You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

28 Comments

  • + 25
 The day they release this frame to the public I'll be the first to order one
  • + 18
 and you'll get it 17 months later......
  • + 46
 Don't hold your breath. Trek hates releasing bikes that would actually sell.
  • + 6
 So were you the first to order one?
  • + 2
 Good question. I heard that christiaan was.
  • + 2
 i pre ordered the r dog edition idk if i was the first but i got one coming Smile
  • + 2
 Same! I got a stealth black one coming!
  • + 3
 I don't understand why they don't release it. It would sell so well. I know that I would definitely buy one. I'm kinda waiting for it before i buy but if they don't come out with it I think ima get the rook
  • + 4
 words fail me, that bike is just so sick!!!!!!!!!!!!
  • + 2
 why the trek stickers are backside?
  • + 29
 to be correct when he's backfippin' Big Grin
  • + 2
 RAD RAD RAD!!! That is one slick setup, with some RAD suspension!
  • - 3
 Treks never gonna release this. Everything is becoming very rider specific and selective. Not for any one. Just like rock who's new coil rear shock. "novice riders can't bring it to its full potential so we aren't selling it". Bull shit guys, bull shit
  • + 3
 You know that was a joke?
  • + 2
 was it really? I did not. touché rockshox
  • + 3
 @dirtman04 they released it Smile
  • + 1
 i know man! stoked on that
  • + 1
 Yeah same. I reserved a stealth black one
  • + 1
 damn dude send me a pic when you get it!! so lucky
  • + 1
 Yeah definatly
  • + 1
 @dirtman04 got and imm gonna try to get some pics up today!
  • + 1
 have no chance to ride this briliant bike.
  • + 1
 That Trek is awesome!!
  • - 1
 Reports photo for being tooo sick
  • - 1
 It would be awesome when it's available in the shop.
Below threshold threads are hidden

Post a Comment



Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv14 0.031518
Mobile Version of Website