Powered by Outside
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

Quentin Gravel 2012

Just put some clips togheter of my 2012 season! First part is filmed in Bromont, Qc and second part is in Whistler, Bc. Camera: David Dupere. Enjoy!

9 Comments

  • + 1
 merci! rien comme les tiens par contre..
  • + 1
 wow superbe , bonne continuité ! bises, michel Wink
  • + 0
 serieux les shots du début que j'ai tourner sortent vraiment mieux que je croyait ! props
  • + 1
 Nice!
  • + 1
 good stuff quentin!
  • + 1
 Ça roule ! :p
  • + 1
 a qui le bike a fin
  • + 1
 j'lai loué la bas, j'avais déja apporté un bike de dj donc jpouvais pas apporter mon dh








Copyright © 2000 - 2026. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.011131
Mobile Version of Website