http://www.cofreeriders.com
-
-
Red Bull drop, The Lair.
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
http://www.cofreeriders.com - - Red Bull drop, The Lair.

194 Comments

  • 81 3
 holy, thats huge, and SICK
  • 25 5
 Holy is right!! THATS F IN GNARLY!!!! POD
  • 15 14
 aint really a drop more of a hip/stepdown. Past that POD Sick gap.
  • 12 1
 dam thats a big ol jump id say pod, and it made my faves
  • 18 4
 same stepdown that got tail whiped on a hardtail...gnarly
  • 8 17
flag Thrillride (Dec 31, 2008 at 9:32) (Below Threshold)
 considering mike m whipped this same drop....Good job
  • 12 15
 looks like hes gunna overshoot it, sick tho
  • 9 1
 Yes, Carson boosted this thing......here's the sequence http://www.pinkbike.com/photo/2358457/
  • 7 0
 to danheller12, its like a 30 foot gap, im definantly not going to overshoot it.
  • 13 2
 HAHA WOW , i just noticed theres like a dead guy laying in the middle to the left of this pic
  • 4 0
 he's taking pictures
  • 3 1
 oh haha
  • 4 2
 ^^Good eye danheller12. That dude looks quite dead.
  • 16 2
 The bloody pod changed Pimp this was until 18:50http://www.pinkbike.com/photo/3223340/#top
  • 10 0
 Haha, the people have spoken!
  • 11 0
 haha sweet, this one is way better than the POD earlier...
  • 9 0
 good that they have changed it!
  • 5 2
 There's a dead guy next to the landing!
  • 2 0
 hahahaha yea there is XD probly the guy that guinea pig'd the jump
  • 6 0
 And all the neg props and comments magicly dissapearedJoker from the other photo
  • 2 0
 It looks more like he fainted when he saw the guy coming at him
  • 4 0
 nice the photo changed from that ballsack one
  • 8 0
 finaly a better photo than this mornin, pink bike just saw sense
  • 2 0
 yay
  • 5 0
 haha,
large improvement Smile
  • 5 0
 props to pinkbike for changing that damn PoD from earlier! sick photo this time. props to the rider!
  • 2 6
flag Thrillride (Apr 10, 2009 at 10:03) (Below Threshold)
 where is the POD from earlier, do you guys know where it is? Just wanna see how stupid it was!
  • 5 0
 THANK YOU MODS FOR CHANGING THE POD!!!!!!!!
  • 3 0
 look up, there's a link
  • 4 0
 lol they changed the POD because the one before sucked too bad! I like this one better! Smile
  • 2 0
 Power of the People
  • 5 1
 Woo 2 pods in one day Big Grin

a lot better than the last one!
  • 2 0
 haha i love how when red bull make either a huge drop or jump they slap a red bull sign on it and its knows as the red bull drop.. like at rampage with the 60 foot beast.. nice shot!
  • 0 0
 nice job
  • 2 0
 lol they changed the POD
  • 1 0
 Thats a focking huge pod! nice one!
  • 2 0
 Thank you PB for putting up a nice pic for the POD, this one is sweet!
  • 0 0
 2 pod in a row?
  • 2 0
 POOHAD Pod of half a day! [Big Grin ] hehehehe
  • 1 2
 i love it wehen you call me big poppa
  • 3 1
 Here is a video of Carson biking:
http://www.pinkbike.com/video/69329/
  • 0 2
 damn everyone was making it out to be way bigger .. when you just said its a 30 ftr... I was like oh ok!
  • 3 0
 ^^^ It actually is massive. There is a difference between measuring a foot off of a ruler and measuring a foot off of your dick...
  • 7 1
 Tan shorts is suffering from heat stroke..? Maybe he's getting 'the angle'?
  • 8 2
 braaappppbraappp
  • 2 0
 The photographer is Ryler Sturm, creator of www.cofreeriders.com; respect for shootong this awesome pic of local rider Carson.
  • 3 0
 i just jizzed in my pants
  • 2 0
 i have never seen change a POD a day. but it was a good ideaBig Grin it's good pic but the other was so shit!
  • 2 0
 i agree. -loads better!!
  • 0 1
 No way. This is just a snapshot. Poor composition, overexposed, too much contrast. Good timing though. The previous POD was a great photograph. This is just a quick pic of a another big air jump. Done before. Getting old.
  • 1 0
 no way mate . the last 1 was just a blur, wats the skill in taking a photo and fucking it up in editing
  • 0 0
 It wasn't just a blur. It expressed the movement and chaos of the ride. It was blurred by the movement, yet still in focus (you can see that in the eyes and hands of the rider. It can take skill to capture that. Or just serendipity. This picture is just a snapshot of a guy in the air. No skill in that; only timing.
  • 3 1
 damn id be poopin my pants
  • 2 1
 i'm with you on that 100%
  • 2 1
 HOLLY CRAP !!THAT'S SICK !!!The way for this pic is one - "Add to my Favorites"
  • 2 1
 did we get two pods today? or am i so high a whole day went by with me noticing?

nice one! tup Sheep
  • 0 1
 the old pod was CRAP i had a feeling it would change lol

this is ok but ive a picture of mike montgomery whipping the same gap "jaw dropping"

www.pinkbike.com/photo/3153589 look and comment
  • 2 0
 best POD in quite a while, bloody sick too
  • 1 0
 Ridiculous! When I was nineteen a 4' air out of a kinker quarter was a big deal. This is off the hook. Awesome!
  • 1 0
 Now that is def a POD and a hige gap... Props to the rider and the photographer
  • 2 1
 that is massice looks like a hip to,super gnar
  • 2 1
 that will be POD sick picture
  • 3 2
 sick!! id say pod worthy for sure
  • 1 0
 HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE big boosty
  • 1 0
 POD! why did they change PODs today?
  • 1 0
 LOL they changed it i wonder why...
  • 0 0
 because there were all bad comments Big Grin
  • 1 0
 Power to the people! This is a better pic for sure!
  • 1 0
 yooooooo!!! now this is a POD!
  • 1 0
 Look at that guy taking a Dirt Nap!
  • 0 0
 better than the previous one!...they should make an online suggestion box for pod's
  • 1 0
 It's better that the other one but all i have to say is: Nice... :/
  • 1 1
 this is what PODs should be something huge and sick but doesnt have to be the sharpest, crispiest photo ever
  • 1 0
 what camera was used? sick shot!
  • 1 0
 this is POD and Mike Montgomery TAILWHIPPING it on a HARDTAIL isnt?!
  • 1 0
 Yeah! finally we have a really POD
  • 1 0
 That is almost to gnarly!
  • 1 0
 Thats so awesome it almost makes up for yesterdays $h!+ one.... almost
  • 1 0
 SICK POD!! sick camera angle.
  • 0 0
 Okay, I just checked Carson's profile and it says he's fifteen, not nineteen. Whatever (lol).
Major props.
  • 1 0
 about time for a pod like this!
  • 1 0
 loks like its got some hip to it also
  • 2 0
 damn...high enough lol
  • 1 0
 Wow i love this one sure beats the last two by farrrrr
  • 0 0
 I'd actually rather see this pic from the photographer in the pic's perspective... Pretty nice anyhow.
  • 1 0
 That is so Huge, it deserves POD! Big Grin
  • 1 0
 what redbull event is this?
  • 1 0
 What's up with the injured guy on the left side of the landing???
  • 2 1
 thats massive! props!!!
  • 1 1
 I think someone Cased it and died..he's on the left of the landing!
  • 2 1
 Bad hangover maybe? we've all been there..
  • 0 0
 i was there that was sooo sick
  • 2 2
 nice bild on the drop, props to the red bull crew.
  • 2 1
 the red bull crew did nothing. we made it and red bull promoted it.
  • 1 0
 yeah bend oregon riders built and red bull did shit.
  • 1 1
 Ya man, that's our liar. Sweet, WE finally got a POD on this
  • 1 1
 Its not WE if you didn't do anything....
  • 3 2
 POD!!!
  • 2 1
 nice angle of that stunt
  • 0 0
 HUGE very nice!!!!!!!!!!!!!!
  • 0 0
 lol the first 1 got pushed and this 1 kicks ass
  • 0 0
 hey this is finally pod. good work I love this picture!
  • 0 0
 hey finally a good POD^2 second one of the day
  • 0 0
 so the time has come the pic is POD now ! Big Grin
  • 0 0
 wow, they changed it. it was that bad
  • 0 0
 ya i just noticed that, you cant change the POD in the middle of the day, not right
  • 0 0
 I agree, it is not right to change it. The first one was a better picture. Apparently the POD is all about the rider, not the photographer.
  • 0 0
 although there was a lot of hate towards the last POD. '

Apparently the POD is all about the rider, not the photographer.' i thought the whole point of POD was that it showcased really good PHOTOGRAPHS so shurley is'nt it about the photographer?

i'm probly wrong knowing me Razz
  • 0 0
 is that a dead guy by the kid in the green shirt?
  • 0 0
 nice jump.. amazing pic congratulations
  • 0 0
 MUCH BETTER for the POD today! MUCH BETTER!!!
  • 0 0
 this was already pod... ?
  • 0 0
 nice.......thats all i have to say
  • 0 0
 ooooh. that's in bendd. oh god I want to go hit it right now.
  • 1 0
 GAME ON!
  • 0 0
 Way to go on getting a POD Carson!!! You're killing it as usual.
  • 0 0
 Hmm that's just a tad gnarly, haha awesome, beauty Big Grin
  • 1 0
 james
  • 0 0
 way they changed the old pod coz the old yan wos shit
  • 0 0
 I dont see POD like this good for ages Smile
  • 0 0
 YES!!! love that sh!t, can't wait for this season!
  • 0 0
 really nive gap and style photo. cool pod! Smile
  • 0 0
 sweet fr and nice gap too. i like it ^^
  • 1 0
 looks hella fun!
  • 0 0
 holy shit thats fucking huge! the dirt looks loose and sketchy though
  • 0 0
 red bull jump.. [layer]. thats sweet
  • 0 0
 That's awesome! Perfect shot!
  • 1 0
 Thats sick!
  • 0 0
 haha. i was there. thats carson.
  • 1 0
 Oregon represent..
  • 0 0
 gnar! POD fur sure,thats sick..
  • 1 0
 GOoD епть )
  • 0 0
 hahaha it took me three looks on this pic to notice the dead guy! haha!
  • 0 0
 This is in my back yard and is f'in huge. The Lair.
  • 0 0
 Thats such a fat jump. soo sick
  • 1 0
 wooow that is so cool
  • 2 2
 gnarly
  • 1 2
 Fun Fun Fun!!!Smile Razz
  • 1 1
 pod!
  • 1 1
 pod!!!!! thats huge
  • 0 1
 awesome shot, is that in Bend?
  • 1 1
 yeah its at the lair. its the red bull gap
  • 3 3
 Wow! POD !
  • 2 3
 carson that is sick.From matt
  • 0 1
 not you unless you have 2 bikes buddy
  • 0 1
 POD it's fuckin big 0_o n1
  • 1 1
 Great!!!
  • 1 1
 DAMM,!! POD!!!!!!!!!!!
  • 0 0
 this sohuld be POD
  • 1 1
 MUCH BETTER! Big Grin
  • 0 0
 now that's a good one Smile
  • 0 0
 nice POD!!!
  • 1 1
 holy s.h.i.t
  • 0 0
 sick
  • 0 1
 Where did the other POD go!?
  • 0 0
 sigh of relief...
  • 0 0
 wow.!!
  • 0 0
 holy nuts thats huge
  • 0 0
 nice shot , POD
  • 0 0
 man thts a big jumpBig Grin
  • 0 0
 damm thats fuckin sweet
  • 0 0
 f'n gnar!
  • 0 0
 awesome, POD ;D
  • 0 0
 awsome pod m8 amazin
  • 0 0
 Fairplay M8 U Got Balls
  • 0 0
 Amazing
  • 0 0
 aaaawesome!!!
  • 0 0
 best pod in awile !Smile
  • 0 0
 that is awsome
  • 0 0
 huge! so fucking sick!
  • 0 0
 Ridiculous!! Nice POD!!
  • 0 0
 wow
  • 0 0
 wow thats huge
  • 0 0
 WOW that is big
  • 0 0
 yup POD fer sureee
  • 0 1
 hell yeah carson getting pod thats way sick
  • 0 0
 Wooowwwwww Thats Sickk
  • 0 1
 MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
  • 0 0
 great POD...
  • 0 1
 thats big
  • 0 1
 holy fuck
  • 0 1
 MOOOO
  • 0 2
 very pod! LOL
  • 0 2
 look nike!
  • 5 8
 nice helmet
  • 1 4
 Not POD worthy.
  • 0 3
 Hey, its not my fault that this is a mediocre picture, so there's no need for name-calling.
Below threshold threads are hidden

Post a Comment



Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.038278
Mobile Version of Website