Sequence Saturday 5

Feb 3, 2012 at 20:55
by Ian Hylands  

Last summer when EVOC hopped on board with 'From the Inside Out', I had the opportunity to get out and shoot with The Coastal Crew. Apart from missing the morning ferry due to a stolen credit card we got things rolling in the early afternoon. With a late start the guys were chomping at the bit and we managed to fit a few days work into a few hours, mainly due to the Crew's boundless energy and work ethic.

Coming from a background of shooting other action sports I have become accustomed to shooting a sequence to accompany most still images. On this particular day with the guys, I ended up shooting many sequences and came away with a few keepers, one of which being from the cross. While sussing where I would set up lights for the still, the guys worked on getting their timing dialed. During these times when guys are warming up I end up shooting the majority of my sequences. Once things are dialed in, angles are set and lights metered; I then switch over to capturing a still. You can see the single shot with flash here.

On sarcastic note, sequences are a go-to when looking for an excuse as to why it's taking you so long to get the light just right. In addition to this athletes really love it when you say, 'Can you do it again?', 'Whoa this angle is so much better', and 'That jersey just isn’t popping'. Don't fret though, the sound of automatic fire in video playback smooths things over and erases all inclination of angle and photographer tardiness.

0% Loaded prev 1/16 next




Come up with the best 'Shit Photographers Say' comment and the winner will be sent an EVOC Freeride 20L Pack!





283 Comments

  • + 60
 "Dude nice aperture" "Awww shit... its over-exposed" "Hey! Could you do that again?" "Whoa what lens is that?" "White lenses Are just so much cooler" "Is that a fish-eye?" "Lets try it again, but with flash."
  • - 1
 the only bad thing about this is that perfectly center placed tree
  • + 20
 I'm drunk ad thoght that was a plane in the thimbnail..
  • - 2
 Wow, this photo's crap.... I definitely need a new camera!
  • + 3
 Push back up to the top i wasnt ready
  • + 69
 "I once was a rider like you, then I took a pedal to the shin"
  • - 5
flag ManuelitoPRO (Feb 4, 2012 at 6:34) (Below Threshold)
 @mikethebike27 hahahaha
  • + 10
 i didnt notice that tree till you pointed it out...... thanks.
  • + 1
 Hey, hey man, what flash you runnin?!?!
  • + 2
 X GON GIVE IT TO YA
  • + 0
 "Again..."
  • + 20
 Ya i dont like this shot, too much sun. why dont you guys wait around for well, idk, another 50 minutes and well try again from there.
* try again *
I didnt have flash on that time..
* try again *
oh shit guys sorry it was on video
* try again *
yea the ambient light wasn't right on that one.. Hey can one of you guys take a picture of me taking a picture ? I need a new profile picture.
* try again *
Nope back lighting wasn't right. I need a tripod.. Both of you go find some sticks so I can make one.
* try again *
oh sorry guys I was taking a picture of my self blatantly looking off into the sunset, my blog isn't gonna run itself
* try again *
You what would be cool? if I hiked all the way up that mountain and took a picture from there...
* try again *
whoops , do you guys have any batteries on you?
* try again *
Do you guys think I would look cooler taking a picture like this, or like this ?
* try again *
Can you help me climb this tree ?
* try again *
The whole depth of field is just way off, you can see the density just isn't right. the exposure is wrong too. Man i need more mega pixels
* try again *
Do you guys know how to turn this thing back on ?
* try again *
Im totally making this shot black and white, would that be gay ?
* try again *
yea you what lets just try another spot.
  • + 1
 "Is that the f4 or the 2.8?"
  • + 0
 and of course **jumping up and down shaking £3000 worth of cam gear** "f*ckING BANG ON, GOT IT DUDE, GOT IT, SIIIICK!"
  • - 1
 *Realises they have taken a great shot* "Yeeeeeaaaahhhhh!"
  • + 0
 "man, run up the trail again! the lighting is perfect right now! hurry!" (after running up 5 times already)
  • + 2
 My camera's not working! Oh wait. it was just the lens cap.
  • + 1
 he's already got flash cause he's ginger ..
  • + 0
 Frame 9 is good, scrubed like ken.
  • + 2
 Shit photographers say "dude let me just get my tripod out, what shutter speed do you think I should have the camera on? Rite I'm ready, GO! NOOOO wait!!!!! I've not taken my lense cap off!!!! OK I'm ready again!!!!! Ohhhhh Sh!t stop again!!! It's not switched on, by the way what button do I press, hang on my cards full let me delete some old crap, dude these are deffinatly going to be PODs my camera is so dialled in rite now!!!!!!'
  • + 1
 MY BATTERIES STILL FLAT!!!
  • - 1
 "This is POD shit right here!!" - Hear that one alot...and yet none of them ever become POD Razz
  • - 1
 "I run full auto!!"
  • + 0
 'My camera is so dialled'
  • - 1
 'oh noo it was in landscape and not sports mode ohh noooo!'
  • + 0
 Shit photographers say all the time: "Damn... Do it again!"
  • - 2
 I feel a "Shit photographers say" video coming on!
  • + 1
 BROWN POW!
  • + 13
 Hold my camera while I show you how it's done
  • + 0
 So good.
  • + 8
 Aww shit, my card is full! and by the way Nikon is gay!
  • + 7
 Shit photographers say 'What do you mean Sony? it's canon or nikon'
  • + 5
 I think it would be more appropriate to do a "shit people who THINK they're photographers say."
  • + 2
 photographer- GO NOW (screaming up trail)
rider-WHAT DID YOU SAY (screaming down trail)
photographer-GOOOO!!!!!!!!
rider-woosh-(hits the drop perfectly)
photographer-F$#% march back up didnt get it the shot
rider- F#$%
repeat process until epic picture is found.
  • + 6
 gopro filming "hey man is this thing on?"
  • + 1
 "pocket wizards didn't fire, one more time?", "can you pass me the gaffers?", "dont worry, we can shop that out later", "have you downloaded the new adobe update?", "I just love full frame over the crop bodies", "colors look a little warm", "can you pass me another card?", "looks a little cool", "have you seen my card reader anywhere?", "just a few more", "maybe if I drop down a little bit", "maybe if I come up a little higher", "you shoot tethered?", "I shoot raws", "have you seen the new 5d?", "I prefer to shoot primes", "that looks tack sharp", "I had to send it in to get recalibrated", "sensor is a little dirty", "I think we got this"
  • + 4
 Sorry guys I forgot to turn the camera on. One more time from the top!
  • + 0
 I wasnt ready yet, did you say go or no?, do you think this is a good angle? try ding this over there, look at my camera while you do it, see how close together you can get.

My memory is full up! hold up I need to change lenses, Should i move some where else? how would you do it? the shadows are all wrong dude. This would be so much cooler if there was a bear in the picture.
  • + 4
 if carlsberg made trails...
  • + 0
 One rider says to another before dropping it:
"Dude, don't forget when we go for this one of us has to have a bike length lead into the ramp over the other. Cause if we don't.................................................................... well if we don't were not getting this amazing pic on sequence saturday"
  • + 1
 "Let me turn on this gient fan to get the wind blowing. Now when I say go, start leaning over and I'll take a picture of you at a sick angle, before you hit the ground... This POD stuff is to easy."
  • + 0
 1) If only I had a 5D
2) Why is my picture so blurry?!?!
3) Boah, anyone can be as good as Ian Hylands with the right gear...
4) Ok go! ..... no wait! No, its ok, go! eh...
5) Guys I need to go back to the car, I`m running out of power.
6) Nikon is so much better than Canon
7) Canon is so much better than Nikon
Cool I only take pictures at 3pm between the months of May and September
9) Can you jump higher?
10) What`s wrong with that camera!
  • + 0
 "Hey the light will be better at 5am","Did my flash blind you","Can you do that jump again","Are you really wearing that top","My flash is in the shot...run it again","Wait... battery change","Hey I have a bike just like that","Damm spectator got in the way!!","Wait memory card change","Hey can you guys ride closer together?","Yeah...go.... No I said GO.....GO","No you can't use my camera","One more time...,one more time....,one more time","Hey did you scout the location yet","Hey what lense is that?","Hey is that the new Canon body","Hey is that the new Nikon body","Do you think you can shoot it better?"
  • + 1
 "Can you scrub that a little harder?"
"Did my flash go off?"
"Can you hold the flash for me?"
"Dude, move! You're in the frame!"
"Go again! You took too long and my camera turned off"
  • + 4
 "try it again, I want a different angle"
  • + 1
 I have dreamed about having a forest that sprouts wall-rides from the ground along with the trees, looks like Canada really is the place to be!
  • + 0
 You riding this trail too? I guess i'll meet you in the middle, say lets meet just before the X marks the spot where we might collide? (bottom of the trail) Bro you were 3 seconds off!
  • - 1
 "Damn! I think I got dirt in my lens!" "Does this feel rough to you?" "Ugh, why is yours so hard to rotate?" "Does my focus ring feel loose to you?" "Can you hear that?" "Have you got a lens wipe?" "Is this micro fibre?" "I need a new lens.."
  • - 1
 "You took that with your iPhone!?!", "what do you shoot with?", "how many frames a second does that shoot?", "Nikon or Canon?", "canon is WAAAY better", Nikon is WAAAY better", "I ONLY shoot L-series", "Is that a 5d Mark II?", "Is that a D300?", "Do you use photoshop?", "Do you use aperature?", "It's just a hobby", "yea I got it", "got it", "Oh that looks sic", "No it's blurry", "I think I got it", "that lighting is sic", "This lighting sucks"
  • + 0
 "Could you do that whip again? My flash wasnt on"
"SHIT! Is that a 1D! With a telephoto!"
"Ive got a friend with a Demo, and a Telephoto."
  • + 0
 I like how the photographer checks his camera to see if the lighting is right or if they have to do it again cause the jersey just isn't popping.
  • + 2
 "oh, sweet! this shot looks perfect! ... do it again!"
  • + 0
 memory card is full , can you grab another one for me?
can you do that again? x10
again please, my shutter speed was to slow.
let's try from another angle!
  • + 0
 YAAAAAPPPPP!!!!

@#%^, my lens is dirty

ya, so if you wanna try that again, I'll just switch up my angle a little, I kinda wanna make the jump look bigger
  • + 0
 Aww, dude, that was rad. The fisheye just captured it, its so much better without the flash. I told you. Oh btw we should shred together sometime.
  • + 1
 "let me get all my settings dialed. I'm in manual mode!"

"I always shoot raw."
  • + 0
 Can you give me another run? That dislocated shoulder doesn't look too bad, besides, you're jersey is just POPPING in this light!
  • + 1
 Guys I need to retake theres somebody standing on the back of the stunt that ruined the picture
  • + 0
 Shit photographers say "Yeah well... that's not the right place to take a picture"
Or..shit photographers say" shit things because there shit"
  • - 2
 "is that a rebel?... with a kit lens?.. awww how cute! look at that plastic body; it's like a toy!!"
"how many frames per second do you shoot?"
"you don't need your lens hood out here!"
"what filter should i use?"
"it's all about the smooth bokeh!"
  • + 0
 White Balance - "Can you hold up that white piece of paper... take a step closer... one more... one more... one more... don't move!"
  • + 1
 Shit photographers say :" It's not my fault its a bad picture, I need a better camera"
  • + 0
 Great composition and lighting, and I love the way the rider pops out in the contrasting lines of the landscape..... cause everyone know what the hell their saying. ha!
  • + 0
 "4x was just too boring for me, so I tried to bring mountainbiking to a whole new level. I'm sooooo stoked bout it! 2 cross is da shit... eat this, UCI!"
  • + 1
 My futurologist mind says the 's**t photographers say' saying of 2012 will be: "Man, this 5D X is a game-changer" Smile
  • + 2
 I am trying to shoot Aaron Gwin but Mike Levy keeps getting in my shot.
  • + 1
 Oh crap, I left the lens cap on. You are going to have to go again.
  • + 0
 "What?!?! Shutter speed was lower than 1/4000s!?!? Sorry guys, you have to do it again."
  • + 1
 do it again, i forgot to take the lens cap off.
  • + 1
 sorry guys, i filled the card
  • + 0
 Sorry guys we have to retake this one. I accidentally took a HD shot of my finger
  • + 1
 "Ooooooh, yeah, just once more."
  • + 0
 well boys i fucked up the 2 minute window we had for that perfect shot...............see yas tomorrow.
  • + 1
 "Dude. Seriously? Never cross swords man."
  • + 0
 where is this, cuz i need a goo shot lie this for my photo class at school!!??
  • + 1
 "Redo, my flash was late"
  • + 1
 "Just pull your shirt down a tiny bit more"
  • + 0
 "Hurry, this is the last batery and it's low on juice." "Hey kid, where did you get your camera? A cereal box?"
  • + 0
 "that's the money shot!"

"one more time"

"can you backflip off that tree?" true story
  • + 1
 waiting for overcast skies
  • + 1
 "Ahh, damn mosquitoes..."
  • + 0
 Rider: You ready?
Photog: No
Rider: Ok, Drop in
Photog: NO! I said No not Go!
  • + 0
 HAHA, never mind you just went for the 30 footer road-gap, you got that jizz-face again!!
  • + 1
 If mountain biking is brought into X games, this is what it will look like
  • + 1
 "dude come on you could totally flip that i got a sweet angle"
  • + 1
 EPIC!!!! .Thats the money shot!! Now MAKE IT RAIN, B!tch!
  • + 1
 " this is just my day job " , " I'm really a stripper by night "
  • + 0
 okay, I didn't get the brand logo in the shot, you're gonna have to go a lot slower...
  • + 0
 I need a new camera, this one doesn't take good enough photos of you lifting your front wheel off a kirb..
  • + 0
 Dude 1-"Hey dude whats with that x on the map" Dude 2- "X marks the spot.... to take some pod worthy pictures !"
  • + 1
 this trail has the X factor
  • + 1
 Yeah I got like 7 POD last WEEK!''
  • + 0
 uh sorry guys the X is so last year, can we quickly build up a wooden Z to ride instead? cheers!
  • + 2
 freakin downhill bike
  • + 0
 that guy should just wip the camera out of his hand with his back tire on purpose and then say ooops.
  • + 0
 Photographer "Nope, the lighting was no good on that one" (and then never lets you see the photo for some reason....)
  • + 0
 can someone please link me to the video of the trail in the photos? I am having a epic brainfart trying to find it.
  • + 0
 Such perfect lighting guys. Do like 10 more just like that before the light is gone
  • + 0
 Aaaare those pocketwizard's theyre soooo Sick man! Can i borrow them, for my shooting?
  • + 1
 Wait wait I gotta check the lighting....Wait...Ok Good!
  • - 3
 have you got a tripod i can borrow?
videos are gay!
what iso you using?
hey, do that crash again, i didnt get it.
"hey can i see? " "deleted it"
this photo is so emotional, certainly gonna be POD.
Hey can i have ago? NO!
do like this one?
THIS IS MY 7TH POD THIS YEAR!!!
  • + 0
 ALRIGHT YOU GO THAT WAY, I'LL GO THIS WAY, AND WE'LL CUT 'EM OFF AT THE TRAIN GAP!!
  • + 1
 F*CK! Missed it, wanna try again?
  • + 0
 "Alright I almost got it there, just one more time.... Oops, ok one more.... the flash didn't go that time, do it again..."
  • + 1
 whenever i see this feature i always think of my old hot wheels track
  • + 0
 "Hang on, the light is not right. Gotta wait til the sun passes to the west.
  • + 0
 ''Yeah I got POD like 7 times last year''
  • + 0
 Damn paparazzi are everywhere!
  • + 0
 "could have been better... Do it again"
  • + 1
 SCHIBEEEEEEEE!!
  • + 0
 "Shit, it's out of focus."
  • + 0
 It's a plea to put mountain biking in the X-Games.
  • + 0
 umm... i really want that back pack
  • + 0
 I didn't catch that did you say go or no?
  • + 1
 "it's all fuzzy"
  • + 0
 can you do that again!? i forgot to put it back to Auto Focus...
  • + 0
 Just one X needed to have Porn here!!!
  • + 0
 all these comments suck ass...
  • + 0
 "Aw crap the lense cap was on! Can you do that again?"
  • + 1
 I have syphullus
  • + 0
 I tried to put a . But you need 2 characters to comment. Frown
  • + 0
 Smile for the camer....Shit don't run me over!
  • + 0
 I forgot my memory card in my card reader...
  • + 0
 X marks the spot, quick get the shovels. We're gonna dig for treasure.
  • + 0
 I'm so stoked on this water.
  • + 0
 Oh c'mon.


"One more time."
  • + 0
 Shit - guys I forgot to take my lens cap off, do it again!
  • + 0
 "Don't worry it will look killer in Black and White dude"
  • + 0
 "Dude that was sick, But i missed the shot!"
  • + 0
 I need a faster sync speed
  • + 1
 "capture card full"
  • + 0
 shit photographers say "Sequences are the shit"
  • + 0
 Yield for oncoming traffic!
  • - 2
 It's like this most of the times.. Shred this, I will move away like a ninja. This will be an awesome shot. -30 sec later- f*ck this was to close, is my flash ok ?!!?!
  • + 0
 wigitron has spoken!
  • + 0
 This intersection - The place to be Smile
  • + 0
 "OMG look at the sunset! do it again!"
  • + 0
 Sh*t should have brought the macro lense. (at 7/16)
  • + 1
 I don't like cropping.
  • + 0
 shit photographers say: click click click click click click click
  • + 0
 Guys that was great, but check out these shots of that bear i took :L
  • + 0
 That bokeh is so buttery.
  • + 0
 shit! Sorry can you do it again?
  • + 0
 I should have brought the wide angle!
  • + 0
 "Hey bro , come this way"

"No , you come this way"
  • + 1
 " I need a new lens"
  • + 0
 got a memory card by chance?
  • + 0
 Sheit didn't get both of you, hit it again !
  • + 0
 Man I would love to have the job of the filmers.
  • + 0
 Stand where you're going to be so I can focus. No, a little to the left.
  • + 0
 "Wait! Wait! Wait! Not ready!"
  • + 0
 ah bro, forgot the lense cap.
  • + 0
 "Could you go back up for another run missed that"
  • + 0
 "Hold on while I climb this tree"
  • - 1
 The photographer checking instantly to see if he got the shot. haha Awesome sequence!
  • - 18
flag BobBogdanWilliams (Feb 4, 2012 at 0:18) (Below Threshold)
 A photographer from a well know national magazine was assigned to cover the fires at Yellowstone National Park. The magazine wanted to show some of the heroic work of the fire fighters as they battled the blaze. When the photographer arrived, he realized that the smoke was so thick that it would seriously impede or make it impossible for him to photograph anything from ground level. He requested permission to rent a plane and take photos from the air. His request was approved and arrangements were made. He was told to report to a nearby airport where a plane would be waiting for him. He arrived at the airport and saw a plane warming up near the gate. He jumped in with his bag and shouted, "Let's go!'' The pilot swung the little plane into the wind, and within minutes they were in the air. The photographer said, "Fly over the park and make two or three low passes so I can take some pictures." "Why?" asked the pilot. "Because I am a photographer," he responded, "and photographers take photographs." The pilot was silent for a moment; finally he stammered, "You mean you're not the flight instructor?"
  • + 22
 thanks for wasting a minute of my life...
  • + 1
 dude..
  • + 0
 I won't downvote that simply because for some sick reason, I want other people to share in the pain I just did.
  • + 0
 " dude, the camera angle must be good if i hold it above my head"
  • + 0
 "For a split second there im pretty sure i took the form of a unicorn"
  • + 0
 should be what hipsters say about their cameras
  • + 0
 That Was GREAT!!!..........now do it again.
  • + 0
 "Sorry guys, can we do it again? My lens cap was on"
  • + 0
 What if the guy whipped the camera out of his hands x)
  • - 1
 shouting "POD material here boys! Just let me try a bit of a different angle."
  • + 0
 It's all about your glass!
  • + 0
 Yeah I got it......? Do you want to hit it again?
  • + 0
 HEY! could you guys adjust your facial expression?
  • + 0
 Interesting photo. Go back to the retro?
  • - 3
 Shit Photographers say: dang it i didn't catch your tuck no hander, can you do it again please? try to hold it more time..

i hate when they say that i'd like to see them doing a tuck no hander
  • + 0
 I missed the shot, go again
  • + 0
 Same exact feature in this video at "4:01":

www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=0zLuqKNKOqs
  • + 0
 Should i have taken the lense cap off first?
  • + 0
 GD these dark, gorgeous woods, I set my shutter speed too low again!
  • + 0
 you'll get caught up in the...CROSS FIIREEE!
  • - 1
 Dude, I am so stoked on this picture right now.
  • - 1
 "One second, let me get in focus."
  • - 1
 man, the lens alone was like 12k
  • - 1
 can you do that one more time
  • - 1
 I'm so stoked on not colliding with you
  • - 1
 Here, you try...it's the big button.
  • - 1
 In this case, one X is better then three.
  • + 0
 x-fighters nough said.
  • - 1
 Hey, my pits really stink, anybody got some deodorant?
  • - 1
 "That woulda been sick but I Wasnt ready! i said No not Go!"
  • - 1
 "Shit! Forgot my batteries at home"
  • - 1
 'I get 8 pics a second on this thing!'
  • - 1
 "hold on i forgot to take the lens cap off"
  • - 1
 Quit being so negative, lets just see how everything exposes.
  • - 1
 I have to do my "Captain Morgan" stance on this shot...
  • - 1
 I'm standing back here so I can crop it later.
  • - 1
 dont have a comment but that was a gnarly sequence!
  • - 1
 Film is still better than digital
  • + 0
 X marks the spot.
  • - 1
 "I'm sure this camera was working the other day!"
  • - 2
 "ok guys, once again that was great, but you still need to do it another billion times"
  • - 1
 The Light is perfect GO GO GO!
  • - 1
 "Great job guys....now I'm gonna go get this published and get paid"
  • + 0
 "meh, I could do better"
  • + 0
 Which one do I take?
  • - 1
 " Just stand over there and don't move."
  • + 0
 Do it again.
  • + 0
 AND I'M SPENT!
  • + 0
 hmm...crotch shot
  • - 1
 come on, look intense while your riding!...
  • - 1
 Xaiver's going to be phased when he see's this....
  • - 1
 sheit.... I shoulda called up wade bootes...
  • - 1
 "Ok well.. you have to do it again!"
  • - 1
 MAN I NAILED THAT!!!! yeah I didn't get it.... 0_o
  • - 1
 X on gunna give it to ya.
  • - 1
 Damn it i cant fit you both in... that's what she said!
  • - 2
 It's a crossroad where traffic jam doesn't belong here. It's crossroad of fun.
  • - 1
 mountain cross, in it's freeride version!! haha
  • + 0
 NICE !!!
  • - 1
 I DIDNT GET IT, DO IT AGAIN
  • - 1
 I can see nothing abnormal in this motion picture. Keep on commenting..
  • - 1
 Go left! NO! Your other left!
  • - 1
 beeeautiful! (aka Mr. M.Fredriksson)
  • - 2
 If myself and my friends owned this northshore contraption, there would only be one reasonable game to play: Chicken.
  • + 0
 "Right guys, I got it!"
  • + 0
 dude, i so got it!
  • + 0
 DUDE you almost hit me!!
  • - 1
 I getting really CROSS with you guys why cant you just do it right!!
  • - 1
 Push back up I'll get it this time
  • - 1
 "This is going on Pinkbike for sure!"
  • + 0
 "One more last time"
  • - 1
 that was so good in kranked ...
  • + 0
 "Is that a fisheye? eh "
  • + 0
 That ladder is so sick!
  • + 0
 x games kranked
  • + 0
 the flash won't open ugh
  • + 0
 retake
  • - 1
 sh*t, man... my memory card is in a card reader back home!
  • - 1
 Prop me, I need a backpack.
  • + 0
 its a canikon
  • - 3
 Which button was I meant to press again? Can you ride it again but stay in the air for longer so I can take the picture! Camera
  • - 1
 Dude do you shoot film, Shooting film is so cool these days
  • - 1
 Hurry up we're losing light....
  • - 1
 Dude...! Make sure you go left this time..
  • - 1
 Xtreme !!! So stoked on that ladder drop .....
  • - 1
 x marks the spot, i thought i was gonna get gold, but this is way better
  • + 0
 This lighting sucks.
  • - 1
 This would have looked awesome if I had brought my wide angle.
  • + 0
 doh!
  • + 0
 Money!
  • - 1
 Riders: "do we seriously have to say cheese weenies before every shot?"
  • + 0
 Braaap!!
  • - 1
 Damn i wasn't ready !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • - 1
 Darn it my battery died !!!!!!!!!!!!
  • + 0
 I am not ready yet!!
  • - 1
 Dude, this is SO gonna be POD!
  • - 1
 Awesome, but do it one more time.
  • - 1
 You're fogging up my lens.
  • - 1
 " yo you guys think that this will get POD"
  • - 1
 Let me use your bike. Ill show you how it's done...
  • - 1
 F#@%ING LENS CAP WAS ON!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • - 1
 Hey, can we just do this tomorrow? I don't want the rain to ruin my shit.
  • - 1
 "Try and whip a bit more..."
  • - 3
 X to the Z; XZIBIT!
  • - 3
 cool
  • - 3
 Dude !! I got like 10 PODs the other day !
  • - 3
 Right in the middle of this is where Justin beiber belongs
  • + 25
 No! Justin Bieber doesn't deserve to get anywhere NEAR this feature!
  • - 5
flag semenuk-fan (Feb 4, 2012 at 0:17) (Below Threshold)
 Haha!
  • + 0
 This isnt working , I'd rather have a muffin and try it again in 15 minutes.
  • + 0
 this feature. dont you mean this website or probably the internet
  • - 2
 "Hey guys just do something nobody does, your weare an Evoc, your save!"
  • - 2
 What button takes the photo again?
  • - 2
 Who says getting low makes the jump look bigger.
  • - 2
 Wait for it.... wait for it... BOOM that one!
Below threshold threads are hidden

Post a Comment



You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.097301
Mobile Version of Website