Powered by Outside

You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

vine

پنچر شدم گفتم این یه تیکه رو پیاده روی کنم کیف میده

8 Comments

  • + 1
 تا زمانی چیزی که سالمه رو ادم قدرش رو نمیدونه
اون چیز خراب میشه قدرش دست میاد
خوب میشه
دوباره قدرش از دست میره
اخه تو که یه بار زانو ها رو به .... دادی چرا دیگه؟؟؟
خودت هم میدونی اگه دوباره خراب بشن چه قدر دوباره طول میکشه تا درست بشن
----------------------------------
  • + 1
 شن اسکی هستش به زانو فشازر زیادی نمیاره.
  • + 1
 بله کاملا معلومه
از نحوه زانو زدن ات تو همین شن اسکی ها
مال خودته ، هر کاری دوس داری بکن
Big Grin
  • + 1
 =))))))))))))))) اولش گفتم چه خوب مییاد پایین بعدش که نزدیک شد


کف اتاق سیاه شد !!!!!!
  • + 1
 shoma ha in docharkhe saritoone kooh bekhain berin chikar mikonin??!??
karetoon doroste.
  • + 1
 che khaki be pa kardi Smile
  • + 1
 pahat chand sant baziyan? Big Grin
  • + 1
 arom tar biya paeen . movazeb bash








Copyright © 2000 - 2026. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.013998
Mobile Version of Website