spank 2010 tweet tweet frame and parts with marz forks
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
spank 2010 tweet tweet frame and parts with marz forks

32 Comments

  • + 3
 That is rather nice.
  • + 0
 yer i know. loving the new forks. know what they are?
  • + 2
 Dunno, probably next years DJ1?
  • + 1
 probably. looks good in purple. seems that loads of stuff is available in purple now
  • + 1
 Yeah, it's the "in" colour atm Razz
  • + 0
 yer tup
  • + 1
 Lol, where are Sudbourne trails then?
  • + 0
 near woodbridge.. you know where that is? its near my house.. i live like 20 mins from them but haven been yet.. we should plan a trip. just gotta get my ss conversion done and im ready to ride.. putting new dj3s on today and realised my topcap bolt is too small Frown
  • + 0
 lmgtfy.com/?q=sudbourne here somewhere..
  • + 0
 i can ask one of my friends..
  • + 1
 it is the new dirt jump/4X fork it says on a site, so its most likely DJ1/4X

http://www.bikerumor.com/2009/04/28/2010-marzocchi-mountain-bike-suspension-forks/
  • + 0
 sweet thanks Smile
  • + 1
 Just looked on google maps and it's pretty far for me. Should go sometime though. What are the jumps like there?
  • + 0
 pretty good.. lots of doubles small and large. search for videos on here. have you been to danbury common? or mersea island. they have some council djs there.
  • + 1
 Are the jumps at Mersea worth a visit?
  • + 0
 dunno.. havent been. just heard about it. might be good.. or might be full of chavs. you never know until you go i suppose
  • + 1
 lol i'll go check em out some time. you been to arlesford dirt jumps? there pretty good.
  • + 0
 no.. where the f*ck is alresford?
  • + 1
 y'know wivenhoe? it's near there.
  • + 0
 oh yer ok. that where you live? got any pictures?
  • + 1
 nah don't live there, and i dont have any pics but id say that the biggest are around 2 meters which is pretty darn big and theres loads of jumps there in varying sizes
  • + 1
 im getting 2009 spank in blue, but how much are the 2010's in blue?, 24'' brake rear v mounts?
  • + 0
 i dont know. i just posted the f*cking picture. you get me?
  • + 1
 thanks for been understanding!!!
  • + 1
 2010 probably dont come in blue not sure though and they arnt not ment for 24" wheels and dont have v brake mounts
  • + 1
 hey man you should let me know were i can get a hold of one of these
  • + 1
 are spank making complete bikes for 2010
  • + 0
 hopefully. this might just be a bike built for showing off their parts
  • + 1
 thanks mate. ima probz stick to 09 as i wonna run 24's, thanks th0
  • + 1
 what colors does the 2010 come in?
  • + 0
 the 2010 what? the spank frame? i think purple silver blue red
  • + 1
 Copycat :O

Post a Comment



Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.039659
Mobile Version of Website