You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

thinkBIG Action Heroes Trailer

a film by Lukas Tielke droppin`March 2011 featuring the riding of: felix rosendahl, jonas berndt, patrick schweika, sascha dietzel, julian puczkus, tobi wrobel, niki leitner, marius hoppensack, amir kabbani, hendrik tafel, patrick rasche, boris beyer, stefan peters, robin specht, carlo dieckmann, mike plümacher, ludwig jäger thinkbig-production.com

170 Comments

  • + 55
 Insane riding, amazing filming and editing. Should be a sick movie! VOD!
  • + 12
 one word to say it all: insanelyawsomeness! xD
  • + 19
 Nein, wie geil!!! Ich kanns gar nicht abwarten den ganzen Film zu sehen... und VOD wird's hoffentlich auch Geiles Ding Lukas, mega Respekt
  • + 4
 yess!
  • + 5
 best trailer i've ever watched, VOD!
  • + 3
 VOD!
  • + 20
 knee jam tailwhip was awsome
  • - 6
flag zmcycle Plus (Oct 8, 2010 at 16:29) (Below Threshold)
 VODDD! Also, did anyone notice that guy at 1:25 had like the same colour scheme as Semeneuks Ticket?
  • + 1
 haha i just saw that lol
  • - 11
flag zmcycle Plus (Oct 8, 2010 at 19:24) (Below Threshold)
 Wait Correct me if im wrong, but at 0;24, was that a 1080?!?! On a MTB???
  • + 14
 720
  • + 9
 what do they feed you germans that make you so good? haha
  • - 3
 my spidey senses are tingling, VOD! Absolutely amazing
  • + 1
 lots of stuff i haven't seen before.. definitely VOD worhty
  • + 3
 EPIC
  • + 13
 @j-s.
i think mostly beer and sausagges Razz
  • + 1
 Some very creative riding going on there! Awesome skills.
  • + 6
 KNEE JAM FTMFW
  • + 3
 ^^+4 Kneee Jam was insane, and flair off the bank!
  • + 2
 what song is it?
  • + 3
 Barcelona, by the Builders and the Butchers!
  • + 0
 good job you 360'd a drop now do one off the oakley sender
  • + 1
 for some odd reason...i forsee SR suntour eventually being good. and up there with RS and marzo...idk though.
  • + 1
 with the exception of the crashes, the riding in this is one giant steeze-fest. i cant stop watching it!
  • + 1
 Killer shot at 1:00!!!
  • + 0
 That looked like it took so much skill to do that nose stall no hands! WOW!
  • + 1
 biking has progressed to a whole new level of gnar
  • + 1
 Whats the song? Great vid, props to those riders and the videographer Big Grin
  • + 1
 what the song???
  • + 1
 read the coments below, they tell you the song about 10 times
  • + 1
 Cheers man, i only looked at the main post Smile
  • + 1
 1:00 is a killer shot
  • + 7
 That was, quite simply, the most perfect video I think I've ever seen. You had a mix of street, downhill and dirt-jumping, the music matched it all beautifully. However, by far the best of the clip was the tricks. You guys are amazing! I'm getting this the moment its out in March. Truly, truly beautiful! Best video I think I've ever seen. EVER, seen. That was perfect, guys. Top of the pile. Golden in every way! Absolutely well done!
  • + 7
 ihr jungs werdet echt immer krasser !
ich freu mich riesig auf den ganzen film ! Smile
  • + 5
 Good to see the editor left in the crashes.Unlike some videos that make the riders out to be "Perfect".VOD.
  • + 6
 VOD for sure! Really sick, good work.
  • + 2
 /\ i Agree with this guy that is one of the best looking films i have ever seen, the mix of different styles, the bails, etc. it look amazing!!

Absolute props to the riders and all the film crew!
  • + 4
 HELL YEAH bei solchen lines braucht man nimmer nach kanada echt geiles video hut ab jungs....
  • + 4
 SO VOD!!!, its not even funny
  • + 1
 Unreal Song choice! Barcelona! Builders and the Butchers haha! Been stoked on these guys since I heard "bringin home the rain" in a French 6.0(nike) edit. very sick video guys!
  • + 4
 Sauber ! Da ist Video des Monats drinne Wink
  • + 1
 Sau starker Trailer...hat alles. DJ, SS, Big Action und einfach alles super eingefangen. Freu mich auf den Film, der wird einfach nur klasse und kann locker mit superproduktion alle freerideentertainment mithalten. Klasse!
  • + 4
 The filming and riding in this was so sick, nice work dude!
  • + 5
 tomorrows VOD fur sure
  • + 3
 German Bike Movie in his best version. Awesome!
  • + 2
 song: The Builders and the Butchers - Barcelona
VOD !!! amazing trailer Wink
  • + 2
 woooooooooooooow!!! einer meiner homespots im vod - niiiiiice!! hammer trailer!
  • + 4
 VOD all the way
  • + 3
 will it be free or do we have pay for it ? Smile
  • + 1
 holy crap dude i am in complete awe if i were to speak it would come out in jumbled words!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rock on dudes!!!!!!!!
  • + 1
 I am sorry for saying my comment above Plz forgive me
  • + 1
 plz rate down on my comment plz i want it deleted
  • + 3
 OMG Eek Very sick VOD tup
  • + 2
 OMG the BEST VOD of the year !! SICK !! EPIC !! Can't wait full video Smile
  • + 1
 crazy!!!! will this be available to download?!?! i cant wait for it to drop!
  • + 2
 geiles vid! ihr habts ja echt krasse sachn baut! deswegn ganz klar! VOD!
  • + 1
 SOOO ÜBERTRIEBEN,ÜBERTRIEBEN und nochmal ÜBERTRIEBEN GEIL !!! O.o der film wird ja wohl der mega hammer ! Wink
  • + 1
 holy mother of pearl , these guys ride balls to the wall, flair on the bank was dope! friken amazing
  • + 1
 oh my god.... that flair was amazing, fuck fuck fuck! i will love that movie.
  • + 1
 There is no suitable keyboard comparison to what my face did for most of that trailer. No sexual shit please.
  • + 2
 these guys are so sick iv followed all their videos
  • + 2
 Anyone know what day this film is coming out? Looks so good!
  • + 1
 just about to ask that! cant wait till its out!
  • + 1
 non stop awesomness the whole way through, great job! stoked for the film Big Grin
  • + 2
 Its good, but im gettin a bit tired of ads and trailers for vods...
  • + 2
 Wow, just wow. Sick trails, sick riding, sick everything.
  • + 1
 THIS IS A MASTERPIECE. EVERYTHING IN THIS VIDEO WAS MINDBLOWING!!!!! CANNOT WAIT FOR MARCH 2011 Big Grin Beer
  • + 1
 completely different than films we watch nowadays. damn what a pretty shots.
  • + 1
 holy crap thats good! sweet edit, awesome jumps, amazing tricks, great variety... best vod in a LONG time! Smile
  • + 1
 Try to see it with Dave Matthews - #41. (starting at 2:10)hahahahaha
the video becomes a 'dizzying flow'
Sick video!
  • + 2
 geiles ding lukas.Smile

freu mich schon voll auf den film
  • + 2
 sick vid!!...1:34 CASE!!!
  • + 2
 one word -_-.... EPIC!!!!!! Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
  • + 7
 *one word -_-....VOD!!!!!! Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
  • + 3
 sick video Smile !!!
  • + 3
 Awesome!
  • + 3
 VO f-ing D
  • + 3
 so geil!!!!
  • + 1
 That was an amazing edit.
  • + 1
 Nice Ride Smile fährt da auch eienr 24"?
  • + 1
 Some incredible footage there. Awesome video!
  • + 1
 This is going to be a sick movie.
  • + 1
 this is gonna be the only reason i will buy SR Suntour
  • + 1
 2.00 some ones going to lose there toes...
  • + 2
 sick!!! VOD !
  • + 1
 Hundred comments... Enough said!!!
AMAZING

Beer
  • + 1
 yeah really nice ! song ?
  • + 1
 The Builders and the Butchers - Barcelona
  • + 0
 just a suggestion try the song like a g6 by far east movement flows really good
  • + 1
 holy shit i am sorry i have to be the last to say.....WICKED AWESOME
  • + 1
 pretty long for a trailer
  • + 1
 one of the best riders i have ever seen Wink vod!!!
  • + 2
 VOD!!!
  • + 1
 i can't wait for this thing to come out. some great... everything!
  • + 1
 WOW, that was the best VOD I've ever seen Big Grin
  • + 1
 amazing riding knee jam tailwhip!!!!
  • + 1
 SO STOAKED FOR THIS TO COME OUT!!!!!!!
  • + 1
 can't wait to see it ! Big Grin
  • + 1
 Excellent work guys. Top notch.
  • + 1
 verdammt gut! glückwunsch zum vod!
  • + 2
 BOOM!!..There it is!
  • + 1
 Slick riding, look to be an awesome movie.
  • + 2
 VOD!
  • + 1
 so sick,i see new tricks..
  • + 1
 wow i like his barspins, he does them so smooth Big Grin
  • + 1
 veryVERY nice moviecut, i like FR, but i want watch this Smile
  • + 1
 this is gunna be a tank film stoked!
  • + 1
 masterpiece, can not actualy wait for this to come out
  • + 1
 VOD!! amazing video, think big as done it again
  • + 2
 Great Video !
  • + 1
 cant wait for it to come out!! looked sick! that crash was gnarley!!! Big Grin
  • + 1
 wowo :o its very very good Wink
  • + 1
 I loved that ''Kneejam Tailwhip'' Big Grin
  • + 2
 SO SICK! VOM!
  • + 1
 SICK!!! Can't wait for it!!
  • + 2
 awsome VOD
  • + 1
 cant wait for this to be released
  • + 2
 nice
  • + 2
 that was so sick!
  • + 1
 This will be vod tomorrow.
  • + 3
 like I said.... Razz
  • + 1
 Knee jam tail whip!! epic.
  • + 1
 sickiest VOD i have seen in a long time
  • + 1
 This movie is gonna be big!
  • + 1
 gostei muito do video ,mais eu queria ver aquele tombo por completo .
  • + 2
 great riding sick VOD
  • + 1
 defintely one of the sickest VODs in a long time!
  • + 1
 Disgustingly good riding! A++
  • + 1
 this is probably the most amazing biking video i have ever seen
  • + 1
 a bunch of kids who know how to ride bikes better than you! sick vid
  • + 2
 ok mr better then evry1
  • + 1
 so sick!
  • + 2
 hell yeah dude
  • + 1
 harry is bent
  • + 1
 thats fricin amazing
  • + 1
 sicksicksick!!!
  • + 1
 Whats The Song???
  • + 1
 läuft
  • + 1
 that vid was dope !
  • + 1
 VOD most def !!!!
  • + 1
 dang that was tight!
  • + 1
 the song aperentally called the builders and the butcher-barcelona that what youtube told me any way when ig google it
  • + 1
 sry to clairify barcelona's the name of the song the builders and the butchers the name of the band
  • + 1
 FTW...!
  • + 1
 1080 !?!?!?!?!?!
  • + 1
 WOW!! Can't waiiit !!
  • + 1
 2:40;50 is dope
  • + 1
 so sick
  • + 1
 amazing
  • + 1
 nice!
  • + 1
 nice footage to
  • + 1
 mangasam
  • + 1
 LOTS OF 360 COOL
  • + 1
 DOPE
  • + 1
 soo sick!!
  • + 1
 Awesome video!
  • + 1
 Another film to my list
  • + 1
 hey hey. Music ?
  • + 1
 the song was so sick, keep me posted
  • + 8
 i found.. " The Builders and the Butchers - Barcelona "
  • + 1
 thanks man
  • + 1
 and... VOD!
  • + 1
 COOL!
  • + 1
 that was fantastisch Big Grin
  • + 1
 VOD!!!
  • - 2
 song???????????
  • + 2
 The Builders and the Butchers - Barcelona
  • - 2
 song:
the creeks - dead bill

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.072352
Mobile Version of Website