cant think of a word to describe how massive this is
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
cant think of a word to describe how massive this is

428 Comments

  • + 407
 HOLY SHIT!thats huge! gonna be POD someday
  • + 87
  yah thats a pod
  • + 107
 Thats some Ginomasoar-Dinosoar air man!
  • + 52
 that is an amazing trail and HUGE AIR hollY SHIT!!!!!!!!
  • + 46
 oh my god... i am speachless
  • + 12
 Huge.
  • + 7
 its nice
  • + 5
 That's so amazing. Awesome POD!!!
  • + 16
 id personally be scared!
  • + 3
 HUGE! Looks like he's going to clear the landing.
  • - 33
flag guancho-libre (Aug 7, 2008 at 0:12) (Below Threshold)
 hes probly going for the one at the back by the look of how big that is
  • + 28
 looks like he's getting abducted by alien badgers from Mars
  • + 35
 hasn't this already been pod??? well if it has, it deserves to be pod again.
  • + 10
 pod and a half
  • - 1
 Epic! Soo pretty!
  • - 7
flag Shred-The-Gnar (Aug 7, 2008 at 0:38) (Below Threshold)
 Steezed.
  • + 7
 "dirt-digger" im sure it has been pod before
  • + 4
 those dirts are like cake!
  • + 6
 Dirt Digger - thats exactly what i was thinking, Jimmy does own tho.
  • + 3
 oh my god thats ridiculous
  • + 2
 Trail could be wisley?
  • + 1
 Nope its Chertsey.
  • + 0
 no thates Keshes' there private but i know kesh xD dmr now ride there
  • + 8
 BBBRRRRRRRAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!! Show those 20 inchers what's up!
  • - 2
 those are some sick jumps!!! they look perfect! just how jumps should be!! Huge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • + 4
 Pretty sure it's Wisley trails. Potent f*cking jumps!! Casing that shit=hospital.
  • + 4
 jimmymtbking your wrong its chertsey. obviously you dont no kech if you cant spell his name his trails are in a field. there was another picture of jimmy same trails just different angle and style. which was pod
  • - 24
flag tylerdogan (Aug 7, 2008 at 9:29) (Below Threshold)
 if you look at his style, you can tell he also rides bmx.
  • - 3
 this was in decline magazine in like september of last year
  • - 29
flag watoosh (Aug 7, 2008 at 10:05) (Below Threshold)
 He looks like he rides bmx but he doesn't.
  • - 14
flag nwatkins (Aug 7, 2008 at 10:36) (Below Threshold)
 holy shit
  • - 8
flag swifty17uk (Aug 7, 2008 at 10:47) (Below Threshold)
 b>MAHOOSSIVE/B>
  • + 3
 only one way to describe it HUGE AIR!
  • + 7
 those are perfectly shaped jumps

thats like the biggest boost ive ever seen!

props.

Smile
  • + 3
 thank you jarhead
  • + 5
 Can he even breathe up there!!!???
  • + 0
 yaaa jimmy pratt roks!
  • + 0
 pod
  • + 0
 this picture is from the DMR adds in Decline Magazines. In B&W.
  • + 0
 looks like hes hiding up in the trees!!!
  • + 17
 id shit myself if i went that high. those jumps must be near vert. they look amazing. one of these pics is gonna be pod.
  • + 2
 same, i would not feel safe going that high. but in the same breath i would love to go that high! POD!!!!!
  • + 1
 the same jump as been pod twice they both look the same
  • + 14
 i can describe it, massive air
  • + 9
 For Sure!!! POD
  • - 9
flag coolbiker7 (Aug 7, 2008 at 10:09) (Below Threshold)
 ive got a good word for it, super-humungo-ginormous!!! ya bro massive air and sweet pod!!
  • + 1
 lol "super-humungo-ginormous" thats what she said
  • + 1
 i wonder how weird it feels to be that high in the air
  • + 12
 At least hes wearing a lid....jimmy pratt always wears alid when riding!!! POD!!!!
  • + 12
 fuk me man that is so HUGE! pod today more like it
  • + 5
 no shirt or lid for those big jumps? your problem but that is so so so so so very very very very very BIG!!!HUGE!!!!!MASSIVE!!! AND Crazy!
  • + 7
 he dus hav a lid on mate...
  • - 38
flag oryxbike (Dec 11, 2007 at 4:43) (Below Threshold)
 no he doesn't
  • - 2
 Unless hes got an army green Basin-bowl hair cut then he is wearing a lid , besides who cares its his risk
  • + 5
 holy freking crap that is soooooooo massive, great job PPPPPOOOOOODDDDDD
  • + 5
 wow that is enormous, must have taken along time with the shovel for those monsters!
  • + 4
 holy shit.

now those, everyone are REAL dirtjumps

WHERE WAS THAT????? HOW CAN I GET THERE??? WHICH COUNTRY? WHICH CITY??
  • + 4
 a little experiment to see how many neg props i can get for this comment for no reason at all oh by the way... sick pic..
  • + 5
 This better be POD! Whip
  • + 5
 thats gotta be POD is that that jimmy pratt guy?
  • + 2
 omg i need new pants now Frown that is heeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuugggggggggggggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

love those jumps :O sick pic Big Grin Big Grin Big Grin
  • + 0
 im pretty sure it was the dmr advertising poster that came in MBUK last year, not sure exactly what issue but iv defo got the poster. its got either this pic or a similar one and a pic of big air out of a bowl. and the 08/09 product range on the back. both pics are of jimmy. hope that helps :S
  • + 1
 Cheers man, that'll be the bowl poster, which happily was also my photo. Nice to know people remember it.
  • + 4
 I'm glad this has finally got POD, super sweet pic and mad props to Jimmy!
  • + 4
 can't think of anything to say. To amazing
  • + 2
 I did take the photo you fool, I've done a lot fo photo's for DMR ad's. Anyway it was on here before it was in the decline ad.
  • + 2
 ~ ~ wicked jumps wich 1 should i try !wow!
0 0
!
(---)
  • + 2
 ohh right, so i am once again reminded of why christians piss me off!!! fuck your religion, ride a bike
  • + 3
 POD, those jumps are badassss, and the riding is even crazier
  • + 3
 sweet! massive air! props to the photographer too. nice. Smile
  • + 2
 air air more air and more air huge super stylish props to the rider thats fu**in mint
  • + 3
 NICE THIS BETTER BE P..........O.........D!!!!!!!!!!!!!!!!
  • + 4
 god dam thats massiveee
  • + 1
 ok whut i dont get is if yuo go that high one do you admire the air and two whut happens when you land will it be smooth or what Gnarly
  • - 1
 LAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZLAWLZCATZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
  • + 3
 POD POD POD POD POD OR ONE OF YOUR PICTURES ! THERE ALL AMAZING
  • + 2
 how huge isn´t that? pod!
  • + 1
 okkk shut up with ur gay comments holy shit yes he does it yes its big shut up
  • + 2
 heres the word you're looking for; supergnarradawesomnesslysickness air
  • + 0
 Why Cant we all be so lucky to have sets like this near by.....damnit!'
;fbl,
bg*(&(#%)(*&Wink (w*%&^()$&*%&#$)&*(^@&*^w#&$^*&Wink .
  • + 2
 holy shit!!!!! when is this gunna be pod?
  • + 1
 I'll break the trend... Big Grin
What the hell would be running throuhg your mind when your at the peak of a Jump like that?!
  • + 0
 . . . i think i'l have some fish and chips today
  • + 1
 wooow thats so high .. i´ve never seen something like that befor !
very nice dude !
  • + 2
 fuk me man that is so HUGE! pod today more like it!
  • + 2
 pod. that was in a magazine not too long ago.
  • + 2
 I think I had an accident just from looking at that lip!
  • + 2
 ohh fu********ck thats high

pod
  • + 1
 saw this pic and instantly knew it would have to be jimmyprobnably one of the most stylish dirt riders around
  • + 2
 OLD SHOOLOWO Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
  • + 2
 that pic is from decline magazine.. still a sick picture though!
  • - 3
 actually it was up here first..
  • - 3
 yer its the dmr add...love it sooooooo much
  • + 2
 Holy Fock! That is so high!
  • + 2
 wow those are built so well
  • + 2
 thats high i waould be scared to do that
  • + 2
 Hasnt this already been POD? A while ago
  • + 0
 I'd be interested to know more about this poster, I know it was used for an advert but they never mentioned a poster too me so the cheeky buggers might owe me money..
  • + 2
 that fool is days high.
  • + 1
 Thats the ad for DMR in my decline magazine
  • + 1
 where on earth did he land lol
  • + 1
 the landing maybe ??
  • + 1
 Jimmy Pratt Is Alsome! Really Wanna See Him Right THrough My Eyes !!! Razz
  • + 1
 speachless...deffinatly POD worthy
  • + 1
 not even wearing a helmit
  • + 1
 no i see a helmet in there, hard to see tho
  • + 1
 ok i see it now
  • + 1
 i would shit my pants if i got that much air on a dirt jump great pic
  • + 1
 very nice wip 10+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
  • + 1
 amazingly huge man! Thats respect right there!
  • + 2
 That is SCRUMTRULESCENT!
  • + 2
 thats soooo cool
  • + 1
 Omg!!! he´s flying like a plane!!! Nice pic!
  • + 0
 where was that photo tooken at pod for sure though sweet bike too!!!!!!!!!!!!!!!11
  • + 0
 awsum air man! i couldnt do that is 1000000000000000000000000000000000000000000000000000 years!
  • + 0
 To I tMt I no wtf not photoshop he is just an amazing rider. Still has my vote for POD someday love it.
  • + 1
 wow fuck me sideaways that frickin massive best pod this week
  • + 1
 this is amazing that is the perfect picture
  • + 0
 sick pic. the jumps look like they cud use some water. but there fucking huge!!!!!!!!
  • + 1
 jimmy pratt = king of boost
  • + 1
 amazing photo for my birthday! poD
  • + 1
 im love how if you look at the jump u cant see the rider cause hes so high
  • + 1
 fuck yeah thats how you boost massive air, serious trails, love it
  • + 0
 jimmy pratt fukin one of the most meantal dirt jumpers in the UK he is gonna be world famous one day, sick as fuk
  • + 1
 fuck my life thats hugeeeeeeeeee
  • + 2
 sikc air!!!
  • + 1
 two words dialed and BOOST
  • + 2
 Goin Big, POD!
  • + 2
 finally a good POD
  • + 1
 that can't be photoshoped because you can see the trees in his spokes
  • + 1
 OMFG THAT IS POOOOOOOOOOD
  • + 1
 OMFG!!! thats massive air.. POD
  • + 1
 I agree HOLY shit....Thats soooooo much air....DANG POD FOR SURE!!!!
  • + 1
 That is a big booter! Nice style! Awesome POD!
  • + 1
 hes goin to the f*ckin moon
  • + 1
 you got balls man props and mint jumps
  • + 1
 yeah thats a real pod ! that is so high!!!
  • + 0
 woowww...my god, today I see that still nor leaves the wheels. . . very crazy
  • + 0
 man oh man i sure hope that gets pod
that is one hell of a picture, so good!Smile
  • + 1
 Woooooooooow not thats something
  • + 1
 why are we writing in bold!
  • + 1
 u must get monster hang time to do watever you want!
  • + 1
 those jumps are fuckin imaculate
  • + 1
 dude that is friggin huge hang time man sick air!!!
  • + 0
 yeh ive gotten better air...
in a airplane Razz

f*cking sick man
mad props for that
  • + 1
 sick air man POD for sure
  • + 0
 See, this is why I love the UK. Awesome trails like this. We have NOTHING like this in Ottawa, or anywhere close.
  • - 1
 so get off yer as and go build some
  • + 0
 id say holy shit but everyone said that allready sooo.... OMFG!!! THATS HUGE!!!! lol
  • - 2
 yo i got this picture on the back of my school agenda Razz
yah i custom make my agendas lol, but the pic i got has lil sketchy white lines in it and its so much better, but still sick pic, MASSIVE WHIPED AIR!|!|!|!
  • + 0
 thats so sick, so much air also it looks like u need to water those jumps alittle bit
  • + 1
 holy shittttt.... got some balls to do that
  • + 0
 Houston, we have cleared the tower! The latest NASA re-entry vehicle mission is go!
  • + 0
 about time this was POD!
  • + 0
 CHERSEY,SURREY ENGLAND IS SIK
  • + 0
 that is fuccking huge!!!unbealivable
  • + 0
 look how well groomed the jumps are... kudos!!!
  • - 1
 yeh thats big ahhaha but dude were a shirt u will fall and die other wise!!!
  • + 0
 yes. nice air, but this is not a motowhip :S kickout Frown
  • + 0
 He must be at least 20 feet in the air... Un-freakin-believable!! Cool
  • + 0
 seee this is what a sick pod looks like
  • + 0
 Man that crazy hes going to land on the second jumps landing HUGE!!!!!
  • + 0
 holy fuuuuuuuuuck its massive!
  • - 1
 my first word when i saw it was...BOOOOOOMMMM so much air!!!!well done dude amazing!!
  • + 1
 wow =)
  • + 1
 That is some sick air.
  • + 1
 huge nice pod
  • + 0
 Does this guy own any pads, maybe at least a helmet?!? POD all the way
  • + 0
 I wonder If he thought about just grabbing a branch and holdin on.lol.
  • + 0
 woopa to the woopa leak from me poopa! B'DASS!!!!
  • + 0
 fork argyle 318?
sick!! POD!!
  • + 1
 marz dj 1
  • + 1
 freaking amazing!!!!!!!
  • + 0
 i wish i had jumps like those
  • + 0
 i dont even think jesus could go that high
  • + 0
 this is sooo high sick shoot to!
  • + 0
 hella nice jumps. amazing air
  • + 0
 1 word. - fuckloadofairman!
  • + 0
 fuck sick man where are those dirt jumps i want them!!!!
  • + 0
 i swear this has already been POD.
  • + 0
 ja piernicz epienkana fotka oh pienkne tylko takie coÅ› na placu ach
  • + 0
 OSB- oh shit big, is how you describe that...
  • + 0
 wasnt that picture on a dmr poster?
  • + 0
 THAT JUMP IS SO PERFECT. SWEET
  • + 1
 one word SICK
  • + 1
 go big or go home!!
  • + 1
 thats huge! grats
  • + 1
 Massive.
  • + 0
 dude i have a poster of this its dmr
  • + 0
 Those are some crazy nice jumps.
  • + 1
 Pod Man!!
  • + 0
 is this jimmy from dmr?? looks it.
  • + 0
 You better get down from there before you orbit.
  • + 0
 my dick is bigger than that
  • + 0
 fuckin huck it, holy shit
  • + 1
 WORD.
  • + 0
 thats mint those jumps r so perfect
  • + 1
 SICK POD
  • + 1
 sick
  • + 0
 HOLLY SHIT is right, deff POD
  • + 0
 i wish i had those jumps!
  • + 1
 yess jimmy!
  • + 0
 wwwwwwooooooooooooooooooooowwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • + 0
 those crazy uk's. this place has scored so many POD's. awesome
  • + 0
 That is so sick ,big air and nice jumps SICK!!!
  • + 0
 Very brave dirt jumper!! Just... amazing!!
  • + 1
 how sick?
  • + 0
 Dude, That's Sh*t is dope!!! That's forsure gonna be POD bro
  • + 0
 woooooooow..... thats.......
  • + 0
 hell big bit u r on a mtb hahah
  • + 0
 Am i dreaming or it is really a flow dj 2008???
  • + 0
 why do i feel like this was pod b 4???......
  • + 0
 um, can i get some negative props? k thx bye
  • + 0
 thats apod i could do that like a bitch
  • + 0
 huge huge huge POD!!!
  • + 0
 omg... that's insane!!! POD!!!!
  • + 0
 quite a swell amount of air
  • + 0
 POD for sure,this is awesome well done men!
  • + 0
 sick dirt!!!! But no protection.....crazy...
  • - 1
 dont need it if you know youre gonna land it
  • + 0
 Well you never find out if your gonna land it until its too late, and thats right, Im not writing in bold
  • + 0
 So its stuck in bold.......
  • + 0
 he is thinking don't crash now.
  • + 0
 bludy hell, that huge, he must b havin red bull Big Grin
  • + 0
 this is going to be pod thats crazy and i love it
  • + 0
 cool that will def be a POD
  • + 1
 POD, Thats awesome
  • + 0
 holy shit.

Nice PIc Smile Big Grin
  • + 0
 Wow that is nice and big!!!!
  • + 0
 niiice tomorrows POD for sure
  • + 0
 theres a rear brake but i didnt put it on for the picture
  • + 1
 sweet pic man
  • - 2
 Your an idiot, it's called a flash. I'm a photographer, wouldn't know where to start when it comes to photoshopping something like that.
  • + 1
 nice...POD.
  • + 0
 that is some hotshit!!! AWESOME JUMP!!!
  • + 1
 Boostin!!!!!!!!
  • + 1
 Wow! POD! Smile
  • + 1
 Bold writing!
  • - 1
 hey that picture is in a bike magazine i have for some sort of new bike company.
  • - 2
 yep, DMR used it for an ad in Decline, although I haven't actually seen it because we don't get Decline here in the UK
  • + 3
 The guy above is correst, its a DMR add, I have the issue with it. Such a bomb picture!
  • + 1
 Of course I'm right, they paid me to use it!
  • + 0
 ooooooh how much??? And DMR aren't that new over here, I guess they've only just got distro worked out in the US so they're new to you...
  • - 1
 PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDD its written all over it
  • + 1
 insane
  • + 1
 huge air!
  • + 0
 Jimmy Pratt is a legend!!!!
  • + 0
 thats freakin nar! holly crap BOOST IT!!!
  • + 0
 Insane!That jumps are so nice!
I wich I can get them! ^^
  • + 0
 pod for sure!!those jumps look smooooooooth!!! haha nice whip!
  • + 0
 that is huge
  • + 0
 NICE !!!
  • - 2
 has no one noticed that the lighting on his back is all wrong and doesn't match the trail?
  • + 0
 fuck me!!! P O D
  • - 1
 man thats fucking hugeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
  • - 1
 sooooooooooooooo fuuuuuuckiiiiiiiinnn huuuuuuuuuuuuugeeeeeee
  • + 0
 BIG DIRT!
  • + 0
 very very nice Smile
  • + 0
 wow!
  • + 0
 savage! POD for sure
  • + 0
 ZOMFG BALLIN
  • + 0
 coool
  • - 1
 Shit........... that is HUGE!
  • - 1
 pod those are orgasmic!!!
  • + 0
 only wwwwwoooowwwww
  • + 0
 PoD !? ; D NIce Photo Big Grin
  • - 1
 japierdole motostyl ;d pod;p
  • + 0
 wicked easy
  • + 0
 NICE
  • + 0
 ahaha
  • + 0
 that's massive
  • + 0
 ur so high
  • + 0
 WHAT THE ACTUAL FUCK
  • + 0
 is that possible ?!
  • + 0
 awesome
  • - 1
 Holy! I can't even describe this! WOW!
  • + 0
 MASSIVE!!!
  • + 0
 man your pretty ballsy
  • + 0
 now*sorry...
  • + 0
 thats simon pratt enit
  • - 1
 Dude thats Wisley, i fucking ride their, that place is ledgendary!!!
  • + 0
 POD 4 SURE !!!
  • - 1
 right crazy. two words. Razz
  • + 0
 pretty sick
  • + 0
 jimmys a legend
  • - 2
 they are chertsey trails and jimmy pratt goes so high when you see him ride it is silly
  • + 0
 very nice pic Smile
  • - 1
 WOW !! That must be POD!!!
  • + 0
 booooooooooooooooost
  • + 0
 my god that MASSIVE!!!
  • + 0
 Fucking sick yo
  • - 1
 hehhehehehehhe photoshop ist the best
  • + 0
 holy mcnuggets
  • - 1
 sick sick sick sick sick sick sick. HUUUUUGE
  • - 1
 thats jump is so nice and fucking hugh
  • + 0
 Wow thats nice!
  • - 1
 wat u huge jump! insane!!
  • - 1
 I think he is just wearing a hat.
  • - 1
 it looks like he is going to hit the tree branches lol that would hurt
  • + 0
 wow :O
  • + 0
 Amazing
  • + 0
 amazing POD!!!!!!!
  • + 0
 big junmps
  • - 1
 www.pinkbike.com/video/32547 the best mtb movie.
  • - 1
 finaly we hawe a reasonaly pod !!
  • - 1
 Those jumps are freaking orgasmic
  • - 1
 man i wish we had that here Frown
  • - 1
 id give anything to have jumps like that near me!!! thats huge!
  • - 1
 WoW cool men!!! i see he can fly!!!
  • + 0
 up there.....
  • + 0
 that is so damn awesome
  • - 1
 omg tahat is a nice air POD!!
  • - 2
 Holy **** man it lookks like he gaped the landing and the next jump onto that landing POD
  • - 1
 HUGE, no other word, sweet wip, massive hangtime! wow...
  • + 0
 :o niceeeeeee!!!!
  • - 2
 i think this was pod a while age, but man thts so good. i wouldnt mind if this would be pod every day.
  • + 0
 thats crazy bananas!!!
  • + 0
 yikes! that's huge
  • - 1
 this has already been pod...but it is an amazing photo to be fair
  • + 0
 HORRY MOWRRY!!!!
  • + 0
 amazing photo Smile Smile Smile
POD
  • + 0
 sick atseldetais
  • - 2
 it's fuckin huge!
  • - 3
 Preety insane... that´s big
  • - 2
 WOOOWWWWWW, POD!!!
  • - 2
 ppoooooooodddddddddd
  • - 2
 the big jumping
  • - 2
 thats so Fu**ing High
  • - 2
 what ? that is sick !
  • - 2
 very nice
  • - 2
 bee eye gee
  • - 3
 is he trying to land in the far landing pad ahahhaa that is huge! POD
  • - 2
 sucks
  • - 2
 POD!! thats huge!!!!!
  • - 2
 niceWink
  • - 2
 POD
  • - 3
 thats so small compared to my jumps...
  • - 3
 whats he tryin to do tire tap the sun?!!!!!
  • - 1
 bbboooooosssstttttt
  • - 1
 AWSOME, HUGE WOW>
  • - 1
 that is a gnarly setup
  • - 1
 verry nice !!!!!!!!!
  • - 2
 holy BOOSTIN with a little whip action in there very cute
  • - 2
 witch fits well in PODs!!!! Cool
  • - 1
 POD!!!! MAN
  • - 1
 insane
  • - 2
 The only thing missing, its a scenary -.-
  • - 1
 ew man u r fukin rammal
  • - 1
 amazing trails
  • - 2
 jimmy pratt at chertsey trails, too much style
  • - 1
 POD thats freaking HUGE!
  • - 2
 that is mark you fuck wit and the trails are in ivanhoe australia.
  • + 2
 Whats this guy smokin?
  • + 1
 crack
  • - 2
 love the vertical jumps Smile
they kickin so high Smile
  • - 2
 no way i was with hin at The Track today sick photo
  • - 1
 too high.. nic
  • - 2
 Fu*k ! Big air man !!! Nice

POD !!!
  • - 1
 SICK POD !!!!!!
  • - 2
 whats he doing it almost looks like a 3....beutifull pod
  • - 2
 POD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • - 1
 that realy is sick!!!!!
  • - 1
 thoughs jumps are sick
  • - 1
 
  • - 2
 im scared of heights so i couldnt hit that jump lol
  • - 1
 that is tite
  • - 2
 omfg.....that is literally insane...that has to be like a 12 foot boost
  • - 1
 BOOOOOOOSSSSTTT
  • - 2
 thats like chase hawk high
  • - 2
 This is fucken insane!! crazy!!
  • - 1
 GINORMOUS
  • - 1
 BOOSTER!!!
  • - 1
 jumps are huge
  • - 1
 yo lo hago mejor Smile
  • - 1
 cool
  • - 1
 THATS FUCKING INSANE
  • - 1
 awesome
  • - 1
 NICE
  • - 2
 pur trail je veux ride là
  • - 1
 A fond l'ami!!!! Moi aussi!!!!!
  • - 2
 they are the most perfect jumps ever crafted
  • - 1
 nice dirt!
  • - 1
 Nice
  • - 1
 POD!!!
  • - 2
 pod pod pod pod pod pod that is huge
  • + 30
 you wish, boy just knows how to boost!
  • + 34
 why do all americans say photo shop when some is better than them!
  • + 23
 hey whitetux don't generalize, there are dumb asses everywhere. sick ass photo though. so freakin huge.
  • + 10
 well most english are arrogant idiots.... so you're being hypocritical
  • - 3
 lol good comeback.
  • - 13
flag corgisrule (Aug 7, 2008 at 3:34) (Below Threshold)
 lol not really thats a scotland flag on him isnt it numnuts
  • - 5
flag corgisrule (Aug 7, 2008 at 3:35) (Below Threshold)
 sorry got two mixxed up lol
  • - 3
 personally i think tht the english are jelous we have a proper race series.
  • + 9
 oi guess what get over it
  • + 0
 lets not get all wound up over a pic ... but sick pic
  • - 14
flag watoosh (Aug 7, 2008 at 10:07) (Below Threshold)
 well I think the scottish are jealous we have the second highest fuel prices in europe. waiiiiitttt.....
  • + 7
 haha this is great, just like yesterday i was looking at the comments on sum picture, and there was a Canadian and a American bitching to eachother, people need to calm down we are here for biking
  • - 2
 wooo MOUuW
Below threshold threads are hidden

Post a Comment



Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.205153
Mobile Version of Website