Pinkbike.com
Powered by Outside
Video player is disabled while the embed window is open.
Copy and paste the HTML code below:
Color:
Size: X
|
| |
A third of our new "downhill" track.
Mark Toeters
11 Comments
- + 1
Nice man ik hoop dat het een te gekke track wordt. Maar vind je je fiets fijn rijden en is hij niet te zwaar. ik hoor vaak slecht reactie over umf. zelf heb ik een Yeti as-x en een specialized p2
- + 1
Wordt zeker een hele mooie baan! Ook lekker lang enzo en veel verschillende dingen. Fiets rijdt zeker wel fijn, maar dat komt omdat ik er al 3,5 jaar mee fiets. Hij is wel vrij zwaar ja maar daar ben ik aan gewend. UMF is inderdaad niet aan te raden nee. Aan de andere kant overleeft de fiets het al 3,5 jaar met mij

