pineapplejuicer

Riding since Summer 2014

Block user

Recent

Rode in Oviedo. view ridelog
Aug 17, 2019 at 10:44
23 hours
quotes i hate the world
41.9 km - 02:22
Rode in Patapsco Valley State Park. view ridelog
Jul 15, 2019 at 9:48
Jul 15, 2019
quotes ptap brap!! sendoff for the florida cracker
16.4 km - 01:31 - 4 achievements - 1 badges
Rode in Arlington. view ridelog
Jul 14, 2019 at 20:05
Jul 14, 2019
quotes shrrred the city with meth-head micah and pearl kid
24.4 km - 02:37
Rode in Frederick Watershed. view ridelog
Jul 13, 2019 at 15:14
Jul 13, 2019
quotes big bertha was a beautiful thang, also that was def not 40
65.3 km - 06:16 - 4 achievements - 4 badges
Rode in Oviedo. view ridelog
Jun 29, 2019 at 12:57
Jun 29, 2019
quotes thought the rain would pass over... nope
9.7 km - 00:38
pineapplejuicer edspratt's article
Jun 24, 2019 at 5:02
Jun 24, 2019
Peaty's Introduces 2 New Products to Its Maintenance Range
i think i’m one of the only people that’s had good luck with the sealant? been a year and i’ve only added about 50 ml a tire, no problems. slashed my aggressor DD a few times and it patched it like a charm. dunno what all the fuss is about
Hiked in Gatlinburg. view ridelog hike
Jun 21, 2019 at 16:22
Jun 21, 2019
Added 13 photos to Buysell
Jun 4, 2019 at 18:38
Jun 4, 2019
Selling
Jun 4, 2019 at 18:35
Jun 4, 2019

**PRICE DROP** Yeti SB4.5 TURQ PURPL3 RAIN HAY-Z GR33N

$1500 USD
LIMITED EDITION YETI GREEN THEY ONLY DID A FEW FRAMES THIS COLOR I JUST WANNA SELL THE FRAME+shock BUT IF YOU WANT THE COMPLETE BUILD THROW ME A OFFER AND WE'LL SEE WHAT WE CAN WORK OUT PM FOR FULL PARTS LIST PRICE IS KINDA NEGOTIABLE THERE IS A CHIP IN THE PAINT BUT COVER IT UP WITH A BANDAID AND YOU'RE GOOD TO GO IT'S BEEN CHECKED OUT BY A CARBON FIBER SPECIALIST, NO DAMAGE TO THE FRAME NEW HARDWARE AND BUSHINGS WITH LESS THAN 100 MILES ON IT ALL IF YOU TYPE IN ALL CAPS YOU'LL GET MORE VIEWS IT'S $CIENCE

Rode in Oviedo. view ridelog
Jun 3, 2019 at 12:06
Jun 3, 2019
quotes silver bullet killed me again damn
16.8 km - 00:46
Load more...
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.035664
Mobile Version of Website