The fork is now at 100mm from 125mm shifter on the downtube, and the other roval is on. Also 160mm rotor out back 

26lbs 6oz
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
The fork is now at 100mm from 125mm shifter on the downtube, and the other roval is on. Also 160mm rotor out back 26lbs 6oz

28 Comments

  • 10 0
 sex
  • 4 1
 Destickered forks would be shit hot
  • 2 1
 They're screen printed on or water applied decals
  • 3 1
 thats a good weight actually, change those shitty specialized tires though, fuckin beads rip off so easy
  • 1 0
 just got maxxis ikons
  • 1 0
 those tires are the shit what are you saying? i run those at 90-100 psi regularly with out problems
  • 1 0
 you're just lucky then, their time will come lol
  • 1 0
 ive got 4, i ride street, 3/4 are nearly bald from use. (sliders and speed checks because brakeless) they dont f*ck up dude i think you just got unlucky. also dont use tire levers so that may play a part
  • 1 0
 I am so SOO jealous. I love the ticket slope. I would probably own one if I could afford it. Just gonna stick with my ticket dj...
  • 1 0
 I am betting one of these is there a mount to put the shifter on the down tube or did you make something for it
  • 1 0
 made it
  • 1 0
 Can you send me s pic of it
  • 1 0
 Did you change the rear hub or are you running the stock Specialized Hilo 142+ rear hub (in this photo)
  • 1 0
 On profile elites 142x12
  • 2 1
 how many gears are you running in the back?
  • 1 0
 running 7 cogs of a 10 speed cassette, its 11-18t
  • 3 1
 #notbad
  • 1 1
 Looks so dialed. How exactly did you make that downtube shifter work out? Looks kind of like zip-ties but I'm not sure.
  • 1 0
 It's a long story of how I did it. The zip ties are there to keep the brake housing in place
  • 2 0
 That is SWEET
  • 1 0
 sweet bikeman
  • 1 0
 You're one lucky man!
  • 1 0
 What's the fork?
  • 2 1
 2013 revelation rct3 20mm axel set at 100mm. Black stanchions in the near future
  • 1 0
 How do you like the revalation? And once you get black stanchions you should "black out" your bike
  • 1 0
 I love it, super strong and stiff. And only the green parts won't be black
  • 1 0
 Would you recommend a revelation RL as a dirt jump/ slope fork?
  • 1 0
 Yeah, I havent had any problems

Post a Comment



Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.018294
Mobile Version of Website