NS Suburban 24 2009 + NS Fundamental
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
NS Suburban 24 2009 + NS Fundamental

352 Comments

  • 154 8
 I have no words...it's...it's...PERFECT Smile
  • 19 8
 yea how much did that cost you?
  • 35 3
 sexiest street bike ever built!
  • 11 1
 wow! nice bike :O
  • 12 9
 change the bars n u have my dream bike!
  • 13 0
 I will change it for new NS District , but i dont have cash now :/
  • 12 3
 sick bike. interesting brake setup
  • 4 20
flag MTBfreak612 (May 12, 2009 at 17:16) (Below Threshold)
 what size are the rims?
  • 5 9
flag carter-hill (May 12, 2009 at 17:17) (Below Threshold)
 very very close to perfection... mine shall be perfect. insanely beautiful build tho
  • 4 4
 24'
  • 6 0
 thanks, what is the weight of the frame, and the weight of the whole bike?
  • 9 0
 werd to my n word
  • 4 0
 what are the grips?
  • 5 0
 some sort of mushroom grips.
  • 5 0
 SICK-biker obviously NS Bikes parts are helluva cheaper in Poland, since it's a polish brand, duh.
Anyways, awesome bike Smile
  • 11 1
 It looks sick, but a Float 15mm thru would have been a better fit.
  • 6 0
 11,28kg / 24,8lbs
And frame 2,4kg / 5,29lbs
  • 0 0
 sweet, you gota spec list??
  • 6 0
 Im not a fan of rigid, but that is just damn sexy!!!!!
  • 2 0
 Yeah but in my language But most parts are from NS and Dartmoor
  • 14 39
flag industrious (May 14, 2009 at 10:40) (Below Threshold)
 I just came...
  • 21 109
flag jamiedavies (May 14, 2009 at 10:50) (Below Threshold)
 FFS!!! it's not an amazing spec and the colour scheme is shit!! the blues and purples look crap and the chain just look stupid!! Also the gold just looks out of place! Here come the negative props!
  • 12 4
 It looks way better than your blue bike with its "cough" out of place "cough" golden hub and crappy looking seatpost clamp, and ugly logo....
  • 7 51
flag jamiedavies (May 14, 2009 at 11:06) (Below Threshold)
 1. It's a brooklyn, do you know nothing about old school bikes?! (BTW i've sold it now anyway)

2. You have a kona!

3. My brooklyn looks 10x better than that NS, So does my Scott!
  • 17 2
 Yes I have a Kona, which I believe many people do not like, however I do, and I wont even start comparing my bike with this NS. You say that your brooklyn looks better than this?? Haha, you carry on dreaming man.
  • 8 1
 i have to agree with the south african here this bike is waaaay to sick looking the blues and purples is unique which is better than copying someone sweet build dude
  • 2 0
 such a nice bike
  • 7 0
 Haha. But suburban rides better then Kona or brooklyn for sure. But what ever , go ride xD !
  • 5 16
flag jamiedavies (May 14, 2009 at 14:22) (Below Threshold)
 all i was saying that it's not really to my liking really!
  • 6 0
 Cool
  • 2 1
 hhh, 1 week till my traffic will be up here kicking every other builds ass, this is still ill as hell tho
  • 5 2
 Trying to be less harsh now jaimie? I guess you have realised you are wrong!
  • 4 12
flag jamiedavies (May 15, 2009 at 9:05) (Below Threshold)
 I don't want to start an argument, so stop being such a twat! I just don't like the colour scheme on it, Also what was there to be wrong about! it's an opinion! BTW spell my name right next time!
  • 3 0
 such a sick bike mostly every time i go to look at the new photos in the recently favourited this bike is in there
  • 1 1
 The Fukk!! thats soo god damn nice.
  • 3 12
flag evan99biker (May 20, 2009 at 17:52) (Below Threshold)
 why did you guys give josh10 negative props :S
  • 0 0
 Bike POD
  • 1 0
 thats what ''dream bike'' means!!! such a amazing bike... i cant stop digging it
  • 0 0
 PS: THIS BIKE IS MY POD
  • 0 0
 SPEC lol
  • 2 2
 That just gave me a semi...
  • 2 0
 perfection
  • 6 0
 This could be POD, its a bike and a helmet is being used
  • 2 0
 this bike is going to be POD
  • 2 0
 I agree tup
  • 0 1
 Brake? Interesting...
  • 3 0
 holy shit...sex on wheels...
  • 1 0
 whats the rear hub? and the front hub?
  • 1 0
 haha yea. this bike is nice. great balance of colours and great parts. PROPS!
  • 1 2
 Fuckung gnar
  • 2 1
 looking at this picture is better then watching any porn...perfect bikes like these arnt appreciated enough
  • 3 0
 porn's stupid get it in real life
  • 1 2
 the ONLY thing i would change on this bike is put a gold strightline brake lever on it. that would be nice
  • 1 1
 needs to be brakeless
  • 1 0
 that bike is BEAUTIFUL
  • 1 0
 I spy a mechanical break
  • 2 0
 I just Shizzed my self : (jizzed and shit at the same time)
  • 1 0
 oh and LEFTY BRAKE SYSTEM FTW!
  • 1 0
 you must ride motocross or ride motor bikes or somethin to have the break on the left? lot of my buddies do that.
awsome bike though, deff one of my all time favorites!
  • 5 1
 sweet, slam on some white DJ1's and it would be pimped!! I know lots of people like rigids but yeah, for me you need 100mm, nice ride!!

And people sayin how much? not that much.. its rigids... so under a grand i could build that up! Big Grin

Just like the holy guacomoly but with the sub frame instead!
  • 1 1
 Holy is ugly xDD
  • 3 1
 why the fuck does this amazing street build have mech brakes on it, that makes me ferious to see that. put a juicy ultimate with carbon levers on it. or no brakes at all. its a street bike for pete sakes what do u need brakes for,
  • 6 1
 put some white DJ1s on there and that's like, perfect, for me
  • 5 0
 s m i a c n k b i k e
  • 1 0
 dont listen to the tools trying to tell u what colourors to go with i just had to go change my self from looking this beast this is sexy amazing gorgeous like thats everything im dream about good fucking job welldone how much did it cost u tho
  • 5 1
 you're definitely building up faves, fast... solid build!
  • 5 1
 I know XD I didnt think people like it so much Razz
  • 7 3
 HOLY F*CK THATS THE NICEST BIKE IN THE WORLD OMGG!!!
  • 3 0
 Usually dont like the rigids but this bike is immense man :O how much did it cost?
  • 2 0
 Something about 950$ or 680euro
And how many time .. grr ... Dont call me man im girl xD
  • 4 0
 It's not like they are trying to call you a man, that's just how people talk. Nice bike miss!! Respect.
  • 3 0
 Haha ok. I dont know english too good so i can dont uderstand something Razz
  • 2 0
 Your bike = tup
  • 4 0
 OMG that is the nicest bike in the world Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
  • 1 0
 łoops, teraz doczytałem żeś Kobietą. ; p to może jakoś inaczej się wyraze.

popieram poprzedników. galbotka i zdjęcia najcudowniejszego roweru jakiego kiedykolwiek widziałem 10zl sztuka.

ile dałaś? : >
  • 4 0
 This is my street dream bike!!!
  • 4 0
 How much did you spend on that? It's so damn AMAZINGLY nice.
  • 4 0
 idealny ;D
  • 4 2
 theres only 3 things wrong with that bike, 1) the gold headset 2) the gold brake cable and 3) its not mine !!! dam you! lol
  • 3 3
 the gold headset is one of the best parts
  • 3 1
 Yeah Big Grin
  • 4 1
 its soo pristine..id be scared to ride it! Sick ass build man
  • 2 0
 whoa its epic it has so many different colors in one scheme but it doesnt seem... colorful... yknow?
  • 2 0
 I was trying to pick colors like that Smile It must be white , but it must be coloreful too xD
  • 1 1
 chears. might have to pick myself up a pair. i have the halo twin rails. i love them they are great tyres but i think it is time for a change as i have kept getting twin rails for a good couple of years. Ben.
  • 4 0
 it's so perfect!
  • 2 0
 lush as, you need to go drop it off a few rail gaps now and get it the ridden look Razz
  • 1 1
 to fanie. jediny rowe ktory bedem mial to stary "road bike" lol

bedem w gdansku 15 czerwca! ale nie jestem pewien bo dopiero mam w jechach z canady 15...

Moj polskie to nie jest tak dobre lol
  • 1 1
 Ale da sie zrozumiec , wiec ok Smile
Ja 15 raczej nie dam rady :/ jezeli juz to w weekend
  • 3 1
 soooo nice,, i'd get a normal chain and probz a blue headset if it were mine but its not Frown such a nice bikeee
  • 1 1
 the brooklyn is much higher quality than the ns or kona and janiedavis's scott looks nice too but not nicer than the ns. wierd colour scheme, but hey, whtever floats your boat
  • 2 0
 Where do I get a blue chain...I need to be on this forum more! Just discovered it!
  • 1 0
 you can but them are your local bike shop......
  • 3 0
 that is the perfect dirtjump bike :O
  • 2 0
 how does it feel to have the most faves on pinkbike for a bike lol...and maybe even the most views
  • 1 0
 Haha xD I forget about it ^^ I sold this bike anyway Razz
  • 3 0
 thats pretty sick! u should have gotton a lime green chain though
  • 1 0
 sweet bike but change the seat to a slimmer more simple one and try keep to 2 colours if you wnt to have that clean look but yea go NS bikes!
  • 3 0
 love it!
  • 4 1
 orgasm bike
  • 3 1
 It's...beautiful!!!
If i had bike like this I'd clean it every dayBig Grin Big Grin
  • 2 1
 widzę że rowerek furorę robi ;D 335 Faves ^^ No Ale naprawde jest ładny Big Grin
  • 2 1
 No się dziwie wlasnie ze az tyle xD
Wiadomo ja jak zawsze sie staram sie o kolorystyke , ale zeby az tak sie podobalo ,lol xD
  • 2 0
 Well f*ck me sideways that it sick. What are the pedals?
  • 2 0
 Colony Fantastic Plastic
  • 2 0
 What tyres are these? are they good for park/ street aswell as Dirt.

Ben.
  • 2 0
 Schwable Taletop . They are good for street , and dirt too Razz
  • 3 0
 To sick for words!!
  • 3 0
 RIDICULOUS!!!
  • 2 0
 what r the grips?? ( right of screen - incase there different)
  • 2 0
 Dartmoor Flyer
  • 1 0
 I would guess and say they are Duo van homan grips as i no they come in that colour
  • 1 0
 9041 views | 137 comments | 838 faves

838 faves Smile
people love your bike, lady
uwazaj na niego
  • 1 0
 Hehe ^^
Uwazac uważam , ale przede wszystkim jezdze Big Grin
  • 1 0
 that's just sick, love the hub sprocket pedal match and chain and cranks
lovely
  • 3 0
 speechless
  • 3 0
 nice helmate
  • 1 0
 yeah where you get it?
  • 1 0
 In Shop in my city... It`s Lazer white pearl
  • 2 0
 Kolory tak! Dartmoor NIE!
  • 1 1
 POD

Wadne, Idealny. Wszystkie pozytywne przymiotniki, Kocham ten rower.

czesc z' Ottawy Canada.

Gdzie mieskaz w polsce? Bendem w gdansku i w warsawie latem
  • 1 1
 W elblągu , a do gdanska czasem wpadam jezdzic z kumplami:P
  • 1 1
 Sprzedajesz? Za ile? Ile to kosztowało go? zrobie oferta jeżeli wiem, ile to zapwaciwas.
Moze to bendje moj rower na gdansk!
  • 1 1
 I love perfectly controled and without looses bikes. This one indeed looks that. Props to the owner and good job with maintaining itSmile
  • 2 0
 i wudt even ride this bike too fukin nce omg
  • 2 0
 il buy it for ten thousand
  • 1 0
 Sold xD
  • 2 0
 I'd be to afraid to ride it
  • 2 0
 i need to change my pants...
  • 2 0
 its the sickest ns bike I've seen in my little life
  • 2 0
 oh my god there is nothing i would change plus look at the favourites
  • 2 0
 ........A work of art......enough said
  • 2 0
 i would love to bye that bike
  • 2 0
 how much did this build cost?
  • 3 1
 P E R F E C T !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
  • 3 0
 class bike
  • 1 0
 Selling last years fundamentals, brand new never used in the box for 100 and this years brand new never used for 135
  • 1 0
 the lime green on the frame and the headset spoils it they should be purple or blue
  • 2 0
 OMG ! i would do weird things to that bike Drool
  • 1 0
 so f*cking nice photo!!! but i have one note...why dont you have hidraylic disk brake on bike like this??
  • 2 0
 piekny:*:*:*
  • 2 1
 So sweet! Bike do streetu marzenie...
  • 3 1
 Dream bike :d respect
  • 2 1
 thats very beautiful!!:O:O
perfect!!!!!
  • 2 0
 Perfect bikee =)
  • 2 0
 clean and clear
  • 2 0
 amazing :O
  • 3 1
 god :O
  • 2 0
 woooooooooooowww
  • 2 0
 ^^ yah, prety much
  • 1 0
 Lol ;D Blisko 600 Faves ^^ Co się dzieje? Big Grin
  • 1 0
 Ludzie powariowali Big Grin
  • 1 0
 i dun even like tht kinda shit but thts stunnin
  • 1 0
 one thing to say: f*cking sick
  • 1 0
 Powiem tak Smile Wyczucie do kolorów to ty maszSmile
  • 1 0
 perfekcjaSmile Smile rower na street... ideałSmile
  • 1 0
 THE MOS BEAUTIFULL MTB FROM THE WORLD IN MY OPTION
  • 2 0
 pod! lol
  • 1 0
 That bike is so perfect! How much did you get it for ?
  • 1 0
 NSbikes usually looks great...xPP polak potrafi
  • 1 0
 That bike is sooooo nice!
  • 1 0
 nicest street bike i've seen in a while
  • 1 0
 Ooh La La.. I think im in love Razz
  • 2 0
 Its like.. heaven Big Grin
  • 1 0
 to ze mi stanal to mało. wyjebany rowerek : (
  • 1 0
 one of the nicest suburban what i ve ever seen
  • 1 0
 oh wait... NOT... ITS THE NICEST SUBURBAN WHAT I VE EVER SEEN!!! Smile
  • 2 1
 PERFECT!!!! you should celebrate over this accomplishment!!!Beer
  • 2 1
 A skaczesz już u siebie na stoliku ?
  • 2 0
 NO jasne , może nie najlepiej mi to idzie , ale skaczę Big Grin
  • 2 1
 most kick ass fricken street bike ive ever seen im my life
  • 0 1
 nice Big Grin

ile dales ?

bo mam zamiar sobie zlozyc bika na ramie ns suburban 24' alboo duncon pussy .

co waszym zdaniem jest lepsze ?

kola oczywiscie 24' !?
  • 0 4
flag tomstreader (Jun 1, 2009 at 11:27) (Below Threshold)
 mint bikKE. AND WOT THE f*ck U CHATIN U FROM JAP LAND OR SUMINK MATE ^^^ ?
  • 3 1
 I dont know what u are saying..
  • 2 1
 O kurde! Jeździłem tym rowerem , Jestem teraz Bogiem? ^^
  • 1 0
 this is such a nice bike that it deserves pod lol
  • 2 1
 thats f*cking insane mate, love it (Y)
  • 1 1
 has it ever actually been ridden i cant see one bit of dirt or one scratch or anything to show its been ridden
  • 2 0
 unbelievably nice
  • 2 0
 thats an amazing bike!!!
  • 1 0
 nice bike man. thats not all stock is it?
  • 1 1
 Lol its not stock!
  • 1 0
 yeah didnt think so
  • 2 0
 how much do want for it?
  • 1 0
 3000zł - 700zł
  • 2 0
 how much??
  • 1 0
 3000zł - 700 euro
  • 1 0
 Hey can I ask what kinda crank arms thos are? and where I can get em?
  • 1 0
 Dartmoor Keipo, i guess inly i poland ;/
  • 1 0
 That's absolutly perfect,aweasome colors.
  • 2 0
 that is just insane
  • 1 0
 i buy £1200 gbp and £200 for shipment?
  • 1 0
 Its sold..
  • 2 0
 8O Pełna zajebistość!
  • 1 0
 it has to be, the most famous, bike ever... haha
  • 1 0
 OMG.....that bike is amazing!!!
  • 1 0
 the most gawguz bike posible nomater what anyone says
  • 2 0
 so sexy
  • 2 0
 OMG I LOVE IT POD POD
  • 2 0
 i loves ns's lol
  • 2 0
 speechless:P
  • 1 0
 how much!!!!!!!how fuckin much
  • 1 0
 Sold , long time ago Wink
  • 1 0
 i wold trade you my bike and 400 bucks
  • 1 0
 holly shit ! that`s a sick bike dude
  • 1 0
 I think I creamed dude !...this is a f*ckin nice suburban !
  • 1 0
 Nice bike what kind of stem is that
  • 1 0
 Holy f*ck that's sweeet
  • 1 0
 how do these compare to a bmx?
  • 1 0
 how does this have so many faves! so legit
  • 1 0
 I'm liking this an awful lot
  • 1 0
 I could j/o to this shit. omfg
  • 1 0
 1 thing to change Kenda Small Block Eight Tires and you're set to go
  • 1 0
 Pimp wow that is so sikk man wish it were mineDrool
  • 1 0
 hey man would you sell? cause i'll give you $2400 for it
  • 1 0
 the nicest bike i ever seen in my life
  • 1 0
 THATS FCKN SEXY!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 1 0
 what stem is this dude ? looks sweet
  • 1 0
 nice ow much did it cost u mate
  • 1 0
 I wish I could fav this more than once Frown SOOOOOOOOOOOO nice!
  • 2 1
 thats amazing.
  • 1 3
 That is one of the best-looking bikes I've ever seen! The colours just all match perfectly and it looks like it rides well too!
  • 1 1
 yeah w końcu masz rowerek ;P
  • 2 2
 nie jezdzilbym na nim tylko trzymal za szyba ;D
  • 3 2
 Hahaha xD
No w sumie teraz nie jezdze bo mam grype Frown
Ale sie skrzywilam jak kumpel przy 360 walnal nim o glebe... No ale coz taki jego los , taki ładny cały czas nie będzie xD
  • 2 1
 sie nie daje mtb ludziom ktorzy jezdza na bmxie i mowia ze mtb jest latwiejsze...
  • 2 1
 Hah , pomysle o tym nastepnym razem Big Grin
  • 1 1
 sooo nice bt bet it dont stay clean for long haha
  • 1 1
 that is awesome nice bike m8
  • 2 2
 dla takich rowerow mozna olac bmx. 3
  • 2 1
 sex on wheels!!:O
  • 1 1
 ktos tu ma fotke ;D ^^ Niezly bik
  • 1 0
 Ładny.
  • 1 0
 cool looking bike
  • 1 0
 omg lush
  • 1 0
 fucking beautiful
  • 1 0
 Specs Please
  • 3 0
 Frame: NS Suburban 24' (2009)
Rigid: NS Fundamental 2
Handlebar: NS Jalapeno
Stem: Dartmoor Funky
Grips: Dartmoor Flyer
Barends: Dartmoor
Headset: Dartmoor Moloko
Seat: Dartmoor Ivy
Seatpost: Dartmoor
Crank: Dartmoor Keipo
Bottom Bracket: Dartmoor
Sprocket: Dartmoor Fetish 25t
Chain: Dartmoor Core
Pedals: Colony Fantastic Plastic
Rims: Dartmoor Raider, 36h, 24'
Spokes: Dartmoor
Hubs: Dartmoor B-Two(front) / NS Coaster SS Pro 10t(rear)
Tires: Schwable Tabletop
Brake: Avid BB7
  • 2 0
 can you send me a link to where you got the chain from plz?
i cant find it anywhere
  • 0 1
 hhhahahah więcej dartmóra sie nie dało? rower lekka jednorazówka xd
  • 1 0
 nice bike
  • 1 0
 amazing bike girl.
  • 1 0
 nicee bike Razz
  • 1 0
 Łoooł 8D
Śliczny! Big Grin
  • 1 0
 zajebisty ,gratuluje
  • 1 0
 sick bike
  • 1 0
 this is sick:PBig Grin
  • 1 0
 So Clean!
  • 1 0
 woow niche bike man
  • 1 0
 that is a BEAST!
  • 1 0
 beautiful bike Big Grin
  • 1 0
 zaprezentuj swoj ; d
  • 1 0
 beautiful Smile its great
  • 1 0
 wow so nice
  • 1 0
 Just... Ideal.
  • 1 0
 Nice Bike!
  • 1 0
 997 Faves Zła liczba ^^
  • 1 0
 Rotfl , teraz 1002 :O . Ludzi pojebalo XD
  • 1 0
 BEautiful bike! POD!
  • 1 0
 ta xD żeby tylko xD
  • 1 1
 who ever rides this bike is a GOD
  • 2 1
 LOL
  • 1 2
 PODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD THE BESH LOOKING BIKE ON PLANET!!!!!!!
  • 2 1
 how much
  • 2 1
 ??
  • 1 1
 nicest bike ive eva seen Big Grin
  • 1 1
 that is one nice bike u got there
  • 1 1
 how much u lookin for bruv???
  • 1 1
 Łesz no.. Nawet nie spojżałem czyj to album..Big Grin Nooo, niezła furaSmile
  • 1 1
 Oh my god that is beautiful...
  • 2 1
 its beutifull
  • 2 1
 soo niiice
  • 2 1
 nice!!
  • 2 1
 lush bike m8
  • 2 1
 sooo niceeeee.
  • 2 1
 omg Razz
  • 1 0
 are u sellin?
  • 1 0
 Yes
  • 1 0
 Can you ship to uk?
  • 1 0
 Sure , but it cost a lot i guess . U must ask some UPS or some delivering company how much it will cost.
  • 2 1
 MC DOWNER
  • 1 0
 i think i creamed
  • 1 0
 what stem is that?
  • 1 0
 Dartmoor Funky
  • 2 1
 Too nice is it sold ?
  • 1 0
 Yeah
  • 1 0
 specs?
  • 1 0
 what stem is it
  • 1 0
 What cranks bro?
  • 1 0
 and cable
  • 1 0
 i think im in love
  • 1 0
 Haha Razz
  • 1 0
 ya that is really nice
  • 1 0
 that is a sick ass bike
  • 1 0
 BEAST OF A BIKE
  • 1 0
 Fucking sweet!!!!!
  • 1 0
 I know.
  • 1 0
 ummmmmmmmmmmmm Clean?
  • 1 0
 ridgets : - ) , IN love
  • 1 0
 speechless
  • 1 0
 sex on wheels!
  • 1 0
 SickBig Grin
  • 1 0
 BEATIFUL!
  • 1 1
 SICK BIKE!! @-)
  • 1 1
 perfect bikee =)
  • 2 2
 that's baller as fuck!
  • 1 1
 holy shit thats amazing
  • 1 2
 that's the definition of sex on wheels
  • 1 2
 beauti bike bro!!!Big Grin but is more interesting 26" inch
lol
  • 1 1
 wot thats insane so nice
  • 1 1
 oh wow !
  • 1 1
 nice bike but no ridgids
  • 0 1
 Ok im selling my car, so I can get 1 or 2 of them.
  • 1 0
 Hahaha xDD
  • 0 1
 very perfect and beautifulll bikeSmile dream bike..
  • 1 2
 yo man what kinda cranks are those
  • 1 1
 Dartmoor Keipo
  • 1 1
 such a nice bike Razz
  • 0 0
 Zajebisty sprzecik Big Grin
  • 1 1
 get a fluid brake tho Wink
  • 1 1
 sick rig.
  • 1 1
 250 posted
  • 1 1
 from poland Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
  • 0 1
 u culd l00se so much wait wif diety mang
  • 1 1
 mistrzostwo swiata.
  • 1 1
 VERY BEAUTIFUL!!!
  • 1 1
 very sweet bike Wink
  • 1 1
 very nice bike mate
  • 2 3
 how about £550 plus watever delivery is.
  • 3 0
 your an idiot tom
  • 1 2
 and i thought my gf was a nice ride
  • 1 2
 oh my god
  • 0 2
 i dont recon that bike is yours
  • 1 0
 What?
  • 0 1
 how do u like tthem
  • 0 1
 this bike is so nice !
  • 0 1
 ok
  • 2 5
 ohhhhhh shit!!!!! f*ckin nice man!!!! (Y)
  • 8 1
 Man?
I`m girl xD
  • 1 3
 8===>~~~~~~()
  • 1 3
 hujowy na max
Below threshold threads are hidden

Post a Comment



Copyright © 2000 - 2020. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.025171
Mobile Version of Website