You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

36 Comments

  • 1 0
 yo ill trade you a dk six pack with a new rear wheel which is an odyssey 7ka laced to a g-sport rachet .. and btw its spencer stewarts brother
  • 1 0
 550 pick up on sunday, im in orillia for a hockey tournament and we drive right through missaussaga
  • 1 1
 yo thats not completley stock ur smart lol yo matt i dident now u got new bars tho
  • 1 0
 ya there not husselfelt bars
  • 1 0
 yo guy why did u raise ur price
  • 1 0
 i didn't i came down 50 bucks
  • 1 0
 how much would it be to ship to Sudbury?
  • 1 0
 i dont know it would be 650 you pay ship or like 700 or so and i ship
  • 1 0
 okay well im gettin like 800 so i will pay 700 you pay shipping
  • 1 0
 umm sure im still not sure
  • 1 0
 okay so just pm with an anser
  • 1 0
 yoooooo your spencer stewarts bro wats up
  • 1 0
 hey bud ill pay 600 u ship to sudbury ill pay u tommorow
  • 1 0
 would u deliver to kitchener and what size is it?
  • 1 0
 its a medium i think i would deliver but you pay shipping
  • 1 0
 ill buy the frame and headset for 180 plus shipping
  • 1 0
 700 u ship, i can buy tomorrow ??
  • 1 0
 nice street bike dude, whoever buys this is getting a good deal
  • 1 0
 ill give u 500 cash and pick up whenever
  • 1 0
 ill trade you a trek jack 2 and $100
  • 1 0
 400 ill pick up
  • 1 1
 nah too low got some one for 750
  • 2 2
 lol for 750 they must be retarded.. it's completely stock and it's old
  • 1 1
 new bars new pedals new grips new sprocket
  • 1 0
 ahhaa maat
  • 1 0
 and who is mike 19
  • 1 0
 il give you 250
  • 1 0
 are you serious get 650
  • 1 0
 put a pic of the dk
  • 1 0
 nope selling as complete
  • 1 0
 k nm
  • 1 0
 trade me for my bmx?
  • 1 0
 possibly can you get 550
  • 1 0
 alright man
  • 1 0
 deal
  • 1 0
 try lowering price man

Post a Comment



Copyright © 2000 - 2020. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.008211
Mobile Version of Website