From trip to Austria
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
From trip to Austria

96 Comments

  • 508 11
 props up if you saw avatar of this photo and thought that first guy jumped over second and did no-hander
  • 12 0
 haha so true !! Smile
  • 15 49
flag Jamie-giant-rider (Aug 29, 2011 at 2:01) (Below Threshold)
 I thought that on the full size photo :')
  • 10 35
flag TomasK (Aug 29, 2011 at 2:56) (Below Threshold)
 yeah dude, i thought he's throwing no hander over that guy in a berm Smile
  • 3 2
 yap!! Props up to you..
  • 11 6
 thought he was going over a cow....
  • 24 6
 Ah - I like the way they think, if this place became a battle feild we can still go shread in the tenches.

"dont worry about ya goggles, get in the trench ya idiot, you're gona get shot" BOOM - "MEDIC"
  • 3 1
 Sick picture and great scenery, but those other people kinda bombed it ;p
  • 3 1
 very deceptive!But that trail looks so so so sick! Drool
  • 6 3
 it shaun the sheep
  • 3 21
flag KTownRoyster (Aug 29, 2011 at 9:14) (Below Threshold)
 i thought he was in a wheelchair.
  • 1 5
flag Matthew233 (Aug 29, 2011 at 12:43) (Below Threshold)
 Before and After Razz love it awesome POD!
  • 1 0
 i thought so too!
  • 9 0
 "LOUD NOISES"
  • 1 0
 sooo dope
  • 1 1
 You mean the thumbnail right... Did look like that.
  • 2 0
 I wonder what it would feel like to crash head on into a fluffy sheep
  • 55 2
 Built by sheep?
  • 9 6
 the first thing i noticed was the black sheep with the white sheep
  • 16 4
 baahhhahah. bet the sheeps didnt know they were witnessing a pod, haha
  • 25 2
 Mint Sauce built it lol, unique trails??. Nice pic though.
  • 1 16
flag damixtape (Aug 29, 2011 at 0:16) (Below Threshold)
 uhhhhhhhhhhh Braaap Chea...?
  • 3 2
 i was there when they were building these berms last year, such a fun, smooth trail
  • 5 4
 I bet those were trenches built during the war.
  • 3 2
 i guess not. hahah
  • 2 1
 almost underground? looks pretty damn underground to me
  • 17 3
 the black sheep are stealing all the grass
  • 10 2
 ^ Typical black sheep!
  • 2 1
 "Building the berms last year"?? When was that cause I mean sure I was there mid-summer but they seem much older... In any case i love how they're dug into the ground rather than built on it. Makes you feel like you're getting so low Razz
  • 2 1
 built by moles!
  • 3 5
 and they say americans are racist.....^^^
  • 3 0
 Aussies are the most racist
  • 3 0
 we try.....
  • 6 0
 Anyone else notice that lone sheep looking through the trees?Or is it just me?
  • 5 0
 Just you, your welsh
  • 1 0
 Yeah I saw it too :p
  • 4 0
 tbh at first i didnt even see the guy in the berm, just thought it was a pod of a guy standing doing nothing Blank Stare shows how observant i am :L great photo though
  • 2 0
 Probably none here can answer but how does this track work with water drainage? It feels like it would be a long ditch filled with water or at least be completely torn up by the spring flood from the snow melting.

I've had an idea of doing a similar track in a ski slope where it wouldn't be in the way in the winter with berms sticking up.
  • 1 0
 About drainage - there is no big problem with it,we rode there after all night rain with no mud there,trail is very rocky with minimum soil-no errosion etc. More fun was in a forest part with lot of mud and sliding anaconda roots.
  • 3 0
 Great pic, the sheep in the back make it click. But as for sustainable trail building part - one word: drainage?!
  • 5 1
 This POD is any Welsh-mans dream......
  • 1 0
 I suppose the trail has a tough time draining when it's wet.. or, maybe they just convert it to a bobsled run in the winter.. =)
Sick shot tho..
where did they take all the dirt?
  • 2 1
 Hey I´m really surprised ,I didn´t expect this could be a POD,my favorite pic from Austria album is this one www.pinkbike.com/photo/7062048 but thanx anyway.
  • 2 0
 That one is okay, a half a second later when his tire was popping off that root instead of setting up for it and it would have looked a lot better... This one has something in it that is really interesting.
  • 1 0
 POD!! Because of originality. This photo well resumes the perfect view of Leogang:
Grass, sheeps, strange tracks and a lot of Mountain Bike..! :-))))
  • 1 0
 in the thumnail it looks like the guy on top is jumping over the dude on the bottom and doing a suicide no hander!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 2 0
 not the best pod i have ever seen.... BUT with this pod the more i look at it the more i like it Wink
  • 1 0
 supr fotka, právě jsem se z leogangu vrátil, ale tahle fotka mě dostala, přesně vystihuje hangmana s těma ovcema v dálce Big Grin
  • 2 0
 Drainage? Little creek in winter?
  • 1 0
 when it rains i bet those berms (or that trail i should say) turns into a giant mud hole.... looks sick tho!
  • 1 0
 POD! thats deep,first I thought that the one is flying instead its on the ground watching him berming....
  • 1 0
 Those are actually like the sickest Berms I have seen .... I wish they were in my back yard :/ but amazing shot man !
  • 4 2
 meh
  • 2 1
 so sick that trail is mad
  • 2 1
 undergound level shredding? i am sooo down!
  • 2 1
 Sheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep!
  • 2 2
 my god its just the same haters disliking. go ahead dislike this one to i guess
  • 1 0
 black sheep highjack all the landFrown
  • 1 0
 nice foto....i liked
:P
  • 1 0
 props , if you can't build them up, dig them in!
  • 1 0
 Cool photo, but an even cooler avatar, deutschland. Metalheadz!
  • 1 0
 POD is...ok..nothing can beat yesterday POD.. Wink
  • 1 0
 Looks very Scottish with the thistles and sheepies
  • 2 0
 oops I just realised...no rain. I take that back
  • 1 0
 balance of bike right! Salute
  • 1 0
 that looks like so much fun
  • 1 0
 "Who's Zed?"

'Zed's dead baby.. Zed's dead'
  • 1 0
 guy in the back is like "ohhs nooes!!!"
  • 2 1
 Nice photo !
  • 2 1
 incrível .....
  • 2 1
 nice
  • 2 3
 this underground trail looks pretty amazing!! Can shoot greats pictures with it
  • 1 0
 mind f*#ked!!
  • 1 0
 nice
  • 1 0
 thats really cool!
  • 1 0
 Epic!
  • 1 1
 baaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!
  • 1 0
 what's drainage like?
  • 1 0
 Sweet photo!!
  • 1 0
 puddle central
  • 1 0
 r u sheep ?
  • 1 0
 nice photo Smile
  • 1 1
 REALLY POD!
Below threshold threads are hidden

Post a Comment



Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.038685
Mobile Version of Website