Behind the scene UFL 
©Ale Di Lullo Photography
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
Behind the scene UFL ©Ale Di Lullo Photography

54 Comments

  • + 60
 Sexy time very naise! *in borat voice*
  • + 17
 I read it in the borat voice haha
  • + 63
 I read everything in a Borat voice... Makes life more fun...
  • - 12
flag Looorney (Jan 10, 2014 at 8:11) (Below Threshold)
 SONG?????????????????????????????????????????
  • + 9
 how Maach? Vary Naise? Ai Laike.
Let's hear some Korky Buchek, Bing Bong bing bing bing....
Translation: Dope!
  • + 5
 BRRAAAAAAAAAAAPPP
  • + 3
 ^Yes! Finally a POD that deserves it!
  • + 1
 He` uber flatting it..
  • + 2
 Such a mean look with that lid and goggles.
  • + 1
 & borat pants..
  • + 3
 Yes. Borat thongs are necessary.
  • + 0
 If someone said Borat ? Big Grin enjoy ! www.pinkbike.com/photo/10137700
  • + 13
 This picture is in the dictionary, defining "Steeze."
No words needed, just this pic.
  • + 1
 Ha ha. New Zealand dictionaries have pictures in them.
  • + 2
 Yeah man, aside from a 2 page definition of and the appropriate uses of "Chur bro", it's essentially a pop-up book.
  • + 9
 Scott threatened to drop sponsorship because their name is upside down. He's only allowed to do rightside whips now.
  • + 2
 They should just do what trek did for Semenuk..... upside down graphics!!
  • + 8
 Whipped so hard it actually hit me.
  • + 0
 Like a dildo across the face
  • + 7
 so dope, def a POD for sure
  • + 16
 so....Nico Vink, POD and VOD.....i smell illuminati. Just saying i mean Obama is black so.....
  • + 3
 ^ well, black-ish... but I see your point.
  • + 2
 Vink is also on the homepage as well!
  • + 7
 Fully brapppped
  • + 3
 woah nico in POD and VOD. i think someone on here likes him Wink
  • + 1
 Wow sick pic just when you have to represent. can't wait for winter to be over here in Canada. Nice
  • + 2
 Yeah! Nico vink and POD in the same scentence!
  • + 1
 I think that is... Awesome!!
  • + 1
 Need this larger for my desktop, holy shit this is style!
  • + 1
 cant mess wit vinks whips, an steez!
  • + 1
 Someone please tell me what helmet that is!
  • + 1
 Scott Helmet
  • + 1
 Hmm it may be an older model, I just really like the stripes on the visor and top.
  • + 1
 whip it, whip it, real hard..
  • + 1
 Great, another MX POD ! Ho wait...
  • + 2
 Great aperture!!!
  • + 1
 Great Shoot ! i wish you a good day !
  • + 1
 Nico Vink in POD and VOD.
  • + 1
 Yeah! The action is fantastic!
  • + 1
 Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaap!
  • + 1
 Yeah, bro!
  • + 0
 Bien vu fast focus POD!!!!
  • + 1
 Wow wicked rock on !!!
  • + 1
 what a whip
  • + 1
 WhippyDooo
  • + 1
 sweet image
  • + 1
 dayum
  • + 1
 that looks amazing
  • + 1
 holy crap thats sweet!
  • + 1
 Going Sideways! Nice!
Below threshold threads are hidden

Post a Comment



Copyright © 2000 - 2017. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.033811
Mobile Version of Website