looking for a new place to have fun
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
looking for a new place to have fun

70 Comments

  • + 23
 is that a new weapon..........
  • - 10
flag tomstreader (May 30, 2009 at 15:24) (Below Threshold)
 hahahahhaahahahah that made me laff
  • - 6
flag tomstreader (Feb 27, 2010 at 14:03) (Below Threshold)
 LMAO
  • + 9
 Now does this count as a helmet? Razz
Might be able yo get POD lol
  • + 5
 that nc66 guy really deserves an ass kicking u fuckin racist
  • + 2
 well said
  • + 3
 hahaha, thats fuckin sweet. lmao
  • + 2
 ahhhhhh!
  • + 1
 welcome to surrey marcus. it's different here than delta
  • + 1
 HAHA, ya i've seen a couple of surrey guys doing just this at the bmx track.
  • + 0
 i just wasted 5 minutes of my life i will never get back reading racist arguments. but nice pic!
  • - 1
 some people getting abit seriotypicly racist! sweeeet picture! and a vespa that is 50cc is a moped yet its most prob more so its just a scooter. vespa's all the way i bludi love mine!!
  • + 2
 buhahahaaha
  • + 1
 thats sick, should get pod Smile
  • + 2
 nice moped! hehehehe
  • + 1
 is it just me or does this guy in this pic really look like snoop dog?
  • + 15
 no, this is Rafi, my pizza man
  • + 1
 Nice helmet
  • + 1
 POD!
  • + 1
 thats sick
  • + 1
 haha very nice pic!!
  • + 8
 When i look at this pic it makes me really hard
  • + 7
 wtf?
  • + 1
 GENERAL LEE HAHA
  • + 1
 yea!!!!!! yeeee haaa
  • - 2
 lmfao
  • + 21
 shut the fuck idiot!
  • + 18
 god dam american thinking every muslim is a terrorist
  • + 13
 and he is probably not even muslim....
  • + 14
 NC666, could u be any bigger of a douche?
  • + 7
 Yes. there is worst than him, but it's hard to find:p
  • + 8
 If I had the power, I would seriously ban him!
  • + 11
 you can report him
  • + 2
 and it's not a moped ;p
  • + 6
 He's not Muslim, he's a Sikh.
  • - 5
flag a-dan (Apr 2, 2009 at 21:16) (Below Threshold)
 theres no such thing as a terrorist...
  • - 7
flag RafaRider (Apr 15, 2009 at 12:54) (Below Threshold)
 he got a point terrorist in a moped hahaha ITS JUST A JOKE
  • + 6
 dude, all of u guys are jus sad, arguing about such things on pinkbike, if u all met in real life bet u wudnt be sayin so much shit to eachother
  • + 3
 yes I would. Racism is stupid and for idiots. So yes, I would argue in person.
  • + 6
 touche
  • + 3
 Give him a break there England. He's standing up for what he believes in, nothing touchy about it, whether it's over the internet or not.
  • + 7
 actually i was sayin the word pronounced 'too-shay' as in, ok, fair. soz usa lol Wink
  • - 9
flag tomstreader (May 30, 2009 at 15:23) (Below Threshold)
 HES GOT A BOMB!
  • + 3
 Hey im not racist, racism is a crime and crime is for black people.
  • + 1
 WTf seriously
  • + 2
 haha ! lmao
  • + 1
 you guys dont seem to believe me... watch this
video.google.com/videoplay?docid=7065205277695921912 and skip to 48:00
Below threshold threads are hidden

Post a Comment



Copyright © 2000 - 2017. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.052182
Mobile Version of Website