Pinkbike.com
Powered by Outside
Video player is disabled while the embed window is open.
Copy and paste the HTML code below:
Color:
Size: X
|
| |
Willingen dh track
Not the nicest run of the day, but it was one of the last runs, tired after a whole day of riding. The gap over the 4 cross I mis calculated it, thought it was more to the right (first try). Oh, and yes, the gopro is to much directed to the ground.
29 Comments
- + 1
Het is behoorlijk wat vliegen ja. Er ligt nog een hip jump die ik dit jaar wil doen.
Je moet snelheid blijven houden op dit parcour wil.je smooth onder komen.
- + 1
Volgend jaar gewoon een weekendje Willingen doen? (Of 2 dagen door de week, lekker rustig). 1 nachtje pitten daar = twee dagen volop rijden. Dan leer je de track goed kennen en kun je grenzen verleggen.
- + 1
Zeker!! Ik wil toch wel kijken of ik meer kan gaan rijden volgend jaar. Was ik dit jaar trouwens ook van plan, maar dat werd 'm ook niet. Ik weet van mezelf dat ik ook veel meer kan dan ik in Willingen deed, maar ik rij te weinig. Ik heb in ieder geval 1 missie voor deze winter: bochtentechniek trainen!!
- + 1
Valt wel mee, snelheid moet goed zijn en je moet je bike behoorlijk over de jump heen trekken omdat er bijna niks, zeg gerust geen, lip aan zit voor die jump.
- + 1
ja dat vond ik dus altijd zo raar, daarom zat ik dus ook allang te twijfelen. Maar als je dus hard genoeg gaat en nog even lekker pumpt voor de jump moet het lukken?


die laatste ging ook net goed zo te zien ,, en te horen