You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

AT's Showdown #3: Finals

Highlights from the finals.... Footage from Allout Productions & Epic Mountain Video, edited by Allout.

70 Comments

  • + 15
 casey groves !
  • + 5
 josh stead!
  • + 8
 You guys threw down!
  • + 3
 So much air time, so many amazing riders, and so many unreal tricks! Such a sick comp!

..."meatball marinara dawg"
  • - 5
flag madpladfilms (Nov 7, 2010 at 17:18) (Below Threshold)
 WEE HAW SO STOKED ON BEING STOKED THIRD....
  • + 3
 That video was DOPE!
  • + 10
 Groves Killed it!!!
  • + 3
 go Grover!
  • + 2
 yessss
  • + 15
 Vod tommorow, Props to the editor for using Pink Floyd, Time is such a sick choice of song for the video!
  • + 10
 Pink Floyd - Time, crazy song ever! Props for editor [2] Beer
  • + 3
 "Feelin good?"

"EUUUUUUUUUUGHGHGHGHUUUUGH!!!!!!"

lol
  • + 2
 This was a great event, nice job to all riders, hope to see you in vod tomorrow
  • + 2
 Indeed, I concur i hope to see the trilogy for Vod, that would be sick
  • + 2
 montgomery should have placeddddd!!!! and me and my friends were the kids at the beggining under the drop. hahaha
  • + 6
 who is josh stead and why have i never heard of him... hes fucking good
  • + 2
 they were frigin flying. sweet jumps
  • + 2
 Good to see Cam riding again.
  • + 5
 Casey Groves should have won!!!!!! By a long shot
  • + 5
 casey looked so comfortable on those jumps, and mikes 720 was unreal!
  • + 4
 underhand flip whip crazy
  • + 3
 'Ready to have some fun with the homies' - Far too nice
  • + 1
 i was literally less than 15 feet away watching josh stead double backflip and fronty, they shoulda gooten some bails up the step on though
  • + 2
 definately Vod and backward hand riding No way, but no he threw in a flip whip aswell Razz insane
  • + 2
 Awesome work! Got it done fast too! Had to watch most of it in slow motion, there's so much good stuff crammed in there!
  • + 2
 ALLOUUUUUUUT!!! hell yeah, love you guys your work! sick comp and some seriously ill riding.
  • + 2
 such a sick comp! and so much that got thrown down. a 10 min edit is pretty long for you huh, theo, haha
  • + 4
 Ryan howard is the man!
  • + 2
 Wooooooooooow amazing. The songs is awesome, perfect! So sick ridingBig Grin

VOD tomorrow Salute
  • + 1
 thanks you guys! yeah, pete from epic mountain video helped with the filming, so i had a gang o' footy to work with!
  • + 2
 awesome video Props Allout!
  • + 2
 i want to see the go pro footy from this event(especially mikes!)
  • + 2
 huge dropin! and bigggg air
  • + 1
 shane almost got killed for the "i f*cked tylerM" sign, and this was in SAN FRANCISCO!! WTF
  • + 2
 Sooo sick
Also nice to hear some good music in an edit for once Smile
  • + 3
 Amazing
  • + 2
 baaad azzzzzzzz! ha Ratt, yeah
  • + 1
 oh my god those guys push the limits like no other! and Joe P still gets #1 in my book Big Grin
  • + 3
 Tomorrow's V.O.D.
  • + 1
 damnit, 2:26 on a bmx?????
  • + 1
 greg watts was good, but josh stead should of one in my opinion
  • + 1
 good stuff to see the "stay strong" stuff is still getting some rep.
  • + 1
 muhfugkah go backfilp i be all like whuuuuuttttttt!!
  • + 1
 How did that poor little X Fusion Velour fork not snap on that one bike
  • + 1
 I never thought that I'll hear Pink Floyd in dirt jumping movie Smile
  • + 1
 Should had some shots of those sick Oakland scraper bikes.....
  • + 1
 i like how tyler kept on changing forks all the way through.
  • + 1
 so sick !! nice style !!
first song or beat ??
  • + 2
 super sick! vod!!
  • - 1
 Definitely VOD, its awesome how some of them are using hard-tails when i would never hit those jumps on a freeride or DH bike...
  • + 2
 so sick!
  • + 1
 "I f*ckED TYLER!"
that was such a funny banner
  • + 1
 why wasnt semenuk there?!
  • + 2
 vod tomorrow
  • + 2
 super great VOD
  • + 1
 havn't even played the video and i know it's gonna be siiiickk!
  • + 1
 yep, i was right!
  • + 1
 you guys have to get this on vimeo so people can download itSmile
  • + 2
 im speachless...
  • + 1
 sick!!
  • + 0
 names of firsts songs please!
  • + 2
 RATT - Round and Round
  • + 1
 3.58 was amazing haha
  • + 1
 geesh!!
  • + 1
 casey groves!
  • + 1
 The best rider Big Grin
  • + 1
 wish semenuk was there
  • - 2
 bmx ..sucks!!! the fuking style tricks mtb riders..the best of the world AT showdown only best
  • + 0
 whoa take it easy man ... Dont hate just cuz you cant do it ! ... 20 inch wheels and no suspension i would say that is pretty bad ass !

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2017. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.069806
Mobile Version of Website