Powered by Outside
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

Bikepark Willingen - UCI Downhill WC track

Mark Toeters riding the full downhill track in Bikepark Willingen. Trek Session 88 2011 from Team Fietsshop Uitgeest.

32 Comments

  • + 3
 snellll
  • + 2
 sjezus gast.. heb je toevallig nog wat airtime te koop ?
  • + 1
 Haha, hoeveel bied je per meter?
  • + 1
 ik zou met zorgeloos 2 meter springen al blij zijn Redface
  • + 1
 Het komt alleen maar omdat ik vanaf m'n 4e/5e tot mijn 11e/12e fietscross heb gedaan. Anders had ik dit nu ook niet gekund^^
  • + 1
 ja je hebt t een keer gezegd ja.. t gekke was dat ik vroeger nog aardig een beetje kon springen., maar na enkele crashes is dat toch minder geworden,.. zelfs de kleine gaps in malmedy sla ik over Frown
  • + 1
 Heeft dat niet te maken met de angst na de crashes?
  • + 1
 ja dat vliegen is niet zo erg.. dat ongecontroleerd landen ofwel crashen maakt t allemaal zo onzeker..
laatst op een bmx baan face down recht de grond in.. dat schyudde me wel een beetje wakker.. of juist ook weer neit lol
  • + 1
 Do you have to pedal much or is a let go and sent it track?
  • + 1
 Well sometimes I pedal for some more speed, but you can jump everything without pedalling Wink
  • + 1
 So stoked, gonna have to send it next week. Just hope someone fast is there that lets me poach his lines
  • + 1
 You can see the line I take here, it's the line a lot of people take. Wink
  • + 1
 Yeah I know, but it helps to still follow someone
  • + 1
 Snel man! Heb echt zin om daar te rijden over 2 weken. Big Grin
  • + 1
 Have fun daar over 2 weken! Nog 3 weekjes en dan gaan wij naar Oostenrijk. Big Grin
  • + 1
 Jij ook veel plezier! Ik ga 2 weken Winterberg, Wiliingen en Boppard en misschien nog 1 week leogang maar dat doen we alleen met mooi weer.
  • + 1
 Hmh oke nice! Hopen dat je die 1 week Leogang erbij pakt dan! Moet je tussen 4 en 18 augustus Leogang gaan dan zijn wij er ook Big Grin
  • + 1
 Ok. Als we naar Leogang gaan is het van 3 tot 9 aug. hoop echt dat het door gaat maar kans is best klein.
  • + 2
 Gewoon zeuren haha, dan kunnen we samen fietsen Razz
  • + 1
 haha ik doe me best Razz Maar ga je daarvoor tussen 20 jul en 3 aug nog een keer Winterberg?
  • + 1
 Hmh nee, denk het niet Frown
  • + 1
 kiek em goan, fulll speed en stil
  • + 1
 nieuwe bike?
  • + 1
 Nee, is van Team Fietsshop Uitgeest mocht ik op fietsen Wink
  • + 1
 sick man!!
  • + 1
 Thanks man!
  • + 1
 was er deze week ook nog, weet je of die track nog veranderd voor de worldcup?
  • + 1
 Voor Wheels of Speed bijv word die wel iets veranderd, maar de worldcup in Willingen gaat niet door Frown
  • + 1
 Hoezo? :O
  • + 1
 Is al een tijd bekend, wel jammer want het was mooi dichtbij. Hier heb je het artikel: dirt.mpora.com/news/willingen-dropped-from-2013-uci-world-cup.html
  • + 1
 Inderdaad willingen was perfect geweest , maarja bedankt !
  • + 1
 Jep, geen probleem Wink








Copyright © 2000 - 2026. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.013029
Mobile Version of Website