Powered by Outside

Co wybrac???

Forum Polski :: Sprzęt
Co wybrac???
Author Message
Posted: Dec 2, 2007 at 2:24 Quote
stery sie dostaje z coekerem dabomb x10 a z inymi czesciami to nie problem bo matak ma mi dac 1500 na ramae i amor zostaje zeby wyludzic a na reszte czescie prawie juz mam kase.

Posted: Dec 9, 2007 at 3:07 Quote
NS Bitch
Zamiast 2 pulek RS Domain.
Obrecze Double Track
Stery Cane Creek SC1
Piasty NS.

Posted: Dec 9, 2007 at 12:50 Quote
Tak, każdy mówi co innego.

zaczne od tego że mówie stanowcze nie firmie NS....

1. Bitch - jednego złamałem sam kumplowi, przypadkowo, w poznaniu 4 pękły 1 się rozjechał, a wiara jeździła bez dropów (wiekszych).
Więc bierzmy Cockera, chociaż cock mi się nie podobał, haczyłem kolanami i nie umiałem nfcc zrobić...(rower kumpla).

2. Na cholere ci dwópółka? RS lyric, z tańszych 66 rc, 05 najlepiej....chociaż też pękają....w poznaniu w Rc2x padły tłumiki - zmielone, a X wyskoczył 3m w powietrze, ziomal RC 05 nadpękł na koronie (jak te wszystkie z1 i dj)

3. Słowo o DW - gówno prawda że 'nie gną się'...człowieku, nie gną się, bo od razu pękają. Człowieku pomyśl, ten model ma jakieś 5-6 lat....czy w ciagu 5 lat nie poszło troche do przodu? Szczerze polecam S-typy (znowu gówno prawda, ze są słabe), doubletracki to ścierwo, 200g za dużo, sztywne średnio...S-type to młoda obręcz, ma profil pod 'niby vki' co daje troche sztywności praktyczie rzecz biorąc z dupy. Prosze, nie oceniajcie czegoś, z czym nigdy nie mieliscie do czynienia (w odniesieniu do 's typy za słabe'.

4. Sterki X10, niech będą.

5.Piasty wszystko byle nie ns. Mówi się ze te wszystkie tajwańskie to to samo. Ale tylko NS się sypie. Zimalowi w nowych kołach już 2 raz padła tylna CoasterSS, wszyscy którzy z przodu mają Rollery DH uskarżają się na luzy....a są naprawdę potężne.

Dartmoor ma rzekomo najwyższej jakości uszczelnienie z tych tańszych piast (łożyskami się one nie różniąWink . DaBomb waży za dużo i często cieknie olejem. Ja mam dartmoora deeforrce, przypadek, nie narzekam.

Tył? Żadnego NSa, fabrycznie mają luzy na bębenku...rozpier***ją się zajebiście szybko. DaBomb znowu ciężki, ale jakość dobra, nie ma problemu z olejem jak z przodu. Ja mam dartmoora freeforrce'a, znowu przypadek, daje rade, sztywny bęben, dobrej jakosci zapadki, krótko łapie...lepszej jakości niż novatec.

Suport? Byle nie gigapipe....po co kupować coś co i tak się rozpieprzy?
Znowu poleciłbym dartmoora hardbarra pod zwykły isis, znowu dobrej jakości produkt, nie ma problemów z gwarą gdyby co. Nie mam ani nie miałem go, ale 2 znajomych złapało i jak na razie jakosc wysoka.

Żeby nie było że lubie firmę dartmoor, złamałem pierwszego od początku produkcji streetfightera, po mnie Konopa z Wolsztyna i jeszcze ze 2 padły...wiec nie jest tak różowo.

Posted: Dec 9, 2007 at 13:02 Quote
donleon wrote:
Więc bierzmy Cockera, chociaż cock mi się nie podobał, haczyłem kolanami i nie umiałem nfcc zrobić...(rower kumpla).
róznica miedzy cockiem a cockerem polega na tym ze cock ma mufe 68mm a cocker 73przez co zmiejsza sie prawdopodobienstwo przyj***nia kolanem w górna rure, cocker jest lzejszy i ma lepsza geometrie. Smile

Posted: Dec 11, 2007 at 10:12 Quote
donleon wrote:
Tak, każdy mówi co innego.

zaczne od tego że mówie stanowcze nie firmie NS....

1. Bitch - jednego złamałem sam kumplowi, przypadkowo, w poznaniu 4 pękły 1 się rozjechał, a wiara jeździła bez dropów (wiekszych).
Więc bierzmy Cockera, chociaż cock mi się nie podobał, haczyłem kolanami i nie umiałem nfcc zrobić...(rower kumpla).

2. Na cholere ci dwópółka? RS lyric, z tańszych 66 rc, 05 najlepiej....chociaż też pękają....w poznaniu w Rc2x padły tłumiki - zmielone, a X wyskoczył 3m w powietrze, ziomal RC 05 nadpękł na koronie (jak te wszystkie z1 i dj)

3. Słowo o DW - gówno prawda że 'nie gną się'...człowieku, nie gną się, bo od razu pękają. Człowieku pomyśl, ten model ma jakieś 5-6 lat....czy w ciagu 5 lat nie poszło troche do przodu? Szczerze polecam S-typy (znowu gówno prawda, ze są słabe), doubletracki to ścierwo, 200g za dużo, sztywne średnio...S-type to młoda obręcz, ma profil pod 'niby vki' co daje troche sztywności praktyczie rzecz biorąc z dupy. Prosze, nie oceniajcie czegoś, z czym nigdy nie mieliscie do czynienia (w odniesieniu do 's typy za słabe'.

4. Sterki X10, niech będą.

5.Piasty wszystko byle nie ns. Mówi się ze te wszystkie tajwańskie to to samo. Ale tylko NS się sypie. Zimalowi w nowych kołach już 2 raz padła tylna CoasterSS, wszyscy którzy z przodu mają Rollery DH uskarżają się na luzy....a są naprawdę potężne.

Dartmoor ma rzekomo najwyższej jakości uszczelnienie z tych tańszych piast (łożyskami się one nie różniąWink . DaBomb waży za dużo i często cieknie olejem. Ja mam dartmoora deeforrce, przypadek, nie narzekam.

Tył? Żadnego NSa, fabrycznie mają luzy na bębenku...rozpier***ją się zajebiście szybko. DaBomb znowu ciężki, ale jakość dobra, nie ma problemu z olejem jak z przodu. Ja mam dartmoora freeforrce'a, znowu przypadek, daje rade, sztywny bęben, dobrej jakosci zapadki, krótko łapie...lepszej jakości niż novatec.

Suport? Byle nie gigapipe....po co kupować coś co i tak się rozpieprzy?
Znowu poleciłbym dartmoora hardbarra pod zwykły isis, znowu dobrej jakości produkt, nie ma problemów z gwarą gdyby co. Nie mam ani nie miałem go, ale 2 znajomych złapało i jak na razie jakosc wysoka.

Żeby nie było że lubie firmę dartmoor, złamałem pierwszego od początku produkcji streetfightera, po mnie Konopa z Wolsztyna i jeszcze ze 2 padły...wiec nie jest tak różowo.

1.Od kiedy ramy stalowe pekaja???
2.Jedynie zeby zrobic krzywde ramie stalowej musialbys zrobic ogromnego niedolata a wtedy rama sie pognie a nie popeka...
3.Sztywnosc obreczy nie zalezy od modelu tylko od laczenia obreczy (Spawana,Laczona)
4.W punkcie 5 napisales ''byle nie NS'' w sowim zycia zajezdzilem 3 piasty Da bomb ktore tak wiernie poleca firma sprzedajaca zlepki kopii innych ram czyli DC...Z brakow funduszy mam przednia piaste NS Roller DH i jakos nie lapie luzuw a polaczona jest z Hopem Mono6Ti.A kumpel ktory startuje w MP Juniorach ma obie takie piasty...
5.Pakiet RF,FSA mozna mowic o jakosci a pakiet jaki posiadasz to jest pakiet z katalogu jednej z fabryk u przyjaciul firmy DC(Taywan).
6.Stery z dlugomi miskami psuja rame takie stery montuje sie wtedy kiedy mamy glowke zowalizowana...

Jakos twoja wypowiedz mi przypomina opowiadania Sabaly albo Kapitana Wąsa Ktory tak wymiata w KRK na dualu i tyle ram i czesci polamal co swiat nie widzial...
Z jedna wypowiedzia sie zgodze na temat 66 lubia sie psuc a co do RS to lyric nie psuje sie bo roczniki 07 z wyjatkami sa nieawaryjne(w Boxxerze WC lubia wyskakiwac korki od MontionControl,Totemy lamia sie przed zgrubieniem dolnej lagi oczywiscie mowimy o pierwszej seri amortyzatorow ktore wyszly najwczesniej...).

P.S Jesli chcesz sie wypowiadac na tematy zwiazane z wytrzymaloscia materialu przeczytaj sobie ksiarzke ADAMCZYK J. Metaloznawstwo teoretyczne. Cz.I. Struktura metali i stopów.Wtedy moglbys cos powiedziec o ramach stalowych...

(Prosze o niekomentowanie mojej wypowiedzi)Attention

Posted: Dec 11, 2007 at 10:24 Quote
jak nie wiezysz w pekajace bitche to popatrz na to:
photo

1517267

photo

1518570

photo

1495171


Posted: Dec 11, 2007 at 10:38 Quote
Prawde mówiąc teoretyka jest taka że nie powinno pękać tylko się giąć ale w praktyce wychodzi zupełnie co innego. Sam byłem śiadkiem pękniętego Bitch'a

Posted: Dec 11, 2007 at 11:33 Quote
leader wrote:
Prawde mówiąc teoretyka jest taka że nie powinno pękać tylko się giąć ale w praktyce wychodzi zupełnie co innego. Sam byłem śiadkiem pękniętego Bitch'a

Na pierwszym zdjeciu masz pekniecie ktore powstalo za pomoca rdzy.Na drogich podejzewam ze rama byla uzywana kiedys w zimie i nastepstwem tego jest scisnicie materialu i oslabienie.W sezonie letnim wystarczy jeden skok i rama peka...Ja pisalem z zalozeniem eksplatacji tylko i wyloncznie w lecie...

Posted: Dec 11, 2007 at 11:36 Quote
bonku wrote:
leader wrote:
Prawde mówiąc teoretyka jest taka że nie powinno pękać tylko się giąć ale w praktyce wychodzi zupełnie co innego. Sam byłem śiadkiem pękniętego Bitch'a

Na pierwszym zdjeciu masz pekniecie ktore powstalo za pomoca rdzy.Na drogich podejzewam ze rama byla uzywana kiedys w zimie i nastepstwem tego jest scisnicie materialu i oslabienie.W sezonie letnim wystarczy jeden skok i rama peka...Ja pisalem z zalozeniem eksplatacji tylko i wyloncznie w lecie...
teoretycznie stal z dodatkiem chromu to stal nierdzewna Confused

Posted: Dec 11, 2007 at 12:22 Quote
No, teza o niepękających stalówkach upadła.


Pisze tu tylko o tym co dzieje się w poznaniu. W poznaniu jak wiadomo Ci pewnie był boom na firmę NS, po Wojtku. Na razie wszyscy się odwracaja.

Zarzucanie mi nierzetelności albo lansowania się na guru jest troche bezpodstawne. To ty sugerujesz że wiesz lepiej. Nie chcę niczego narzucać i niechciałbym żeby ktokolwiek nie liczył się tutaj z doświadczeniami innych.

Posiadam pakiet Sainta, a nie dartmoora jak sugerujesz, co nie zmienia faktu, że dla ludzi którzy nie chcą lub nie mogą wydać zbyt wielu pieniędzy hardbarr jest suportem wysokiej jakości.

Piasty NSa skomentuję krótko, nie będę narzucał swojego zdania. Kolega w MP długo sobie na nich nie pojeździ ;]

Stery z długimi miskami na zowalizowaną główkę - nie.


Ogólnie zajebiście.

Posted: Dec 11, 2007 at 12:55 Quote
donleon wrote:
No, teza o niepękających stalówkach upadła.


Pisze tu tylko o tym co dzieje się w poznaniu. W poznaniu jak wiadomo Ci pewnie był boom na firmę NS, po Wojtku. Na razie wszyscy się odwracaja.

Zarzucanie mi nierzetelności albo lansowania się na guru jest troche bezpodstawne. To ty sugerujesz że wiesz lepiej. Nie chcę niczego narzucać i niechciałbym żeby ktokolwiek nie liczył się tutaj z doświadczeniami innych.

Posiadam pakiet Sainta, a nie dartmoora jak sugerujesz, co nie zmienia faktu, że dla ludzi którzy nie chcą lub nie mogą wydać zbyt wielu pieniędzy hardbarr jest suportem wysokiej jakości.

Piasty NSa skomentuję krótko, nie będę narzucał swojego zdania. Kolega w MP długo sobie na nich nie pojeździ ;]

Stery z długimi miskami na zowalizowaną główkę - nie.


Ogólnie zajebiście.

1.Stal z dodatkie chromu teoretycznie nie rdzewieje ale przy spawie czesto moze zlapac korozje.

2.Co do pakietu to Dartmoor nie jest taki tani i taki dobry bo chcbynawet masz przyklad:

http://www.allegro.pl/item282490320_truvativ_gigapipe_bmx_113_68_isis_lekki_trwaly_dh.html

Jest o 70zl tanszy...
3.A po co sa stery z dlugimi miskami???A po co jest Head Doctor Hopa???...Rownie dobrze mozesz dropowac na sterach zintegrowanych...A pozatym psujesz rame ztaczajac progi wewnatrz glowki na stery...
4.Nie nazucam swojego zdania tepie polska metalnosc co do kupowania czesci(E ziom to bedzie dobre bo to dc robi albo dartmoor)wystarczy sie rozgladnac w katalogu za czesciami.Po co komu stery z dlugimi szalkami do roweru DH/FR i to sztywniak...
X-10 kosztuja 300zl a za to masz: Cane Creek S3-200zl ,S6-300zl,FSA Pig DH Pro-180zl...Wolalbys miec stery z katalogu taywan czy stery firmy ktora ma renome i wie co produktoje???

Posted: Dec 11, 2007 at 13:13 Quote
nie no, ja teraz kupuje stery z dlugimi miskami zeby miec gware dozywotnia Smile a jak duncon daje dozywotnia gwarancje na ramy przy zastosowniu dlugich sterów to raczej ma to cos na celu, duncon chyba wie lepiej od ciebie co jest dobre dla ramy a co nie.

Posted: Dec 11, 2007 at 13:29 Quote
Bonku, ten gigapipe to akurat nietrafny wybór:P
ale tak to szacun dla ciebie, chociaż ja nie mówie ze coś jest dobre dlatego ze ktoś to produkuje, szczególnie że dartmoor i dc to nie są dobre marki ;]

co do sterów - to jest najważniejsze, gwara. Jak dc daje przy długich, to nawet jezeli masz racje (a myśle że masz, chociaż staczać w główce nie trzeba[nie spotkałem sie z tym])warto z tego skorzystać.

Posted: Dec 11, 2007 at 13:51 Quote
amadi wrote:
nie no, ja teraz kupuje stery z dlugimi miskami zeby miec gware dozywotnia Smile a jak duncon daje dozywotnia gwarancje na ramy przy zastosowniu dlugich sterów to raczej ma to cos na celu, duncon chyba wie lepiej od ciebie co jest dobre dla ramy a co nie.

Rozmawialem ostatni na Joy-Ride Days z Jaskiem Karpielem na temat DC.Opinie ma nie zabardzo tak jak na temat Zumbi.DC kopioje ramy Np.Akita-->Nicolai,Cooker-->Evil Imperial.Wymyslaja inne nazwy zawieszenia zeby ominac nazwy opantetowane.Jakies wirtualne srodki albo tymczasowe obrotu moze niedlugo zrobia miedzyplanetarne srodki obrotu albo miedzygalaktyczne.NS jest firma ktora mi sie podob z jednej przyczyny maja swoje projekty.I co ci da dozywotnia gwarancja???Nic taksamo jak dlugie stery.Nic nie zyskujesz ani sztywnosci widelca ani ramy...To jest zwykle naciaganie ludzi pewnie narobili tych sterow i nie moga sprzedac to łup promocja...Dozywotnia gwarancja...
Hahahaha to moze niedlugo bedzie konkurs kto pierwszy w sezonie zlamie rame dostanie puchar.Bedziecie w kolejkach stac po puchar...Big Grin .Tutaj DonLeon uczepil sie tak strasznie finansow:
1.DH/FR jest kosztownym sportem jak kazdy sport wyczynowy...
2.Za cene Cookera--->1400zl--->560$ masz wypasiona sztywna rame jak nie nawet fulla.dolar teraz jest tani to mozna kupowac.
3.Zaraz ktos wyskoczy z postem ze jak ma rame w stanach kupic jak nie ma dojscia.
Malo to ludzi sprowadza czesci z USA.Mudbrothers,Moj Brat.

Posted: Dec 11, 2007 at 13:56 Quote
donleon wrote:
Bonku, ten gigapipe to akurat nietrafny wybór:P
ale tak to szacun dla ciebie, chociaż ja nie mówie ze coś jest dobre dlatego ze ktoś to produkuje, szczególnie że dartmoor i dc to nie są dobre marki ;]

co do sterów - to jest najważniejsze, gwara. Jak dc daje przy długich, to nawet jezeli masz racje (a myśle że masz, chociaż staczać w główce nie trzeba[nie spotkałem sie z tym])warto z tego skorzystać.

Kona,Karpiel,Santacruze,Spec i inne firmy szanujace sie posiadaja progi w glowce ograniczajace dlugosc sterow.DC nie ma bo w taywanie nie ma w katalogu...:P W stalowych ramach tego nie ma...


 


Copyright © 2000 - 2024. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.376985
Mobile Version of Website