Video: Raw Clips of Canada's Young Talent Ripping

Nov 11, 2018 at 9:03
by Magnus Manson  

Heres a quick look at all of the Handycam clips that we got throughout the summer of 2018.


38 Comments

  • 71 1
 Man, for my money this is infinitely better than anything that's been on here recently. (i.e., videos made by self promoting dad or those with pretentious voice overs). The riding speaks for itself and it's a blast to watch without needing any music, lengthy intros, self absorbed introspection, etc., etc.
  • 17 1
 Also, no incredibly pointless destruction of berms. So much smooth and fast riding.
  • 4 35
flag washingtonoutdoorfamily (Nov 13, 2018 at 16:41) (Below Threshold)
 I apologize for making a video that you hated so much you decided to post about it in another article.
  • 32 0
 omg that chute bomb from the dude with the wilson
  • 5 1
 that was so sketchy and the dude behind the camera knew it too lol
  • 5 0
 2:22, that was rowdy
  • 4 1
 I think that was Kirk McDowell? Crazy save, so sick. Best edit on PB in a while, just raw speed no BS.
  • 5 0
 @gramboh: Drew Mozell kid rips
  • 20 5
 Weird. Those Young Talents look like Specializeds, Canyons, Santas, etc.
  • 9 1
 Couple things. 1. If only their filming matched their riding skills. 2. Get Magnus on a proper team. Stat. 3. Canada's Got Talent!
  • 2 0
 you dont think canyon has a proper team :whip
  • 9 0
 Filming was tops. Dunno what you're on about. #panandzoomrevolution
  • 2 0
 @guyguy157284: Well there's this www.pinkbike.com/news/canyon-factory-racing-dh-announces-2018-roster.html and the fact he rides in FOX kit rather than the Dainese/Canyon kit.

He is riding Canyon bikes, but I don't believe he's on the factory team; yet.
  • 10 0
 bruh 2:23 was savage
  • 9 0
 best 'edit' of the year
  • 9 1
 Damn it Drew you're making me fear for your safety
  • 6 0
 These boys are pretty good at staying off the brakes. Hoping for a big 2019!
  • 5 1
 For a second I thought this was going to be a team announcement for YT, haha.
  • 5 1
 cool edit, but it kinda made me motion sick.
  • 4 0
 speed tucking into the next dimension
  • 4 0
 You guys are cool. Good for you.
  • 4 0
 This video was sick, you guys are killing it.
  • 3 0
 definitely following that golden rule: "only use the footage that is REALLY fast". outstanding!
  • 4 0
 Yea boys
  • 3 0
 Looked like a found footage horror movie for berms
  • 1 0
 Having ridden a lot of those tracks, I can't believe how quiet their bikes are!
  • 2 0
 Goddamn Drew way to freaking hang on!!!
  • 2 0
 poor bikes man they are literally destroying them they shred sooo hard!
  • 2 0
 yeeeooow! Warp speed.
  • 1 0
 Ever Chrashed going that fast?
  • 4 0
 yup, now i'm dead
  • 7 0
 I crashed 3 times just watching the video
  • 1 0
 Huck yes! The pan and zoom revolution lives on!!! Tremendous video.
  • 1 0
 Get it!!!!
  • 1 0
 amazing
  • 2 2
 Someone call speed police! IOIOIO
  • 1 0
 Love that.

Post a Comment



You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
Copyright © 2000 - 2020. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.013802
Mobile Version of Website