Powered by Outside
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

Willingen dh track

Not the nicest run of the day, but it was one of the last runs, tired after a whole day of riding. The gap over the 4 cross I mis calculated it, thought it was more to the right (first try). Oh, and yes, the gopro is to much directed to the ground.

29 Comments

  • + 1
 ik durfde m niet te rijden toen we er waren omdat iedereen me t afwees.. nu zag t eerste stuk er wel redelijk uit.. maar tering.. de rest is toch aardig wat vliegen..
die laatste ging ook net goed zo te zien ,, en te horen Wink
  • + 1
 Het is behoorlijk wat vliegen ja. Er ligt nog een hip jump die ik dit jaar wil doen. Je moet snelheid blijven houden op dit parcour wil.je smooth onder komen.
  • + 1
 ja en de gapjes mag je niet echt missen als je thuis nog de hond wil uitlaten.. ik begin langzaam aan snelheid te wenne .. ik ben niet zo'n vlieger ben ik achter gekomen. toch meer street en truukjes.. maar we gaan eraan werken dit jaar.. Razz
  • + 1
 Volgend jaar gewoon een weekendje Willingen doen? (Of 2 dagen door de week, lekker rustig). 1 nachtje pitten daar = twee dagen volop rijden. Dan leer je de track goed kennen en kun je grenzen verleggen.
  • + 2
 Doen we!
  • + 1
 Ik wil dan ook!!
  • + 1
 Dat mag (moet) je ook Wink
  • + 1
 okeeeeeee....... Het moet maar......
  • + 1
 Kunnen we met zijn allen oefenen Big Grin .
  • + 1
 Dat heb jij wel nodig ja Wink
  • + 2
 Als ik dat al nodig heb is het wel heel erg triest met jouw gesteld dan Wink .
  • + 2
 WHAHAHAHAHA dat ook ja
  • + 1
 Valt wel mee hoor, je kan me bijhouden als ik rustig aan doe. Dat is al iets Wink .
  • + 1
 Die hip ga jij dus met 2 vingers in je neus halen man!!! Snelheid zat
  • + 1
 Thanx man, next jaar gaan we! Smile
  • + 1
 Zeker!! Ik wil toch wel kijken of ik meer kan gaan rijden volgend jaar. Was ik dit jaar trouwens ook van plan, maar dat werd 'm ook niet. Ik weet van mezelf dat ik ook veel meer kan dan ik in Willingen deed, maar ik rij te weinig. Ik heb in ieder geval 1 missie voor deze winter: bochtentechniek trainen!!
  • + 1
 Cool man, zoals zondag was echt dikke fun! En je bochten, doorgaan tot je begint te driften, dan zit je goed Wink .
  • + 1
 Als je het 18 jaar verkeerd hebt gedaan is het ff oefenen Wink
  • + 1
 Je komt maar af naar hier als je wilt oefenen Wink
  • + 1
 Deal!!
  • + 1
 that track looks siiickkk
  • + 1
 net filmpje, ik deed er dik 10 minuten over om daar beneden te komen...
  • + 1
 hoe moeilijk is die gap nou bij 00:27 nou? wil hem al een tijdje rijden...
  • + 1
 Valt wel mee, snelheid moet goed zijn en je moet je bike behoorlijk over de jump heen trekken omdat er bijna niks, zeg gerust geen, lip aan zit voor die jump.
  • + 1
 ja dat vond ik dus altijd zo raar, daarom zat ik dus ook allang te twijfelen. Maar als je dus hard genoeg gaat en nog even lekker pumpt voor de jump moet het lukken?
  • + 1
 Yes, en de jump ervoor clean landen. Als je die clean land gewoon doorgaan.
  • + 1
 okee bedankt!
  • + 1
 Mooie track daar man!
  • + 1
 Een heftige is het!








Copyright © 2000 - 2026. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.016352
Mobile Version of Website