Pinkbike will be undergoing scheduled maintenance on May 29 at 9pm PST for up to 6 hours. We apologize for any inconvenience caused during this time.
Powered by Outside

Marzocchi Bomber 66 rc + NS bitch Co o tym myslicie?

Forum Polski :: DH / FR
Marzocchi Bomber 66 rc + NS bitch Co o tym myslicie?
Author Message
Posted: Mar 14, 2008 at 8:37 Quote
ooo domain dobra sparawa, tylko czy wogóle barac RS to dobry pomysl, bo serwis jest kurewsko drogi, za same uszczelki 220 sobie krzycza i nie ma szans na dorwanie podrób Blank Stare

Posted: Mar 14, 2008 at 8:41 Quote
amadi wrote:
ooo domain dobra sparawa, tylko czy wogóle barac RS to dobry pomysl, bo serwis jest kurewsko drogi, za same uszczelki 220 sobie krzycza i nie ma szans na dorwanie podrób Blank Stare
U nas na mieście można kupić za 40zł. kumpel na takich rok jeździ w boxxerze

Posted: Mar 14, 2008 at 10:57 Quote
leader wrote:
amadi wrote:
ooo domain dobra sparawa, tylko czy wogóle barac RS to dobry pomysl, bo serwis jest kurewsko drogi, za same uszczelki 220 sobie krzycza i nie ma szans na dorwanie podrób Blank Stare
U nas na mieście można kupić za 40zł. kumpel na takich rok jeździ w boxxerze
Eek niewiedzialem, u nas ktos kiedys wyciagnal sobie uszczelki z odkurzacza i podobno niezle dzialaly, pozatym to nigdy nie slyszalem. To w sumie troche zmienia postac rzeczy Smile

Posted: Mar 14, 2008 at 11:00 Quote
Nice dżolk i kociokwik ale ja bym tam wsadzil z1light eta albo 55:P:P:P:P:p

Posted: Mar 14, 2008 at 12:49 Quote
To fajnie masz.



Amadi, w piku twardość to kwestia sprężyny albo kompresji, której ludzie po prostu nie umieją ustawić (musi być naciąg na lince).

Serwis? Ja wszystko robie sam.

Posted: Mar 15, 2008 at 12:28 Quote
donleon baranie jezdze na tej ramie, jezdzilem na tej ramie z szostkami i wiem co kurwa mowie bo to zajebisty set. Jebać wage, pike to jest amorek do xc/enduro a nie do napierdalania w hardkorowym hardtailu (przeciez to Bitch) i nie polatasz ani nie ponakurwiasz po kamieniach na piku tak jak na 66.

jeszcze raz powtorze ze bitch byl projektowany z myslą o amorach typu 66 i smiga sie na prawde kozacko. Pike w bitchu tez daje rade, ale to do mniej ciezkiego zastosowania.

Posted: Mar 16, 2008 at 1:42 Quote
Wczoraj zlozyłem bitcha na 66vf2 170 skoku iiiiiiiiiiii jest chujowo , pod ta ramke 140 by sie przydało , ale na boga nie pika przecież to sie rozleci , domain dobry pomysl 55 tez , no ale najlepszy to 66 140Big Grin Big Grin
Przy moim 170 skoku mam za wielki kąt na amorku,robi się lekko niewygodnie
Polecam ci kupić pod 66 dangerous mika dual slalom , ta rama jest wykurwista, pod 170 skoku pasuje jak ulał, czy lfipy na dircie czy loty po naście metrów , wszystko jest idealnie ,a na bitchu juz troche mniej wygodnie.Miałem dragstara, DS, CMP speedfire chwile io teraz bitcha i mówei DS DS DS!! chyba w najbliższym czasie kupie sobie go 2 razBig Grin a 66 zmniejsze na 140
a donleon, każdy wie ze lepszy jest full ale w tym kraju jest akie coś jak pieniądze i za 500 zyla mozna mieć piekielnie mocnego sztywniaka na którym to samo polatasz co na fullu za 3 tysiaki

Posted: Mar 16, 2008 at 2:48 Quote
No wiesz wiele osob mam 2 pulke w biczu tak jak moj kolega i nienazeko oprucztego ze caly czas lapie luzy na sterach.Ja bym byl za pikiem.:P

Posted: Mar 16, 2008 at 3:28 Quote
no ja wiem ze dużo ludzi ma ,ja tez teraz mam 170 i smiga sie ok ale w porównaniu do DS to wymięka

Posted: Mar 16, 2008 at 3:34 Quote
przy takim amorku cięzko wyrwać rower , robi sie taki mało skoczny

Posted: Mar 16, 2008 at 3:36 Quote
http://www.dolekop.com/fotky/29631-darkside-grinder TO JEST RAMKA, GEO STRITÓWKI POD AMORY WIELKIE MAAAAAAAAAMO ŚWIETNA JEST JESCZE WERSJA TROCHE DELIKATNIEJSZA
www.darksidezoo.com

Posted: Mar 16, 2008 at 3:59 Quote
ice7 wrote:
donleon baranie jezdze na tej ramie, jezdzilem na tej ramie z szostkami i wiem co kurwa mowie bo to zajebisty set. Jebać wage, pike to jest amorek do xc/enduro a nie do napierdalania w hardkorowym hardtailu (przeciez to Bitch) i nie polatasz ani nie ponakurwiasz po kamieniach na piku tak jak na 66.

jeszcze raz powtorze ze bitch byl projektowany z myslą o amorach typu 66 i smiga sie na prawde kozacko. Pike w bitchu tez daje rade, ale to do mniej ciezkiego zastosowania.


jebać wagę - hohoho
zajebisty set. fajnie. mój sąsiad ma z rv 180 wiec myslisz ze ja KURWA nie jeździłem?
już złamał jednego bitcha, a szóstki zmienia na argyla bo nie stać go na nową ramę i 'musi wozić się tym ścierwem'. Inny kolega, Turek, jeździ w dircie, dropów nie wali, miał z1fr3 i niestety bitch sie złożył. Waży 50kg.
Inny ma 15 lat i bardzo fajnie jeździ w dircie... Pike z przodu. Waży 50kg. Bitcha 07 już nie ma bo pękł w tym samym miejscu co Turkowi. A czysto chłopak jeździ.
Inny dostał bitcha z krzywo przyspawanym tyłem. Nie pękł, ale odesłał na gwarancje i dostał nową, z tyłem przyspawanym krzywo w drugą stronę. Dwa ślady zostawia taki bitch. Laaans.

Rama zajebiście mocna i fajna. Do tego lekka, a o tym ze została stworzona do 66 świadczy też to, że od rocznika 07 nawet korona szóstek przechodzi pod ramą. Szacunek. A śmiga się naprawde kozacko bo kierownice masz w kosmosie, łatwo się zakłada oldschoola i wyrywa na manuala. Szkoda że juz równowage ciężko złapać. O tym że jest niezniszczalna świadczy ZEEEERO wymian gwarancyjnych i to, że NS obniżył gwarancję do 160mm w 08r.

Posted: Mar 16, 2008 at 4:04 Quote
nie no bitche pękają jednym co nic nie jeżdza innym nie co jezdza na duzych amorach ja chce na tym co teraz mam sezon posmigacBig Grin a co do wymian na gwarancji to wymieniali bez problemu u nas

Posted: Mar 16, 2008 at 4:09 Quote
no przecież się śmieje Razz


 


Copyright © 2000 - 2024. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.805259
Mobile Version of Website