You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

NSMB.com Does Crankworx

Fun at Crankworx.

32 Comments

  • + 90
 norbs robbed the vending machine so funny
  • + 54
 That was kind of painfull watching those kids sing im faster than you! But otherwise very very funny again mr. Dennison!
  • + 31
 "Crankworx: Where 90 percent of the people are just here to get free shit. bro. "
  • + 20
 Haha, teva chicks not getn paid for their mtb intell now r they. Sweet tour, thx!
  • + 11
 Actually we were that's the sad thing :/
  • + 18
 ohh thats a paddleing
  • + 11
 More from this guy.

"You're Wrong."
  • + 9
 Norbs revenge
  • + 5
 Since when was coke-a-cola a sports drink..haha
  • + 3
 this is f*ckin hilarious "looks like you took my grandmothers couch apart and upholstered a hat with it"
  • + 5
 "India and shit" lmao
  • + 3
 look at the eyes of the blondie at 4mn35. Brain's off!
  • + 1
 Hahaha
  • + 2
 wait wait wait. an NSMB video featured on Pinkbike/player?

this guy is amazing
  • + 3
 "since when is coca cola a sport drink" hahaha xD
  • + 3
 Who was the narrator/interviewer guy? Haha, very funny vid tho
  • + 1
 Hahaha this was amazing! Hope this dude will do more interviews in the future. He reached the Claudio and Review Bazooka level of funny.
  • + 4
 Classic!
  • + 2
 steve smiths bike "his brakes are fake" lmao !
  • + 1
 You can't hate tippie, he's just stoked about everything and is a bad ass mountain biker.
  • + 2
 Much better than Tippie, last bit about his hair was great!
  • + 3
 You cant compare him to Tippie, give your head a shake.
  • - 1
 I just did, I get over seeing Tippie in almost every interview after awhile he gets rather annoying.
  • + 0
 I agree.
  • - 1
 yeah i hate Tippie
  • + 2
 singing im faster than you wrong...YOU SHOULD BE ASHAMED!
  • + 1
 Hahah that was better than I thought it'd be
  • + 1
 Zink's face in the back at 3:41 is awesome Smile )
  • + 1
 haha very funny!
  • + 1
 3:00 RIP stevie

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.022102
Mobile Version of Website