You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

Just Some Riding...

nuts !

80 Comments

  • + 6
 that frontflip was ridiculous this guy is amazing
  • + 1
 this guy is so fucking clean !
  • + 4
 STREEEEEEET!
  • + 19
 props on the SICK riding! !!!VOD!!1
  • + 12
 Amazing edit, that frontflip was crazy.
This better get VOD Big Grin
  • + 7
 some sick riding there, deffinatley VOD
  • + 2
 Vod defo.! some really good riding makes me want to do some bmx for a change.
  • + 3
 the front flip came out of no ware i completely did not expext that, amaising vid though VOD for sure
  • + 1
 wow that was too good VOD
  • + 1
 thats some crazy ass shit
  • + 1
 I think he's got it.
  • + 1
 Only two words i can say. VOD MUCH?
  • + 3
 That front flip was insane, holy. VOD!
  • + 0
 zack gerber FTW!
  • + 0
 PB this better be vod tomorrow cuz its sick props
  • + 2
 that front flip was a little bit insane. props man vod
  • + 0
 amazing!!!has to be vod!!
  • + 0
 Just some riding HAHA That was amazing
  • + 0
 all i can say is WOW!!!!
  • + 4
 props man
  • + 0
 thers sum nasty tricks in that . Sum tricks ive never seen before :O VOD FOR SURE ! ALL THE OTHER VIDEOS CAN GO AWAY
THIS MUST BE VOD!
  • + 2
 dude, you got serious skill. you should consider going pro
  • + 0
 that was such a sick frontflip over the red thing frum that bank like that's just pushing the limits of what riding can and can't do
  • + 3
 OHHH MY GOD !!
  • + 1
 Why hasnt this been VOD yet??? Sick riding man. P.S. That frontflip was SICK
  • + 2
 What rear hubs is he riding on. ?
pm me please.
  • + 1
 dude, this guy is nuts, when he front fliped over the rid thing, it look like it was fake, but i aint, god amazing.
  • + 2
 that frontflip was ff in insaneeee that should so be VOD
  • + 1
 That was insane!!!! omg that frontflip was sick, best bmx video ive seen in a while. props to the rider (Y)
  • + 2
 sweet video btw good rider
  • + 2
 looks like it could get vod
  • + 3
 dude that frikin nutz!!!
  • + 3
 VOD!!!
  • + 2
 VOD!!! [2]
  • + 3
 vod
  • + 1
 hes fucking sick nice riding by the way
  • + 1
 sick riding love the front flip
  • + 1
 if only you had a better camera
  • + 1
 fucking amazing riding!!!
  • + 1
 Sick Riding, where is that skatepark?
  • + 1
 WTF how was that flip even possible props to the max.
  • + 1
 VOD
vOD
VOD
  • + 2
 Styling the Park! VOD
  • + 1
 damn i wish i could do that!
  • + 1
 i never expected at a frontflip AMAZING DUDE
  • + 2
 vod... that is all lol!
  • + 2
 that was sick
  • + 1
 Really smooth riding style, very fluid...VOD!
  • + 0
 holy ass rapein tits mcgee frountflip over barrier*, shit 3 bricks within 2 seconds
  • + 1
 thats some good riding man, id say VOD!
  • + 1
 vod vod vod !
  • + 0
 FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK he is awsome
  • + 1
 prze huj Big Grin VOD!!!
  • + 1
 frontflip was insane!!!
  • + 0
 OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • + 1
 where is this park to ?
  • + 1
 HAHA!!! SICK FRONTFLIP!!
  • + 0
 VOS some sick riding like the front flip
  • + 0
 sick ! sweet ridin dude especially the forward flip !! VOD VOD VOD !!!
  • + 0
 this is super fvcking good
  • + 0
 holy shit that was awsoume
  • + 1
 sick edit man
  • + 1
 sick
  • + 1
 nice front flip
  • + 0
 Omg That front flip was phsyco
  • + 0
 soooo steezy insane front flip and decade
  • + 0
 that would be a sweet little vod! nice riding and crazy skills!
  • + 0
 holy crap VOD!!!!!!
  • + 0
 sick les boy
  • - 1
 so when i saw him do the flare,"i jizzed in my pants"hahah very sick bro
  • + 0
 VOD sickkkk
  • + 0
 VOD! very nice riding!
  • + 0
 VOD!!
  • - 1
 i dnt like bmxesbut that was fkin insane
  • + 0
 holy shit.
  • + 0
 sweett riding
  • - 1
 Vod !!!!! Great skills
  • - 1
 where is the skatepark ?

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.051710
Mobile Version of Website