Syndicate TEam
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
Syndicate TEam
30 Comments
  • 9 1
 could rennie be any lower to the ground? pod
  • 6 0
 holy crap that is such a nice picture. POD,props to the rider and photographer
  • 4 2
 not fair, forrest takes the dopest photos ever and rennie rocks the bike. its basically cheating! haha jk, o and POD 4sure
  • 8 17
flag stevie22 (Dec 13, 2008 at 1:32) (Below Threshold)
 reenie couldant get any lower but sam hill couldWink
  • 1 5
flag vahhab (Jan 3, 2009 at 19:04) (Below Threshold)
 i dont think he made it...
  • 6 10
flag wafrojo (Jan 9, 2009 at 12:28) (Below Threshold)
 photo shop look at the line goin across about 1/4 up the pic. so it must of be cut up or summin
  • 4 0
 nah i dont think thats a photoshop line, im pretty sure its a shadow from low lighting on the right. if u look it bends and disappears by his shoe
  • 1 0
 pod
  • 1 0
 lol his foots about 1/8 an inch off the ground
  • 1 0
 wow thats a beautiful shot
  • 1 1
 i think something is stuffed up with stevie22, vahhab and the-masked-rakist's props.
  • 2 0
 bars not on the ground he could get lower. hahaha
  • 1 0
 are there redwoods in canada? this looks like it was shot in Cali.
  • 1 0
 Ah, Im not sure i know that vancouver has alot of trees like this.But idk
if vancouver has redwoods Razz
  • 2 0
 that trail is in santa cruz. and it is ridiculous that he is that low on that turn
  • 1 0
 i know i think he fell
  • 2 1
 what a man
  • 1 0
 that is NICE!!!! POD
  • 0 0
 Holy shit, thats low. Like honestly how do you get that low? haha
  • 0 0
 could you get any lower?!
  • 0 1
 Lol hey TableTop how do you get that low lol you go into a corner dans you turn as low as you can XD
  • 0 0
 dats a sweet pic,ya cat really get much cranked over dan dat...
  • 0 0
 He killing me!!! Look at this ride.... Awsome!!!
  • 1 0
 pod
  • 1 0
 pod
  • 1 0
 THAT'S INSANE
  • 0 0
 agreed
  • 0 0
 niceeee photo
  • 0 0
 it diserves pod
  • 0 1
 YES!!!....YES IT DOES!!!!







Copyright © 2000 - 2024. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.017957
Mobile Version of Website