Theeeeo

is this the quotey thing that pops up under my picture? ...I really hope it isn't

Block user

Recent

Theeeeo IndustryNineOfficial's article
Sep 7, 2018 at 5:35
Sep 7, 2018
Video: Ryan Nyquist Proves That 26" Ain't Dead
yeah luckily for BMXers they dont have to deal with the stupid marketing plys of the MTB world, the difference is BMX companies actaully care for the sport.
Theeeeo pinkbikeaudience's article
Aug 29, 2018 at 4:39
Aug 29, 2018
Video: 50to01 Hit Whistler's Dark Crystal & Hey Bud
shut up sick jibs making the world go round you punk ass username
Theeeeo pinkbikeoriginals's article
Aug 17, 2018 at 2:41
Aug 17, 2018
Video: The Pros Start Practicing For Joyride - Crankworx Whistler 2018
lmao these guys are bunch of dinosaurs 29er DH bikes are in full production and these clowns are still riding that one before 650b? get with the times!
Theeeeo pinkbikeoriginals's article
Aug 17, 2018 at 2:40
Aug 17, 2018
Video: The Pros Start Practicing For Joyride - Crankworx Whistler 2018
why did that get down votes? that would be hilarious haha
Theeeeo mattwragg's article
Aug 7, 2018 at 12:26
Aug 7, 2018
Staff Rides: Photographer Matt Wragg's Scott Spark
WOW I bet it climbs like a mountain goat and descends like a mountain goat WOW Wow such an interesting read very very different to other Pinkbike editors bikes that dont also climb like a mountain goat and descend like mountain goats too WOW dont you just love the industry.
Theeeeo mikekazimer's article
Aug 7, 2018 at 9:45
Aug 7, 2018
Review: Marzocchi Bomber Z1 Fork
lmao shit fork do you know why? I'll tell you why; It's not even 26 lmao #650isdead #29ersaregay
Theeeeo paulaston's article
Jul 30, 2018 at 12:27
Jul 30, 2018
Review: Commencal's Supreme DH 29 is an Unflinching Race Weapon
@nojzilla: word. 99% of the clowns here dont even race DH, they just ride park and wear matching kits like theres so much dumbfuckery everywhere
Theeeeo paulaston's article
Jul 30, 2018 at 6:28
Jul 30, 2018
Review: Commencal's Supreme DH 29 is an Unflinching Race Weapon
26” Supreme Park 4lyfe - might buy into this whole dumbfuck industry malarkey and finally run a 24” rear wheel tho
Theeeeo TrailUnknown's article
Jul 12, 2018 at 5:20
Jul 12, 2018
Is Exmoor Southern UK's Best Riding Spot?
Ur mum is UKs best riding spot lmao #bmoorbritish
Theeeeo alexcgevans's article
Jul 10, 2018 at 6:03
Jul 10, 2018
New Tech From FSA, Marin, Kask, & Koo - Eurobike 2018
“Singlespeed the only way for dirt jumping or slope style” obviously got paid by SRAM to say that.. gears are just as stupid as chains
Load more...
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
Copyright © 2000 - 2018. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.069044
Mobile Version of Website