Szerzej, niżej, mocniej
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
Szerzej, niżej, mocniej

24 Comments

  • 2 0
 ja Ci dam ns chuj, jebać trewora! Razz
  • 1 0
 oj oj oj Big Grin ja mam teraz flata 762 i bym zmienił na nuke proof'a bo cos swiezego by sie przydalo Smile
  • 2 0
 a mi się flaty nie podobają Wink
  • 1 0
 Super! Widze ze cos nowego a nie popularny juz sunline :]
  • 1 0
 Yeah stary i to jest kierownica Smile
  • 1 0
 właśnie.. a nie jakaś sztyca Big Grin hehe pozdro
  • 1 0
 albo miotła Big Grin nie no fajna sprawa, tylko jak wczesniej wspomniałem nie przejdzie mi przez drzwi Razz
  • 1 0
 aa tam sztyca musiałnbys na sztycy pojeździc to byś nie zmienił jej Smile
  • 1 0
 pewnie jeździ się dobrze.. ale ja nie strawie jej wyglądu Razz
  • 1 0
 a jaka jest szerokość tej kierownicy ??
  • 1 0
 szerokość 760, wznios 20
  • 1 0
 Oooo hehe xD Trevor jest prze chuj Big Grin Big Grin
  • 1 0
 ns jest dobry, a jak sie jeździć nie umie to wszystko można pogiąć Wink
  • 1 0
 760, a kiedyś mówiłeś że 680MAX Razz
  • 1 0
 czasy się zmieniają Big Grin
  • 1 0
 o to żeby niebyć taki ostatni to chyba boobara wezme 780 Razz
  • 1 0
 też właśnie wymieniłem habanero na funna fatboya
  • 1 0
 ładniusia
  • 1 0
 konkret
  • 1 0
 Dobrze ze nie flet xD
  • 1 1
 habanero najlepsiejsza Wink
(bo sam taką mam) :p
  • 3 0
 habanero i reszta kier ns to gówno Big Grin za dużo ich pogiołem , połamałem Big Grin a co do nuke Big Grin to piekna ;D
  • 1 1
 NS CHUj Big Grin

Post a Comment



Copyright © 2000 - 2020. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.007167
Mobile Version of Website