You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

Week 2 - Morzine/Chatel MountainStyle

Week 2 Edit from our trip to morzine this summer HD http://www.youtube.com/watch?v=Nu1zRNVp37Q&feature=g-upl&context=G2cf205bAUAAAAAAAMAA

41 Comments

  • + 7
 excellent riding....great trails and you could see the fun the crew were having....loved it
  • + 2
 SIIIICCCCKKK can't believe how much i want to go back already. also like to point out to our budding fans that 4:35 was in fact an x-up of the one footed variety and was unbelievable mad sick. Don't be fooled. Also have a lot of time for 5:00 haha
  • + 2
 haha, getting your 5 a day?
  • + 1
 shocking heelclicker at 2.59. crash at 3.45 is brilliant. solid vid!
  • + 2
 still, heelclicker was a lot better than whatever poor excuse of a backflip was attempted at 3:01. made me throw up a little. Got to agree about 3.45 tho. made my week
  • + 1
 i don't know who that flip was mate, can't have been me, i wasn't there in week 2!! anyway that was a backflip to 180 attempt. so PARR. want to go watch the inbetweeners movie tomorrow?
  • + 1
 The bottom double at chatel mountain style is soooo sick! you don't even have to do anything to hit it, just roll in! arrrr i want to go back now haha.
  • + 4
 Haven't even watched it yet but added as a fav as your vids are awesome with epic riding mate!
  • + 1
 Watched and loved it!! You guys have some serious talent!!! What wS the bottle at the end? Wicked!!!!!!!!!!! Big Grin
  • + 2
 sick vid man, you have some serious balls hitting some of those shore drops on the air voltage track was there yesterday, its mental
  • + 1
 Good edit . what with bottel pop ??? @ the end how comes ? every uk MTB hasnt seen nothing till the go outside of UK .
  • + 1
 we put a banger inside a bottle ha
  • + 3
 LOL>ZzaRr !!!
  • + 2
 BLOODY FANTASTIC, mad as f**k riding..
  • + 1
 Man! talking about a awesome mountain!! Bring your big boy pants if you want to hang there!
  • + 1
 sweet vid mate where did you stay?, i was just there and i stayed with alpine elements...? Smile
  • + 1
 thanks, we stayed at chalet les berots, it wasnt with alpine element or anything like that
  • + 3
 mad moto skills at 2:04!
  • + 2
 You guys are sooo good! Props to ALL the riders!
  • + 1
 Enorme =D gros trip stylé Wink . Yaurais un trek session monté avec une totem parmis tous les vélos?
  • + 1
 Such massive gaps for a bike park! Like it was built in someones back yard! Sick vid im jealous of you guys in Europe.
  • + 1
 Jealous? Your from B.C!
  • + 3
 Ya i am.... wierd to be jealous i guess but still, a sick mnt is still awesome no matter where it is.
  • + 2
 Looks like whistler alot.
  • + 2
 awsome riding ! and nice video
  • + 2
 Nice vid, I have to go to Chatel in the feature. Big Grin
  • + 1
 haha the guy at the beginning of the song song like Andreu which is awesome!
  • + 1
 god damn it i wanna go to that mountain SO BAD!
  • + 1
 You guys are really good.
  • + 1
 epic bike park, suuuuper jealous!!! where is this mountain??
  • + 0
 on the french swiss border, it's called the portes du soleil region
  • + 2
 That was sick mate.
  • + 1
 03.29 bum slide sick vid Smile
  • + 2
 deffffooo vod
  • + 1
 there real jumps Big Grin looks better than whistler
  • + 1
 the mountain style course probably has bigger gaps than most of whistler but in terms of the trails, i imagine whistler is 10x better
  • + 1
 Awesome vid!!!!
  • + 1
 awesome rlly cool
  • + 1
 Awesome. Favourited'd Smile
  • + 1
 Love it
  • + 1
 That was soo sick man Smile

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2020. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.009114
Mobile Version of Website