You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login

Video player is disabled while the embed window is open.

Copy and paste the HTML code below:


Color:
Size: X


|

| |

Runkel fall

fall on medium pimpin.

104 Comments

  • + 9
 looks like a cougar hit you in the arm!
  • + 17
 not the good kind of cougar
  • + 7
 Good Lord. Did he jump into a headwind or something? That was gnarly.
  • + 1
 Jump a big jump with 30 mph wind they said.... It won't affect you at all they said.
  • + 7
 john your a fuckin boss
  • + 5
 holy shit!!!!!!!! his arm!!!
  • + 7
 oww dude, was that all wind that threw u off?
  • + 11
 congrats dude, but I would throw at least a sweatshirt on for that if not body armour
  • + 7
 savage but what a dumb fuck, hit medium with wind and a helmet thats not on all the way
  • + 4
 my friend and i hit medium in the wind all the time...
  • + 9
 "and a helmet thats not on all the way"
  • + 0
 the helmet was strapped on the strap loosened as i fell and then slipped over my chin.
  • + 5
 oh well that just sucks then
  • + 1
 haha and thats why i like to wear long sleeves that arm was pretty gnarly
  • + 2
 Damn dude watching stuff like this makes me want to quit biking.
  • + 2
 bet it was the same for you, but when i do shit like that (the arm) its cool when you've just done it but at the hospital getting cleaned up now that shits nastyy.
  • + 3
 although, looking at it for a second time... oh dang musta hurt real f*cking bad man, was the adrenalin kicking and keeping the pain away?
  • + 1
 no it actually hurt really bad the whole time, haha
  • + 5
 i liked the dude that was walking around with the popsickle Razz
  • - 1
 Dudes what are you talking about! he looks so cool in that t-shirt and unstrapped helmet! he's obviously pro enough to land that gap..... CRUNCH! oh nevermind.
  • + 1
 bweger the homie John in this video goes hard and he ain't no punk bitch like you, you don't know homie, so don't say shit
  • + 0
 I didn't say he wasn't good, I just think wearing an unstrapped lid defeats the purpose. he's lucky he didn't crack his skull. so don't say shit.
  • + 5
 thats sooo gnarly i saw zach lol
  • + 4
 glad to see you made it ok, besides the arm but dont mean to mean here but strap up your helmet
  • + 6
 true fucking legend
  • + 2
 HOLY SHIT! dude super props and hope you heal quickly. damn that looked gnarly. i recently just started riding with out my pads but im pretty sure ill reconsider. so thanks for the p.s.a. whewwwww!
  • + 1
 I've watched a few times and it looks like you 1) didn't have enough speed, and 2) you knew you were off line heading for the brush and didn't have enough speed. The dude at the camera even says, 'No way' before you even hit the drop because possibly he can tell you didn't have it.

What was going through your head before and during your jump?

Inquiring minds want to know.
  • + 1
 i was in line but right off the lip a big gust of wind came so right before i would have hit i bailed. the only thing going through my head was "oh f*ck"
  • + 2
 specwreck fuck u ur a piece of shit call my hombeboy a moron again and ur gunna need facial reconstructive surgery for being a moron
  • + 1
 theres alot of ppl saying thats gnarly so im going to be unique and say thats crazy sweet and yea did u break anything or what and u made me just consider my elbow guards again
  • + 3
 fuck thats nuts dude...i would never hit that.....at least you got big enough balls to
  • + 2
 runkel you and i both ate shit on medium except i got a bad concussion and my entire back was bleeding and had rocks in it and shit no fun! get well soon!
  • + 3
 OMG! thats massive!i hope you get fully recovered!
how is your arm can you move it well?
  • + 2
 ya its moving ok. i get the stitches out on monday.
  • + 4
 did he get any ice cream?
  • + 1
 i broke off alittle part of my elbow and got 50 stitches in those 2 holes. i got the stitches out and all the roadrash on my back is gone. i think i get to ride in a week or 2, im fuckin bored sitting around all day
  • + 4
 zach waddles like a bitch
  • + 1
 'when im wearing my dads pants'
  • + 2
 'ursula's pants'
  • + 1
 'no'
  • + 2
 'no need to be embarrassed, alot of people where their moms pants.
  • + 1
 'you forgot the second ', but besides, dont be embarrassed, alot of people steal/spend their moms money'
  • + 2
 haha matt and i regraveling our driveway/ me working at my dads office has never made me a profit. But hey, alot of people rip of their friends brothers and buy(steal) bikes for $100.
  • + 2
 and i probably shouldn't lend you "stolen" money...so there goes that $100. haha
  • + 1
 im speachless
  • + 3
 damn!!!!! lol i thought his arm was terrible then he moved and his while back was shreaded. thats gnarly bro i hope u ok!
  • + 4
 f*ck was john okay?
  • + 1
 ya im good
  • + 2
 i wouldn't do anything with that wind man i learnt my lesson from step ups and tabletops..
  • + 1
 bike definitely got caught in the wind, props for even hitting that im not sure i would! good vibes for a speedy recovery and getting back on the steed jarunk!
  • + 1
 Ahhh...that answers why you were off line, listing to the left, and short.

That was a nice flapper on your elbow. BTW: better tighten up than chin strap. Smile
  • + 2
 fukin hell what did ya catch ya arm on, an how deep was that cut ??? yu ok now ??????
  • + 1
 i hit my arm on lots of rocks and i got 50 somethin stitches in my arm. i get the stitches out monday and it doesnt hurt as much now.
  • + 1
 dam... looks like u fell asleep right in the middle. No offense i know the wind screwed u up.
  • + 1
 f*ck his arm reminds me a little bit about mine ;///
www.pinkbike.com/photo/4151816
  • + 2
 damn dude, takes balls to hit that in the wind
  • + 2
 wind=danger. hope you get betta
  • + 3
 john u beast ass mofo
  • + 2
 Nice! I wouldnt hit medium in that amount of wind, and your helmet? haha
  • + 1
 so funny u and zak came down the hill last with popsicals btw was that ur brother who ate it i couldnt tell
  • + 2
 John, that was amazing. you have such a high resistance to pain
  • + 1
 its not really a resistance to pain? he was in shock... he was sitting there like?? :O WTF!? lol he didnt really have time to be in pain
  • + 2
 I had something like that for breakfast while in dominican
  • + 2
 Confused wow thats effed up, hows the arm?
  • + 1
 i got 25 dissolving stitches below the skin and 28 non desolving stitches above. i got lucky tho i almost needed a skin graft!
  • + 2
 :S get well soon
  • + 2
 thanks bro
  • + 4
 we thought your arm was gonna need a skin graft from your ass but your ass would also need a skin graft haha props for runkel that was crazy
  • + 2
 wear fukin elbow protection
  • + 2
 thats f**king nasty
I would have been freaking out
props tho man
  • + 1
 man thats so bad i hope he got that are fixed and
  • + 1
 ya me too minus the cuncussion
  • + 2
 haha
  • + 1
 haha...does that kid have an icelolly?
  • + 2
 owwwwwwwwwwwwwwwwwwww
  • + 1
 holy shit! when did that happen??
  • + 1
 saturday at like 430
  • + 2
 nice cuts...
  • + 1
 Woww.. OMG
  • + 0
 omg his arm !!!!! omg his shirt!!!!
  • + 1
 that chin strap.
  • + 1
 fuc*in wind
  • + 1
 howd it heal up?
  • + 1
 gnarly, evertime some 1 sees the scar they like ughhhhhhh thats disgusting
  • + 1
 Wind is a F*CKING B*TCH
  • + 1
 ya hahaha, u evr eat hella shit in the wind?
  • + 1
 not NEARLY as hard this like, this was fucking BAD Carlmont dirt is not fall happy either, it scared me when I visited hahahah
  • + 1
 haha, i remember wen u and jack came, ur nomad wass fuckin sick howcome u sold it
  • + 1
 Just wait until I get mah next bike together ;] Going to be very sweet

Nomad was dope fo sho, just WAY too small for me
  • + 1
 forsure, cant ride a bike too small for ya, and i look forward to seein the next bike all ur bikes have been legit
  • + 1
 Hopefully can get it near you're Demo level =]
  • + 1
 haah thanks
  • + 1
 fock
  • + 1
 holy shit
  • + 1
 fuck
  • + 0
 Fuuuuuuuuuuuuuuuuuk!
Below threshold threads are hidden

Post a Comment




Copyright © 2000 - 2020. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.012632
Mobile Version of Website