Chris getting his slide on in some silty dirt - Laurence CE - www.laurence-ce.com
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
Chris getting his slide on in some silty dirt - Laurence CE - www.laurence-ce.com

32 Comments

  • 3 0
 hoooly shiit, beautiful shot bro
  • 2 0
 agreed, pod worthy that is
  • 2 0
 amazing drift! POD
  • 2 1
 POD....no question! Moto style brakes.
  • 1 0
 POD
  • 1 0
 amazing, POD fer certain,
  • 1 0
 the next ride with regular brakes didn't work out so well
  • 1 1
 Holy shit Pod bro
  • 2 0
 CAMO SHORTS FOR THE WIN!
  • 1 0
 Must be POD !!!
  • 4 0
 yeah tiesto
  • 1 0
 yeah royy tiesto FTW BTW sweet shot bro
  • 1 0
 POD, amazing shot and he isnt even skidding, no fingers on brake, drift baby!
  • 1 0
 yes he does, check out his left hand. sweet pic btw Smile
  • 1 0
 Sick shots again loz, i'll be suprised if one of these aint POD soon Smile
  • 1 0
 Haha new pedals? Sick pic bro Smile
  • 1 0
 Yeah. Few new components here and there.
  • 1 0
 i he had chris king hubs it would be funny
  • 1 0
 Haha. A few years ago he tried to get sponsored by them when he raced. Would have been sick
  • 1 0
 i know! it would be sweet
  • 1 0
 Another classic shot man, nice work.....
  • 1 0
 Thanks man Big Grin
  • 2 0
 TIESTOOO!!
  • 1 0
 POD!
plus he has a big hit just like me (h)!
  • 1 0
 toatz awez lol its an awesome pic!
  • 1 0
 front wheel is barely on the ground. sick shot
  • 1 0
 sick photo podd!!!!!!!!!!!!
  • 1 0
 nice!
  • 1 0
 In a word, sensational !
  • 1 0
 Yo check his eyes
  • 1 0
 Game face Razz

Post a Comment



Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.016415
Mobile Version of Website