....
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
....

182 Comments

  • 10 3
 its funny how right at the bottom of the lowers it says red bull
  • 3 4
 ahah i was just noticing that
  • 5 0
 kinda contradictory.. red bull and monster...
  • 1 0
 thats what i was thinking
  • 1 0
 SUPPER SICK BIKE
  • 9 5
 im not gonna lie...the seat kinda ruins it for me
  • 6 5
 100% agree with you there
  • 2 0
 its a seat
  • 1 0
 a butt ugly seat that doesn't belong on a bike that nice...
  • 3 0
 this bike is hella dialed! All you need is the chris king rasta headset, and a wtb devo. sick bike though!
  • 8 4
 nicest jackal ever Big Grin
  • 7 4
 seriously, that looks shit. what a waste of fox forks
  • 3 6
 props to that!!
  • 1 0
 Just a little controversy on the colors i wouls ay i like it though, only thing i might have done differently is black fork green bar/stem.
  • 3 1
 I love this frame. The colour's are sweet ^^ beautifull bike
  • 3 1
 Sweetest paint job i have EVER seen on a bike! Awesome!
  • 3 1
 man, im gonna need my bike back sometime soon Wink
  • 2 0
 i would cut of my left nut to have bike!!
  • 2 0
 f*ck mee(not Serious) thats a nice bike
  • 2 0
 JESUS CHRIST! That is SO NICE.
  • 1 0
 Unique in every way. I would hate to put a scratch on that sik paint. SIKNESSS!
  • 2 2
 needs some more green around the bar area and a new seat. but otherwise its rad
  • 2 1
 that has 2 be 1 o e nicest bikes ine seen,tell me wat u hink o mine
  • 1 0
 nice bike, really nice, but man poor choice of seat
  • 2 0
 so sweet Smile
  • 2 0
 gypsy
  • 1 0
 That's so sweet! Nice job! tup
  • 0 1
 This bike's from switzerland ( geneve )the owner is a friend its the boss of our crew, it does not come from Portugal, is a BIG liar,
  • 1 0
 mt god.. i have an erection
  • 1 0
 haha monster disign and a red bull label sicker on the fork lol
  • 1 0
 they dont rly match tho but they are crazy
  • 1 0
 love the pedals , would prefer to see it going from black into green
  • 1 0
 Everything is cool except for the 24" wheels.
  • 1 0
 That is proper sick. mega props! how much TLC. lol
  • 1 0
 sweetest jackle i've ever seen!!!!!
  • 1 0
 looks bit like a hunchback lol. kinda like it though
  • 1 0
 hey man what pedals are those soo sick
  • 1 0
 theres a red bull sticker on the fork
  • 1 0
 my friend have 2009 model but i have to admit that 2008 is the best!
  • 1 0
 + 1 just for the peds alone!!!!
  • 1 0
 Sick colors going on here loving it
  • 1 0
 is it a greef fox ore do you paint it ?
  • 1 0
 so..that is quite possibly the best paint scheme on a dj ever
  • 1 0
 i agree, THE most awsum paint job ever, lovely!
  • 1 0
 that is soooooooooo sik man
  • 1 0
 Wat kind of forks and brakes are on it
  • 1 0
 thats pretty clean lookin
  • 1 0
 hey dude do you like monster energy drinks?
  • 1 0
 the most beautiful bike , that i ever senn :O
  • 1 0
 Is that a santa cruz jackal? Lol
  • 2 2
 I love the jackal Big Grin And you paint it so nice man ;D
  • 1 1
 looks a bit heavy...on the plus side thall mean its strong
  • 1 0
 nice crancks
  • 0 0
 ta linda! parabens ao construtorSmile
  • 0 0
 omg look at the pedals!!!!!Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin DBig Grin Big Grin
  • 0 0
 thats sweet man....love it
  • 0 0
 sweetest jackal I have ever seenWink
  • 0 0
 a santa cruz mais contorversa do pink bike
  • 0 0
 forks and front rim should be black
  • 0 0
 that is f*cking lush get a new seat tho when u do that desirves POD 4 defo
  • 1 0
 Those pedals are cool
  • 1 0
 Pretty fuckin' awesome!!
  • 1 0
 eu vendo por 1000€
  • 1 0
 compro ta ja! socio!
tens ai grande maquinao! espero que curtas um molho! Razz
  • 1 0
 o f*ck what a bike!
  • 1 0
 what forks are they???
  • 1 0
 they look like fox
  • 1 0
 fox what??
  • 1 0
 i dont know.all foxes pretty much look the same
  • 1 0
 im guessing 36 cause they look pretty fat
  • 1 0
 so sick..!
  • 1 0
 thats nice i want
  • 1 0
 sexy ride
  • 1 0
 So nice
  • 1 0
 HARDCORE
  • 1 0
 Nicest Jackle going
  • 1 0
 what pedals are those?
  • 1 0
 FIT!
  • 1 0
 definitivamente linda
  • 1 0
 brutal Blank Stare
  • 1 0
 sweet image
  • 1 0
 wow, thats good!
  • 1 0
 sick
  • 1 0
 nicee ;O
  • 1 0
 AMAZING Big Grin
  • 1 2
 green grips would look sweet but that bikes so nice
  • 1 2
 Nice bike Smile And ur pedals colour i love it Big Grin !!
  • 2 2
 swwet bike !!!
  • 1 2
 sick bike man bet thats worth loads eh
  • 0 0
 I love this bike :O
  • 0 0
 sweet man
  • 0 0
 I LOVE THIS BIKE !
  • 0 0
 perfect !!!!
  • 1 1
 eeewwwwwwwwww
  • 1 1
 thas cute
  • 1 1
 r those 24 inch wheels
  • 5 6
 sweet !!!very nice!
  • 3 5
 Sick bike and I like the pedals, they're mint!
  • 3 5
 Probably the sickest Santa Cruz ever!
  • 2 4
 thats one hell of a bike. i sure want to be seen with that thing!!
  • 2 4
 Your lucky to have ths bike
  • 2 3
 wut pedals r those
  • 1 4
 they have them at hank n frank
  • 2 3
 Demolition
  • 1 2
 how much is this frame?
  • 1 2
 that bike is sweet!
  • 1 2
 :O,nice colours,like it
  • 0 2
 uff... retro cuca!!! :d
  • 1 3
 With 26's would be better, but still great bike!
  • 1 2
 dope bike
  • 2 4
 nice paint
  • 2 4
 The best bike evaSmile
  • 1 3
 Brilliant!
  • 1 3
 mint jackal!
Below threshold threads are hidden

Post a Comment



Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.069210
Mobile Version of Website