You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

Matt cooper power hour at corby

New cranked365.com/ram bikes rider Matt cooper having some fun at corby skatepark. song is tinie tempah - wonderman

14 Comments

  • + 3
 yo that was sweet! super stylish rider and dialled tricks but your a dick for using this song in an edit first ryan haha its dopeeee
  • + 2
 aha beat you to it man Wink . there is a sick dubstep remix by jacob plant though you should check out.
  • + 3
 haha jacob plant went to my school!
  • + 1
 wat he actually made the remix? lol
  • + 1
 yeah lol he had like 2 remix's in the top 10 album chart at one point, pretty sickk
  • + 1
 no wayyy, thats sick man.
  • + 1
 daymmm... i was gonna use tht song. hahaha.
  • + 1
 VOD bloody nice riding
  • + 1
 the dubstep remix is amazing sweet riding got some nice dumped 3's
  • + 2
 YO ! Sick !
  • + 2
 wicked!
  • + 1
 so sick! iss that the 4130 frame?
  • + 1
 nah man hes gettin his new bike in a couple of weeks Smile
  • + 1
 so clean!

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2020. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.007028
Mobile Version of Website