Pinkbike.com
Powered by Outside
Video player is disabled while the embed window is open.
Copy and paste the HTML code below:
Color:
Size: X
|
| |
first day at the dh track
well i am not an dh rider and
after some rain some unexpected things might happen
but i must admit,it is a fun track to ride
17 Comments
- + 1
1. Zet die camera eens wat rechter, dat kijkt echt irritant alleen na de grond
.
2. Ga niet midden op de track stil staan
2. Ga niet midden op de track stil staan
- + 2
1. Zet die camera eens wat rechter, dat kijkt echt irritant alleen na de grond.
Snap dat dan, die mooie sterretjes moeten in beeld staan!!! It's all about Style
2. Ga niet midden op de track stil staan
3. Wel vet om een keer de Chicken run helemaal op film te zien, zo kunnen de kids t/m 7jaar een hoop leren.....
Snap dat dan, die mooie sterretjes moeten in beeld staan!!! It's all about Style
2. Ga niet midden op de track stil staan
3. Wel vet om een keer de Chicken run helemaal op film te zien, zo kunnen de kids t/m 7jaar een hoop leren.....
- + 1
kerel ik ben geen ervaren biker dus houd uw scheve commentaar maar voor uw eigen.
voor mij draaid het om de fun met mijn maten en niet voor de blufferij en commentaar van andere
jajaja je zal wel beter zijn dan mij en dan. moet je ook nog even jezelf omhoog hemelen daarover?
stomme aap nhe heb mijn gedacht gezegd en nu vind ik het goed. eikel
voor mij draaid het om de fun met mijn maten en niet voor de blufferij en commentaar van andere
jajaja je zal wel beter zijn dan mij en dan. moet je ook nog even jezelf omhoog hemelen daarover?
stomme aap nhe heb mijn gedacht gezegd en nu vind ik het goed. eikel
- + 3
Hahaha, precies het commentaar wat ik verwachte van zo'n menneke als jouw, wel jammer dat je er 4 maanden voor nodig hebt gehad om het te schrijven!
Hoezo "omhoog hemelen", dat zegt iemand met sterretjes op z'n arm......
Gewoon lekker doorgaan met wat je doet i.i.g. je commentaar past wel bij de doelgroep waarvoor het filmpje gemaakt was.... Peace
Hoezo "omhoog hemelen", dat zegt iemand met sterretjes op z'n arm......
Gewoon lekker doorgaan met wat je doet i.i.g. je commentaar past wel bij de doelgroep waarvoor het filmpje gemaakt was.... Peace


Snap dat dan, die mooie sterretjes moeten in beeld staan!!! It's all about Style Wink
2. Ga niet midden op de track stil staan
3. Wel vet om een keer de Chicken run helemaal op film te zien, zo kunnen de kids t/m 7jaar een hoop leren.....
vind het toch maar een arrogant commentaartje, hou dat volgende keer maar beter voor jezelf want het was de eerste keer dat we de DH reden die dag en daarbij was het ook nog heel erg glad...
En hou die stoere praat maar voor op dp, ik meen mezelf te herinneren dat jezelf enkele jaren geleden op filthy trails ook niet zo'n spectaculaire rijstijl had en iedereen aan zen gat zat te likken..