none
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
none

13 Comments

  • + 1
 yeah lucky...last time i got home and noticed i would of needed 5 stitches but it was out of the 8 hour time limit! i still have the huge scar from the beggining of last season
  • + 2
 invest in some shin pads.. im using old soccer shin pads b/c i had something a little less worse than this XD lol i lot less worse.
  • + 1
 Haha nawh man! I'll take it... they're sorta shitty but don't hurt.
  • + 1
 It's not bad this time...but I had the same thing happen to me and needed 28 stitches. Now I have a huge scar that runs from my foot to my knee.
  • + 1
 Holy shit, that sucks
  • + 1
 Yes. It's an awesome scar but it hurt like a bitch for a long time due to how deep the cuts were. All the way down to the bone. The lesson here is always make sure that the ball of your foot is over or in front of the spindle on the pedal.
  • + 1
 Indeed it is.
  • + 1
 i hate when that happens when you have pants on and you think its nothing then go home and notice its a huge gash
  • + 1
 lol i know eh, except i was wearing shorts :p
  • + 1
 Ahh, I fucking hate when that happends-_-
  • + 1
 ahaha
  • + 2
 dear lord!
  • + 1
 lol it looks bad but not its not.

Post a Comment



Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.015546
Mobile Version of Website