Powered by Outside
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

my first crash of the year

My first crash of the year... enjoy it :P

3 Comments

  • + 1
 Gab, tu a planter dans l'exact meme place que moi hier dans le 56. J'ai fait parreille come toi. Mon pied droite est enfler et j'ai 2 cotes de blockes dans dos. Ouch, mais je devrait etre correcte pour le BMAXX
  • + 1
 remet toi vite..... ma prendre des photos a la b-maax..... tes mieux de faire la course !!! Razz
  • + 1
 J'ai deja payer mon incscription, j'ai pas le choix, hehehe








Copyright © 2000 - 2026. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv56 0.011708
Mobile Version of Website