more pics of my bike
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
more pics of my bike

64 Comments

  • + 5
 Your bike colors flow so nicely, i love your bike!!
  • + 3
 Thanks man! Smile I love it to, cant wait to ride!
  • + 3
 how much of stantion is showing?
  • + 1
 75mm
  • + 1
 Really? how many MM of spacers you put in?
  • + 1
 i just put the big spacer from the top in it
  • + 1
 oh true ,just the big one or the little ones too?
  • + 1
 just the big one
  • + 1
 oh sick im gonna do that next time,is it really stiff?
  • + 1
 yea it is, check my lowered argyle vid, you can sorta see. But yea its very stiff when you adjust it to the stiffest it goes. When you dont its still pretty solid.
  • + 1
 oh sick thanks
  • + 1
 yea np
  • + 1
 yeh how do you like the argyle???...coz i am thinking that or a 09 dj1( coz its like £60 cheaper)...just wondering if its worth the extra?!?!?!?
  • + 1
 Well i have never rode a Dj1 but if you can save a bit more i would say get the argyle, its an awesome all around fork. You can lower it for street you can leave it as is for slopestyle and dj. But yea if i was you id go with the argyle.
  • + 1
 Ok ..Cheers....i think im going 2!!
  • + 1
 Sick man! Beer im sure youl like it
  • + 1
 yeh i hope so...
  • + 1
 i know it doesnt say so but do you think i can buy thw whole bike or ill trade you my reco and 300 bucks?
  • + 1
 Um how much would you pay for the whole thing?
  • + 1
 hmmmmmmmm? i dunno id trade you my wtp recon and 300 bucks but if not i could only get like 1 k
  • + 1
 NOPE, this isnt my bike, but iridedirtjumps is my friend, and his bike is worth atleast 1200$, but its his decision!
  • + 1
 yo dude this is mad fresh! the red stem/hubs/cranks really set it off.
  • + 1
 Thanks man Smile
  • + 1
 This bike weighs 33lbs? :\
  • + 1
 WTF Eek holy! u serious? lol
  • + 1
 haha yea man D: im getting new tires, cuting seatpost, slimmer seat, new cranks...I have ALOT of stuff to do to lighten it up Razz
  • + 1
 Maybe a nice fox fork? Smile That frame must be heavy?
  • + 1
 haha yea, if you would trade? Smile And idk i dont think the frame is that bad
  • + 1
 wtf kinda frame is it anyways Razz
  • + 1
 SE Flyer Razz
  • + 1
 I love your bike dude Wink !!
  • + 1
 thanks man but its not the same anymore Razz Alot of changes are in progress
  • + 1
 nicest bike i have ever seen in my opinion Smile good job
  • + 1
 hey man can you inbok me ilove your bike i want to buy it\
  • + 1
 ill give you 200 if u pay shipping? pm me please. Big Grin
  • + 1
 220 for frame, seatclamp, seatpost and headsett you pay shiiping, i cant afford shipping roght now
  • + 1
 Are you forks lowered?
  • + 1
 Yep 75mm
  • + 1
 When you first lowered it wasnt it still 100mm by measure but internally it was 80?
  • + 1
 no i miss read the tape mesurer Razz it was at 3 inches not 4
  • + 1
 Oh ok.
  • + 1
 will u upload more?
  • + 1
 if i change stuff yes
  • + 1
 alright, but not like when u add stickers or take some off:P
  • + 1
 But thats what i already just did...
  • + 1
 yea.. but its not as bad, cause u deleted the other ones and posted these, but like, just dont add alot of the same pics, like shawn used to do, i dont care, but alot of ppl do and ull get ripped on
  • + 1
 yea i know, thats what brycebiking did
  • + 1
 lmao yeah, but hes a faggot
  • + 1
 lol.
  • + 1
 no brakes is the shit!!!
  • + 1
 YE BOI!
  • + 1
 agreed!
  • + 1
 That's sick!
  • + 1
 Smile Thanks
  • + 1
 is it sold
  • + 1
 1000 after the winter
  • - 1
 im sure u like ur bike and all but plz stop with the pics
  • + 2
 i have 5 pictures of my bike, you have 28 of just your dob, i aint hatin' so why are you?
  • + 1
 umm i come on like ever day and its non stop.
  • + 1
 he's kinda right Razz you've deleted a most of the ones you've uploaded Razz
  • + 1
 yea cuz i dont want people to comment on the ammount of pics i have, so i delete the old ones. Anyways bryce i dont get why it bugs you, you just have to click an X and they are off your dashboard.
  • + 1
 true Razz plus it's a sick bike, i dont mind lookin at it Smile
  • + 1
 well i jus find it anoying, and yeah i have alot of pics but deff not 28
  • + 1
 go check, i counted 28 dob pics. Whatever bryce sure i understand were your coming from but i dont think i upload obsurd amounts of pictures. And btw thanks woodstock Smile

Post a Comment



Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.029212
Mobile Version of Website