Powered by Outside
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

A third of our new "downhill" track.

Mark Toeters

11 Comments

  • + 1
 Nice man ik hoop dat het een te gekke track wordt. Maar vind je je fiets fijn rijden en is hij niet te zwaar. ik hoor vaak slecht reactie over umf. zelf heb ik een Yeti as-x en een specialized p2
  • + 1
 Wordt zeker een hele mooie baan! Ook lekker lang enzo en veel verschillende dingen. Fiets rijdt zeker wel fijn, maar dat komt omdat ik er al 3,5 jaar mee fiets. Hij is wel vrij zwaar ja maar daar ben ik aan gewend. UMF is inderdaad niet aan te raden nee. Aan de andere kant overleeft de fiets het al 3,5 jaar met mij Big Grin
  • + 2
 Nice! Moet ik echt een keer rijden Razz
  • + 2
 Zekers! Tis nog maar 1/3 deel van onze nieuwe "downhill" track.
  • + 2
 Nice! Herken (helaas) niet waar het is.
  • + 1
 Komt omdat dit een vrij nieuwe track is, deze ligt ook aardig verborgen en is moeilijk te vinden Wink
  • + 2
 Houden zo!
  • + 1
 aight ziet er nice uit.
Al verder met spitten ? Smile
  • + 1
 Haha ja, het eerste deel van de track rijdt ik al niet. We zijn ook al een stuk verder met bouwen. Binnenkort komt een complete video of helmcam run van de track, duurt nog 1-2 weekjes Wink
  • + 1
 aight cool Big Grin
Succes nog even dan
  • + 1
 Thanks! Smile








Copyright © 2000 - 2026. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.011878
Mobile Version of Website