Andrew Taylor sticking a Flip Whip for the first time at Paul B's All In Jam last fall....
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
Andrew Taylor sticking a Flip Whip for the first time at Paul B's All In Jam last fall....

152 Comments

  • + 33
 AT Killed this! Rad shot Hylands!
  • + 15
 insane doesnt begin to describe this shot
  • + 10
 Holy shit. This is one amazing shot!
  • + 8
 Devo Gods are smiling down on AT. Whip it good!
  • + 17
 Paul is so lucky! to have that as his yard!!! tup POD
  • + 11
 Those are some of the sickest dirt jumps in the world! Eek And that's a awesome flip-whip! Also great sky and lighting! Every thing that makes this picture a POD! tup
  • + 3
 that place looks so sick
  • + 2
 so vibrant
  • + 2
 this is so sick!!!!! holy !!!
  • + 1
 Those jumps were awesome in NWD 10
  • + 1
 does anyone know what rims hes running?
  • + 3
 oh my god that so sweet!! this is one good POD f***in Love IT!!
  • + 5
 Awsome shot, awsome trick, beautiful landscape. pod!
  • + 7
 LOVE THE SCENERY , lOVE THE TRICK , LOVE THE BIKE : AWESOME SHOT !
  • + 1
 they are gravity rims. You cant buy them.... yet
  • + 0
 Sick rims, can't wait until they are available to public. Sick trick too!
  • + 4
 I wish I had a backyard like that...

Drool
  • - 1
 Best POD in weeks!
  • + 0
 I can see myself on the side haha. That was a really cool event. Nice pic.
  • + 0
 holy sheep shit that's sick
  • - 1
 oh my god thats soooo sick!!! great POD!!!
  • + 1
 ive ridden here... most dialed bike spot ever. was watching paul chuck 7's all day
  • + 0
 YEAH CANADA RULES!!!!!!!!! OLYMPIC GOLD MEDALISTS!!!!! Take that America!!
  • + 3
 and that has to do with the pod? s my d bitch
  • + 3
 It has a lot to do with the POD because this picture takes place in America when it should be in golden Canada.
  • + 7
 if canada was better it would have been there but its not Smile idk what im sayin cuz i wanna live in whistler but for arguing sake haha
  • + 3
 Yeah i buy a season pass for whistler bike park every year and my dad lives there. So I'm not complaining Razz
  • + 1
 Nice!!! So clear and crisp, if im correct this location is a scene on NWD 10?
  • + 0
 Is it legal to marry a bike?
  • - 7
 Photoshop'd
  • + 1
 Hardly photoshop'd. You don't know who Ian Hylands is do ya? Your photoshop'd.
  • - 5
 You hardly know what photoshop is
  • + 1
 HAHAHA- good one. Ian- this 16 year old critic from North Carolina is claiming your using too much photoshop man.....what do you have to say to this genius?
  • + 5
 I am not saying he is using "too much photoshop" I am saying the whole photo was photoshoped. He obviously just cut this image ( www.pinkbike.com/photo/800724 )out and put it onto his background.
  • + 1
 ^^^ is this fool joking?
  • + 2
 He's a very serious critic at 16.....watch out. I hope Ian is getting a good laugh............
  • + 1
 Actually he's right, I'm not a photographer, I'm a digital artist. I cut out that photo and turned it into this. If anyone needs some photoshop help let me know....
  • + 0
 did you really? Wow....That kinda, I don't know, takes something away from the picture....Hmmm. Maybe you should have a seperate folder, titled "My edits" or photoshopped pics just so were not all stoked on a picture that we believe was actually taken as is. Just my two cents...

See with my first comment all the way at the top? I said "insane doesnt begin to describe this shot" I didnt say "insane doesnt begin to describe this edit".....I'm not trying to dog anyone, I think the edit is awesome so I hope you dont get the wrong idea.
  • + 3
 I hope you didn't actually believe what I said ;-) I don't photoshop anything, except for product and fashion shots and portraits. I do adjust color levels a little to make them better representative of how I remember the light and color to have been, and I'll dust spot the sky cause my sensor usually has a little bit of dust on it.
  • + 1
 dude you totally had me. I was like this guy shouldnt even have got POD if this is an edit, I was all bit lol. I thought, maybe hes jokin but there was no way to tell, I was gonna go comment on another picture and ask if you edited it as well! Right on man thanks for the tease
  • + 1
 No worries, I'll try not to do it again...
  • + 1
 Funniest thread ever!
  • + 1
 hahah yea I had to read Ian's comment a few times over before I discovered his sarcasm. Hahaha anyway nice shot buddy.
  • + 1
 hahaha, classic Razz
[Reply]
  • + 3
 DH and Freeride is brill but rocking gnar trix like this is worth investing in another bike.
  • + 3
 Rocking realistic expectations is also pretty rad.
[Reply]
  • + 1
 Phenominal riding,phenominal photography, DJing at its best, these are the pictures the public needs to see to get promotion for our sport!
[Reply]
  • + 1
 ahh i miss the good old 775!! Minden is one of the best places on earth, but you don't realize it until you leave! great shot, sick pic!
[Reply]
  • + 2
 Sick shot, especially seeing Tahoe in the background!
[Reply]
  • + 1
 OMG! thats nice,, evrything is soo nice... how can they actually maintain the bike park ?
[Reply]
  • + 2
 looks like paul bass back yard and thats a sweet pic as well
[Reply]
  • + 1
 HOLY FlipWhip !!!!!!
AWESOME PICTURE !!!!!!

NO POD !! ---> It's a POY ( Picture of the Year ) Wink
[Reply]
  • + 2
 αουααααααααααα!!!!
[Reply]
  • + 1
 HOLY FLIPWHIP!! looks like he is bigfoot, maybe some effect of the camera or what
[Reply]
  • + 1
 thats so sick, what kind of bike is that
[Reply]
  • + 1
 sweet picture and that course looks really fun!
[Reply]
  • + 1
 that guy is on the wrong side of his bike!
[Reply]
  • + 1
 yeaaa andrew killin it bro
[Reply]
  • + 1
 wow so lucky to have that place.and its awesome!
[Reply]
  • + 1
 is that a b-flip tailwhip?
[Reply]
  • + 1
 wow....that is just unbelievable
[Reply]
  • + 1
 beaut bike m8 its sick Smile
[Reply]
  • + 1
 one foot is bigger than the other! lol
[Reply]
  • + 1
 sick FLIP WHIP! gets my vote for POD
[Reply]
  • + 0
 do work man! haha that might sound kinda homo. but i dont care. nicely done
[Reply]
  • + 1
 the bike is a MARIN ALCATRAZ
[Reply]
  • + 1
 sickest POD ive ever seen
[Reply]
  • + 1
 Sick Bike and sick shot !
[Reply]
  • + 1
 Yeah Andrew! Killing it all around..
[Reply]
  • + 1
 This is just................................. WOW!!!
[Reply]
  • + 1
 thats awesome pic. I hope usa destroys canada in hockey.
[Reply]
  • + 1
 that should be a nice view..
great pod Big Grin
[Reply]
  • + 1
 this is worth pod for at least a few days
[Reply]
  • + 1
 epic bike, epic trick, just epic all around!!!!!
[Reply]
  • + 1
 dude thats awsome. well worth getting pod.
[Reply]
  • + 2
 dude thats so sick
[Reply]
  • + 1
 wooooooow :O:O f*ckin nice picture man! *.*
[Reply]
  • + 1
 Nice! AT is cool as hell. He can ride pretty good too. Big Grin
[Reply]
  • + 1
 wow! this is one awsome pic!
[Reply]
  • + 1
 stoked on this. good to see AT shredding, bass' contest was off the hook
[Reply]
  • + 1
 VEEEEEEEEERY good =)
in this bikepark was filmed NWD10 =)
[Reply]
  • + 1
 sick shot! your bikes sooo sick aswell Big Grin
[Reply]
  • + 1
 tommorow or day after tommorow POD
[Reply]
  • + 2
 Such a nice shot!
[Reply]
  • + 0
 Fuck Nikon. Canon is the way to go
[Reply]
  • + 0
 Congrats man! sick shot !!!!! Big Grin
[Reply]
  • + 0
 IS THAT DIRT ORANGE?!? HOLY SHIT
[Reply]
  • + 1
 SICK. Nice park aswell
[Reply]
  • + 1
 that is so sick
[Reply]
  • + 0
 loving this photo he must be up there with my fav riders.Big Grin
[Reply]
  • + 0
 awesome jumps, awesome rider, awesome picutre, POD! Salute
[Reply]
  • + 0
 What Bike Is That, Its The Sickest Mix Of Two Colours
[Reply]
  • + 0
 i love the bike man ans sick picture too
[Reply]
  • + 0
 Andrew taylor what a boy !
[Reply]
  • + 0
 PB's backyard XD from NWD 10 crazy man Big Grin Big Grin I think it's backflip tailwhip
[Reply]
  • + 0
 it works again ! wow what a pod!
[Reply]
  • + 1
 Pic doesn't load for me
  • + 1
 yeah, seems like PB has server issues.
  • + 1
 No pics are loading for me?
is it the sever issues as nightfox said?
  • + 1
 probably. They are going through a huge update of all the old photos
[Reply]
  • + 0
 that right halfpipe thing looks so huge O.O
[Reply]
  • + 1
 is bike is fucking sick
[Reply]
  • - 1
 love the pic love the bike blue and green
  • - 1
 its neon yellow.....
  • - 1
 no its neon green
  • - 2
 does it really f*cking matter what color its rims and bars are??
  • + 3
 no i just like fighting with braden
[Reply]
  • + 0
 that's so siiick!!!
[Reply]
  • - 1
 omfg! POD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[Reply]
  • + 0
 This is insane!!
[Reply]
  • + 0
 NWD2010!!!!!!!!!
[Reply]
  • + 0
 very nice sick bike to
[Reply]
  • - 1
 Wowwww thats massive. such a shit hot photo Razz
[Reply]
  • + 0
 soooooooooo gd.....
[Reply]
  • - 1
 some pretty cool shit right there
[Reply]
  • - 2
 damn. one word describes this photo.
[Reply]
  • - 2
 As Jamiesheffrider Says, P O F*cking D
[Reply]

Post a Comment



Copyright © 2000 - 2014. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv14 0.044266
Mobile Version of Website