Block user

Recent

boylagz sarahmoore's article
Mar 1, 2019 at 18:14
Mar 1, 2019
Added 1 photo to Buysell
Jan 23, 2019 at 17:45
Jan 23, 2019
0 comments – Add comment
Selling
Jan 23, 2019 at 17:45
Jan 23, 2019

Bontrager SE4 Team Issue 2.4

$40 USD
Here's a link to the tire on Trek;'s site: https://www.trekbikes.com/us/en_US/equipment/cycling-components/bike-tires/mountain-bike-tires/se-team-issue-mtb-tires/bontrager-se4-team-issue-tlr/p/13586/ Asking $40obo, local pickup only, I don't wanna ship this. Brand new take off my 2019 Slash. Thanks for looking.

boylagz microfiz's photo
Jan 21, 2019 at 16:25
Jan 21, 2019
This dude got a problem. And its not riding. LOL

boylagz sarahmoore's article
Jan 14, 2019 at 13:10
Jan 14, 2019
Oct 6, 2018 at 22:58
Oct 6, 2018
Sep 14, 2018 at 19:41
Sep 14, 2018
Added 2 photos to 2019-Slash-98
Sep 12, 2018 at 15:35
Sep 12, 2018
boylagz boylagz's photo
Sep 7, 2018 at 10:49
Sep 7, 2018
Pretty damn good. 29ers from now on. Lol

boylagz microfiz's video
Sep 5, 2018 at 21:36
Sep 5, 2018
video
LMAO wtf is this??? Going green?

Load more...
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.059054
Mobile Version of Website