You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

JoyRide 150 SneakPeak

Mountain Life Magazine went to Joy Ride 150, Toronto's new huge indoor bike park for a sneak peak. www.mountainlifemag.ca Shot and Edited by Brian Hunt www.brianhunt.tv

54 Comments

  • + 11
 Looks real nice, u guys are lucky Smile
  • + 4
 Looks amazing can't wait to ride it!!!!!
  • + 4
 VOD!
  • + 0
 looks like ppl are gonna get slivers... ha but super awsome
  • + 3
 looks like so much fun
  • + 3
 that place is coming along so fast! we need something like this in washington (preferably where i live)
  • + 2
 looks so sly
  • + 2
 SO PUMPED!!!!
  • + 1
 i smell vod
  • + 1
 FINALLY a good park around here!!
  • + 3
 sick park, but I hope that they will cover the particle board with plywood, if you wipe out on that you'll either be covered in slivers or stuck in a hole
  • + 1
 wear jeans and a long sleeve tee and hopefully you'll be fine
  • + 1
 i was shreding it and planing to go on saterday...again.the jump lines are so sick and the pump tracks super flowy.i;m only an hour away i wish i was 5 min away so i couls shred every day.
  • + 4
 YEAH! JOYRIDE 150! tup
  • + 1
 VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD VOD!
  • + 0
 this guy is selling such a sick oldschool moped!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 350$!!!!!!!!!!!! 80mpg!!!!!

www.pinkbike.com/buysell/757846
  • + 2
 Looks sick!
  • + 1
 the guy with the mountain bike with purple forks lives near me
  • + 1
 tht looks immense u lucky people!!!!
  • + 1
 Omg i mite hve to fly out there just for that
  • + 1
 CANT WAIT to hit the XC stuff!
  • + 1
 5 min from my house! cant wait! XD Big Grin
  • + 1
 tht swnd 4 u i got fk all by me!!
  • + 1
 aww that sux man just keep hoping for something and if not make or find your own bike spots, i have a friends that has a park by his house with a ditch and he threw some dirt on to the one side and made a quater pipe so just keep trying and hoping.
  • + 1
 ive got a quarter in my garden tho which is nerly finished and they keep goin on about a skatepark but wont happen!
  • + 1
 couldnt even imagine the cost of all that!
  • + 1
 I bearely recognize the place in this old video. Its changed so much
  • + 2
 Wow, cant wait to go!!
  • + 1
 i cant wait to be shreding this place, it looks so smooth
  • + 1
 sooo sick! why cant this be in the UK! haha
  • + 1
 I hope this is a trials section in there.
  • + 0
 YESSSS. ime about an hour away.
  • + 0
 sorry didnt mean to hit reply. i dont think there is a trials section.
  • + 2
 theres skinnys and logs and stuff, so you will still have fun
  • + 1
 wow they need one of these in Vancouver!
  • + 1
 we need one of these out west!
  • + 1
 i am so pumper to ride it looks so sick
  • + 0
 i would love to go there!! ps VOD!
  • + 1
 sooo gelious
  • + 1
 nice editing
  • + 1
 whats the song?
  • + 0
 I wish we had something like that around here
  • + 3
 are you kiding!? you live in b.c man!!!
  • + 1
 sick!!!!
  • + 1
 VOD! Wink
  • + 1
 whats the song?!!!?? plz
  • + 1
 VOD !!!
  • + 0
 I want one!
  • - 2
 thats sick. plan on opening yet?im guessing they still don't have the foam pit or resi jump yet
  • + 4
 did you not watch the video? he says they are opening sometime in december.
  • + 1
 they have the foam pit built just no foam
  • + 0
 anyone know the song?
  • + 0
 omg i want it. NOW

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.024434
Mobile Version of Website