Boxxer Team 04, czy nadaje sie do ostrej jazdy (dropy,hopy,gapy,schody itp.)

Forum Polski :: Sprzęt
Boxxer Team 04, czy nadaje sie do ostrej jazdy (dropy,hopy,gapy,schody itp.)
  • Previous Page
Author Message
Posted: Jan 16, 2008 at 4:46 Quote
mam boxxera team'a 04 i mam lekkie obawy ze mi sie "zepsuje" kumple mi mowia ze ten amor nadaje sie tylko do zjazdów , tzn 0 hopek dropow itp ... prosze o rozsadne komentarze bo bardzo mi na tym zalezy Big Grin Pimp

Posted: Jan 16, 2008 at 5:00 Quote
oj dzieki Piotrku ! dzieki tobie czuje sie bezpieczniejszy o moje zęby Big Grin

Posted: Jan 16, 2008 at 5:01 Quote
servis mu zrub bo chodzi hujowo

Posted: Jan 16, 2008 at 5:04 Quote
ej digas a zrobil bys mi serwis jak ta lala ? Pisz na gg Razz Big Grin Pimp

Posted: Jan 19, 2008 at 9:23 Quote
nom boxxer to racingowy amor sam miałem pewnego pieknego dnia z 3 m dropa rozwaliło mi tłumiki ...odnoszac sie do powyższego komęta na trasie owszem spodkamy chopy ale przy downhillu nie lata sie na siłe chop tylko stara sie je mniekka technicznie ''wybrac '' pokonac ... i to jest pod czas zjazdu a inaczej wygląda całodzienne sterczenie na 1 dropie 5 m i walenie z niego co 10 m czy np latanie 15 metrowego gapa ... oddrazu mówie Ci mometalnie to popsujesz jak bedziesz skakac nagminnie na tym to delikatne racingiowe widelce gónie patrza w produkcji żeby jak najlepiej to chodziło niewżne ze słabe i szybko sie zajeżdża ''sponsor kupi nowe '' tak to wygląda kup 66 albo 888 ... wtedy skakac możesz ile chcesz

Posted: Feb 21, 2008 at 10:02 Quote
a pitolenie o szopenie , amor mocny , troche techniki odpowiednie ustawienie i ci nie popsuje sie , wątpie żebyś napierdalał jakieś hardkory non stop , predzej sam wysiadziesz. a 888 też widziałem pękające także nie ma reguły

Posted: Feb 22, 2008 at 8:05 Quote
alenie czym nie udowodnisz tutaj że boxxer jest twardszy od 888 to racingowy amor na własne oczy widziałem jak przy nie skakaniu lecz jeździe ludziom sie lagi składały ... 888 jest robione z myślą i wiekszych wyczynach niż tylko downhill i przedewszystkim utrzxymanie 888 jest ooo wieeele tańsze

Posted: Feb 22, 2008 at 9:19 Quote
u nas boxxer opluł zioma (już nowe korki i tłumiki trzeba by było) na 4,5m dropie.... race 06

Posted: Mar 14, 2008 at 8:55 Quote
Odnoszac sie do starego posta- w czym 888 jest tansze od boxxera? mniej oleju sie wlewa? boxxera trzeba co miesiac malowac czy jak? Ze uszczelki oryginalne sa drogie nie znaczy ze takie trzeba kupowac, byle gdzie mozna kupic zamienniki, wystarczy ruszyc czacha i czasem poszukac. Moj boxxer race 05 przezyl juz 2 mocne uderzenie w drzewo, foteczki sa w mojej galerii, a dla dociekliwych kierka eastona sie zgiela a boxxerowi nie stalo sie zupelnie nic nawet lakier jest ok a miejsce uderzenia bylo bardzo dobrze widoczne (lewa laga w mocowanie osi). Wielkie soooorki ale jest ktos mi zaczyna cisnac ze boxx jest tylko do jakiegos racingu i nie nadaje sie do niczego innego to taka osoba jest zerem i pozerem dla mnie. A lamiace sie boxxery przewaznie sa skutkiem zlego potraktowania przez wlasciciela- jezdzenia z tylo dolna polka i opisy typu mega 1 crown, czy spadanie na tylne kolo w fulu na chopie co powoduje radykalna zmiane kata glowki i amor nie ma fizycznego prawa sie ugiac, albo mocne uderzenia typu wpadniecie w row, czy pikowanie na chopach. Kazdy sprzet na tym polegnie, nawet monster (patrz trible down) a ze boxxow jest wieeele na swiecie to powstal mit o krochosci tego forka. Fatkem jest ze egzemplaze 06 i 07 czasem ciekly na motion controlu bo sam ten patent ma wade dlatego tez wprowadzono juz udoskonalona jego wersje- patrz prawie wszystkie nowe forki Rock Shoxa. Narazie tyle odemnie

Posted: Mar 15, 2008 at 15:59 Quote
pitolenie boxxer wytrzyma jesli sie ma troche techniki ja latam na swoim takie https://www.pinkbike.com/video/9647/ i nic mu sie nie dzieje ale chranie zamienil bym sie na 888 Smile

Posted: Mar 16, 2008 at 2:27 Quote
o boxxera trzeba dbac i bedzie dobrze sluzyl Smile osemki sa bardziej bezobslugowe...

Posted: Mar 16, 2008 at 2:33 Quote
W jaki sposob trzeba dbac? Myc go? Polerowac? Co w 888 jest bardziej bezobslugowego? Olej zmienia sie co 3lata? Wytlumacz to co napisales bo powtarzanie stareg glupiej spiewki o bezobslugowosci juz mnie nudzi, jakos nikt jeszcze nie podal na czym ta roznica polega

Posted: Mar 16, 2008 at 2:37 Quote
np. to że uszczelki szybciej padają... tłumiki też w wersjach z hc2 (nie wiem jak nowsze) bo mają plastikowe te takie tłoczki czy jak to sie zwie Razz wiem że można sie klocic bo nie powiem ze 888 sie nie psuja ale wedlug mnie boxxer to troszke delikatniejszy amor

Posted: Mar 16, 2008 at 2:45 Quote
Uszczelki tyle samo wytrzymuja bo sa takie same konstrukcyjnie jak w kazdym amorze, podobnie jak do marcoka mozna kupic jakis syf z allego za 20zeta to tak samo dla boxxera a faktyczna cena takich uszczelek to ok 7zl. Tlumik hc2 jest mocny, plastik w tym nic nie robi, a slizg nie jest z plastiku. Co jeszcze? Tylko tyle? Kazdego amora warto czasem wymyc i wypsikac golenie brunoxem nie tylko boxxera

  • Previous Page

 


Copyright © 2000 - 2024. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.013642
Mobile Version of Website