You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

One Flew Over The Cuckoo's Nest

Fun in the sun, downtown, Edmonton, AB.

38 Comments

  • + 2
 wonderful video!
everything was great and the music was outstanding.
I really enjoy the skinny 180 turn that was killer my hair was standing on end but you pulled it off clean!
great Job and very cool video!
was this a one day ride?
  • + 2
 great vid man, i have heard stories from jumpfarm but glad to see that you are actually crazy with my own eyes. Great Urban Assault That was some burly riding, but had finesse when required. enjoyed that spiral skinny and definitely didn't think you had enough room on those stair cases, but you manned it out.
  • + 2
 i see you keep on having heaps of fun with the trial boys yeah!
nice tune (as lots would say Smile , nice helmet as well hahaha!
looked a bit icy though.
i like the stairs session, but you almost killed that poor grandpa Smile
perfect long as skinny!
and to finish: the bus, yeah man!
  • + 1
 thank you 'C' i'm glad your enjoying this!
  • + 2
 it's def my favorite!!!
what tune was that? can't remember seeing it at the end of the vid..
  • + 1
 this is why is live ,Morally Sound
  • + 3
 i live to ride and to watch biking vids on pinkbike Smile including yours which are ever improving, nice one man tup
  • + 2
 thank u sir!
  • + 2
 Dude this is like my favorite one. Nice tune, and I really want one of these cams now lol. Love this Urban stuff!!! LOOL, kid got shown up!
  • + 2
 Makes me want to get on the bike and head downtown. I enjoyed that video, looked like a great time!
  • + 1
 awesome, hope i make u wanna ride everytime i make a vid!!! seen my latest, peices?
  • + 2
 Boss vid mike ,better every time! Loved the bus ride, Bjke-climb-fish-run-pinkbike? which one ?Glat to meet u !
  • + 1
 Lad! Crazy to meet u, this life is short, i apreciate you everytime you add, something. i'm more glad to meet u!
  • + 1
 SAVIN TO GO TO WHISTLER NEXT YEAR,HAVE U BEEN?
  • + 2
 Cool vid. I like. I really enjoy watching trials riding. Its a lot of fun.
  • + 2
 lol very funny and Brilliants skills you have Drool
  • + 1
 remember....i used to be a Clown! Ha! thanks bro!
  • + 1
 Wow brilliants job Wink
  • + 2
 Cool vid .....i like the urban assault better than the dirt jumps...
  • + 1
 just wait till i get this Simtra trials bike hooked up....just need a BB,ordered it today, witch means i should have some footage of me for the weekend edit session!? cross your fingers, eh?
  • + 2
 haha no security shit spoke too soon lol
  • + 1
 It's funny how one it says wheely king at the beginning and it shows him manualing.
  • + 2
 great vid man! as always
  • + 1
 somethings wrong with the vid, stops at the half way point and the stupid dodge commercial starts, nothing after that
  • + 1
 i checked it this morn, was fine? i don't know!
  • + 2
 sick urban
  • + 1
 sick vid, props but why the DH gear for urban? dosn't it get a little hot?
  • + 1
 it's winter, i have no shoulder pads, or forearm just a new helmet, and set of shin pads!!! thanks for likin' it.
  • + 2
 Sweet vid!
  • + 1
 thanks Aaron, i'll put lots of u next vid! i hope my new rides ready soon, to do some 'actual trials' then i'll showcase 'the wharehouse'!!!!
  • + 2
 Lmao at like 3:14.
  • + 1
 that's right!!! just like in Canadian Hockey, you better play with your fricken head up....or you'll end up like The Lindros Brothers!!! Mwahahahahaaa!
  • + 1
 you used to live here .....the U of S has some great stuff
  • + 1
 mmmm i would say the best urban riding in Toon town would be...All of 8th street, soo many skinnies, and fast drops, always wanted to huck off the roof at Grosvener park shopping center!
  • + 2
 morely sound
  • + 1
 Finally some Saskatoon talent, to ride to! Compressed is the best CD FOE SHOH!
  • + 1
 makes me want to ride street even more. sick edit man.
  • + 1
 Sweeeeet! thanks eh!

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.029285
Mobile Version of Website