3 shoulder buzzer!!
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
3 shoulder buzzer!!

82 Comments

  • 17 0
 Great lighting awsome pic
  • 5 1
 dirt looks so smooth Big Grin
  • 7 0
 Thanks! I actually had three flashes set up and the one on the left didn't fire! (low battery, didn't recharge in time!) If it did it would have been nice lighting, hahah! Thanks again though dude!
  • 5 0
 shoulders like a good buzz every now and then
  • 3 0
 chiseled to perfection Drool
  • 1 0
 Awesome light levels, defo a pod
  • 1 0
 sickkkkk
  • 6 0
 Looks like he has a hunchback
  • 2 0
 YAH A-Rev!!!! Hasn't been shreddin in a while but as soon as he picked up his bike again he was throwin down some classic Only-A-Rev-nastyness
  • 2 0
 i would say it actually looks better without a flash on the left
  • 1 0
 GNARLY !!!!!!!!!!!!
  • 1 0
 thats sick, i see why its called the shoulder buzzer
  • 4 0
 Hunch-back of notredam???
  • 4 1
 2 GREAT PODS IN A ROW?!?!?!?!!!!
  • 3 7
flag crissyg (Oct 29, 2010 at 7:57) (Below Threshold)
 looks like the hunchback of notre damm . . . anyone who rings bells deserves pod
  • 4 1
 crissyg wtf you on about?
  • 1 0
 looks like hes in africa for some reason
  • 3 1
 ..
  • 1 0
 i didnt see u already posted it lmao
  • 2 1
 oh right, think next time Wink
  • 4 0
 looks like his KKK hood flew off
  • 1 0
 those jumps are so fun.
  • 4 0
 its a 3 invert, inwards the other way come on brantle u no this haha. steeziest three invert
  • 3 0
 Nah, 3 shoulder buzzer! Maybe 3 unturndown!
  • 1 0
 he is infact buzzing his shoulder and his bike is inverted
  • 1 0
 3buzzer for sure!
  • 2 3
 3 unturndown is what it is, and its bangin at that!!
  • 7 0
 Right dudes settle it at this, it is a 360 inverterd shoulder buzzed unturndown, OKAY!
  • 3 0
 I like it Peirpoint! HAhaha
  • 1 0
 Finally a good pod.
  • 1 0
 would it not be more of a 360 inverted shoulder buzzed unlookback? haha turndowns & unturndowns are vertical Razz
  • 2 0
 Nope, just a dumped undown 3.. Would be a unlookback if he were to spin an oppo 3 Wink
  • 1 0
 undown????
  • 1 0
 Unturndown
  • 2 0
 Confidence.... the feeling you get before you realize the rest of the situation.
  • 1 0
 Congratulations on another POD. Your photos are always deserving. Keep up the great work JB.
  • 1 0
 Nice Lighting, Nice Time Of Day Too.
360 Inverterd Shoulder Buzzed Unturndown
  • 1 0
 That's an awesome pic Justin.Props.
Gary.Beer
  • 6 0
 WOW! noones ever seen that picture before...
  • 1 0
 ^ Hahaha
  • 1 0
 Like how he composes the rider between the trees in the sky. Props.
  • 1 0
 what an awesome pic and good lighting
  • 1 0
 Everyone like's this pic, I don't..............I love it!
  • 1 0
 Congrats dude, awsome shot!
  • 1 1
 Take a look at this video its just a bit of fun Smile
www.pinkbike.com/video/167210
  • 1 0
 dude check the extension...the bike is past flat...so sick
  • 1 0
 COLOMBIA HEREEEEEEEEEEEEEEEEE sick...
  • 1 0
 wooooooooooooooooooooo yet another dj pod
  • 1 0
 a-rev is so dirty when he rides! SICK!!
  • 1 0
 umm can the dirt get any smoother?
  • 2 0
 soo gnarly
  • 1 0
 Hugee...
  • 1 0
 POD
  • 1 0
 yes! stoked he's riding
  • 1 0
 super steeze
  • 1 0
 wow. thats EPIC
  • 1 0
 Sick Picture, Indeed!!
  • 1 1
 thats sick, FLAT table quality shot ! POD
  • 1 0
 congrats JB! Smile
  • 1 0
 a-rev is a machine
  • 1 0
 SICK!!!
  • 1 0
 awesome pic :O
  • 1 0
 awesome!
  • 1 0
 THATS BIIIIIIIIIIIIIIG
  • 1 0
 woow awsome
  • 1 0
 great POD!
  • 1 0
 so dialed
  • 1 0
 wicked picture !
  • 1 0
 He's in attack mode
  • 1 1
 this looks painful....
  • 1 0
 SO DIALED
  • 1 0
 POD!!
  • 1 0
 A-rev Steezze
  • 1 0
 Mac and Steeze!
  • 1 0
 yah JB nice job!
  • 4 5
 alililililili alhambaba akbar mac albooboo!!! EEEEEE!!!!!
  • 1 0
 hehehehe
  • 3 0
 WTF?? HAHAHAHAHH!

Post a Comment



Copyright © 2000 - 2021. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv42 0.012534
Mobile Version of Website