Powered by Outside
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

first day at the dh track

well i am not an dh rider and after some rain some unexpected things might happen but i must admit,it is a fun track to ride

17 Comments

  • + 1
 1. Zet die camera eens wat rechter, dat kijkt echt irritant alleen na de grond.

Snap dat dan, die mooie sterretjes moeten in beeld staan!!! It's all about Style Wink


2. Ga niet midden op de track stil staan

3. Wel vet om een keer de Chicken run helemaal op film te zien, zo kunnen de kids t/m 7jaar een hoop leren.....

vind het toch maar een arrogant commentaartje, hou dat volgende keer maar beter voor jezelf want het was de eerste keer dat we de DH reden die dag en daarbij was het ook nog heel erg glad...
En hou die stoere praat maar voor op dp, ik meen mezelf te herinneren dat jezelf enkele jaren geleden op filthy trails ook niet zo'n spectaculaire rijstijl had en iedereen aan zen gat zat te likken..
  • + 1
 jesus zit je nog steeds comments te leveren, kom ook nog eens piepen op pb en dan zie je dat , geeuw* kom leef je maar eens lekker uit samsnatch,je hebt blijkbaar toch niks anders om handen
grtz
  • + 1
 1. Zet die camera eens wat rechter, dat kijkt echt irritant alleen na de grond Wink .

2. Ga niet midden op de track stil staan Wink
  • + 2
 1. Zet die camera eens wat rechter, dat kijkt echt irritant alleen na de grond.

Snap dat dan, die mooie sterretjes moeten in beeld staan!!! It's all about Style Wink


2. Ga niet midden op de track stil staan

3. Wel vet om een keer de Chicken run helemaal op film te zien, zo kunnen de kids t/m 7jaar een hoop leren.....
  • + 1
 kerel ik ben geen ervaren biker dus houd uw scheve commentaar maar voor uw eigen.
voor mij draaid het om de fun met mijn maten en niet voor de blufferij en commentaar van andere
jajaja je zal wel beter zijn dan mij en dan. moet je ook nog even jezelf omhoog hemelen daarover?
stomme aap nhe heb mijn gedacht gezegd en nu vind ik het goed. eikel
  • + 3
 Hahaha, precies het commentaar wat ik verwachte van zo'n menneke als jouw, wel jammer dat je er 4 maanden voor nodig hebt gehad om het te schrijven!
Hoezo "omhoog hemelen", dat zegt iemand met sterretjes op z'n arm......
Gewoon lekker doorgaan met wat je doet i.i.g. je commentaar past wel bij de doelgroep waarvoor het filmpje gemaakt was.... Peace
  • + 1
 Lache video! Maar proberen niet zo veel te slippen, meer controle en je molt de track nietSmile
  • + 1
 nja,need practice he ;-)
  • + 1
 yep ge hebt naar boven proberen te sturen en toen op u patatten gegaan, zij het toch!
  • + 1
 heb elke move al geanalliseerd :-D zal volgende keer beter moeten gaan whahahahaa
  • + 1
 Boven zitten is daar niks mis meeWink
  • + 1
 Love the crash 3/4 way through.
  • + 1
 that sucks you crashed right at the end. Good video
  • + 1
 rustig dude, je kan maar iets leren van elkaar.
  • + 1
 WOW! samsnatch zit ge nu maten van onze (doel) groep te dissen?
  • + 1
 Ik loop helemaal niemand dissen!! Maar als je alleen maar loopt te posen en dan een keer een laconiek commentaartje krijgt (wat je kunt verwachten) en dat niet met een korreltje zout neemt dan, zegt dat meer iets over die persoon, dan over mij. Zoals eerder gezegd, Peace and Keep on Riding
  • + 1
 Hahaha, gelukkig heb je goeie mensenkennis..... I rest my case!








Copyright © 2000 - 2026. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.012257
Mobile Version of Website