.
  • 18 1
 YES, Its bbbbbaaaaaccccckkkkkkk!!!! Look forward to the next chapter of shenanigans and bad music.
  • 18 1
 bad music? they only use top notch material
  • 16 0
 I'm as happy as a fat kid at a snickers factory! I missed the dudes so much it's almost gay!
  • 1 0
 Almost?
  • 10 0
 I give 1000 2-hours-over-produced-4k-slomo-3d-theater-released-movies for 2 min of this sh*t !
  • 9 0
 Love it! As always!
  • 6 0
 I would not have walked away from that roof drop. Did he mean to land that or what haha Smile Anyways love the dudes, keep it coming!
  • 5 0
 my guess was he was "hoping" to make it.
  • 9 1
 The music is amazing as always. Carry on boys!
  • 3 0
 OMFG what is that song? I need that shit on my riding playlist like asap.

These guys seriously put out the most exciting videos. I can't fathom doing anything after work today but riding my bike and pretending I'm as loose and cool as the Joe "The Top Chief" Barnes.
  • 4 0
 Hey Harvey! Glad it made you keeeen for riding bikes! Gallop some turns! The tune is ' Cant give you anything' by the Stylistics
  • 1 0
 Dude @harvey1mushman whiff hard the song was in the credits
  • 3 0
 @dudesofhazzard You guys have produced THE best web series out there. Cannot wait for episode 1 Smile

Is it bad that I laughed my dinner onto the monitor when Ferg slammed that roof drop?
  • 5 0
 I want the strive! mmm
  • 5 0
 And I want that Spectral! Well, I've got a Spectral, but it doesn't corner like Joe's one...
  • 2 0
 Ha. Good one.
  • 3 0
 These are some of the best videos on Pinkbike. And to think... he really attempted that roof drop! That's some commitment!
  • 4 0
 YES! THEY'RE BACK. MY FAVORITE!!!
  • 2 0
 I've been longing for these boys to come out with a new season! f*ck I'm gonna cry now... thank you!
  • 1 0
 Just a wee observation why is it always fergy babes that gets lunched or do the rest of the baeys just take hits when the cameras not rolling?
  • 2 0
 Solid riding and delightful shenanigans. What more can you ask for? I'm in.
  • 3 0
 Moar riding in that trailer than in the whole of Unreal!
  • 2 0
 The best thing in that vid is Joe trying to make the fern stand up, priceless Smile
  • 3 1
 Yessssssaassssssssssssssssssssssass
  • 2 0
 Is Dudeumentary coming out with David Attenborough's commentary?
  • 3 0
 1:14 - pooor bike
  • 2 0
 that.so.a.w.e.s.o.m.e.! got to love all their #work
  • 1 0
 I saw the inside of joe Barnes's shed the other day..... Fuck me is all I can say
  • 2 0
 well I fucking loved that - can't wait to see the full thing!
  • 2 0
 Beezin.
  • 2 0
 Yes!
  • 2 0
 That was great!
  • 2 0
 Brilliant as usual
  • 2 0
 wahey the lads!
  • 1 0
 Liam looks like a Scottish prince Harry (no offence meant to the Scots).
  • 1 0
 brilliant.....keep it up boys!
  • 1 0
 The best!
  • 1 0
 Shred on!
  • 1 0
 Long may you run boys!
Below threshold threads are hidden







Copyright © 2000 - 2024. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.040704
Mobile Version of Website