the truth
You must login to Pinkbike.
Don't have an account? Sign up

Join Pinkbike  Login
the truth

93 Comments

  • + 66
 Haha so true.
  • + 15
 yeah, I like that one Smile
  • + 10
 POD
  • + 5
 Og my god WIN
  • + 7
 Canadian Open!!!!!
  • + 15
 come on man, its shladming!
  • + 9
 just whip it.....whip it GOOOD!
  • + 13
 Thats what she said
  • + 3
 lol @ other sports playing with (their) balls lol lol lol sounds like they're tossing themselves off lol
  • + 9
 most sports only need one ball
  • - 7
flag mzk1997 (Jun 15, 2011 at 9:04) (Below Threshold)
 ^^^ never heard that one before Facepalm
  • + 10
 i'll just let the props speak for themselves
  • - 13
flag mzk1997 (Jun 16, 2011 at 11:56) (Below Threshold)
 www.pinkbike.com/photo/5694519 ...........Ill just let the pic speak for itself
  • + 7
 whoa mzk1997, chill. it not like any of the comments on this page about mountain biking needing two balls are origonal. these have been going around in action sports for years.
  • + 9
 ^^ completly raped mzk1997's a*shole
  • - 1
 I dont think im the one who needs to chill dhdemon10
  • + 7
 llllllllllllllllllllllllllllllllll llllllllllllllllllllllllllllllllll llllllllllllllllllllllllllllllllll lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll---------------------- lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll lllllllllllllllllllllllllllllllll lllllllllllllllllllllllllllllllll lllllllllllllllllllllllllllllllll
  • + 3
 ^^^ suck it
  • - 3
 Thats sad that urs is 3 inches long
  • + 4
 ya its a real picture.. 100% acurate
  • + 3
 this is a better way of saying your point your trying to get too
www.pinkbike.com/photo/5252820
  • + 17
 Nice work. This is quite a clever variation from the typical "Because golf and football only require one ball" motivator.
  • + 12
 haahahaha Nice It actually is true omg
  • + 60
 no its it takes one ball to play soccer but two to dh
  • + 56
 ^^^ you fail
  • + 6
 there are so many versions of "it takes one ball to play soccer but two to dh," but this...its kinda clever hahaha
  • + 2
 yep and its actaly "downhill - because golf and football only require one ball"....
  • + 6
 and rugby! and that ones not even round!
  • + 18
 rugby- for men who like playing with odd shaped balls
  • + 4
 Rugby, the man's game: Because 30 men clutching onto each other isn't gay...
  • + 1
 its rugby the gentlemen's game.......just saying
  • + 8
 Yeah take that jock sports!
  • + 1
 you defenitly need balls for extreme sports... But you need to start small or slow. and while you skill grows. the things you hit grow too. if you hit something where your not sure you gonna make it or are not quite certain about it and you do it.. then you got balls. Anyway big jumps and especially big drops require much ball downhill too ofcourse, but i think most of these guys quite know how fast they will need to go. And thats what you see in all these videos.. most of them videos are quite succesfull... but you never can be 100 procent certain so it requires balls. if you would know on forehand you would make it would be a peanut. anyway i got peanuts and no balls...
  • + 4
 I like this picture so much I wish I could favorite it twice...
  • + 3
 www.youtube.com/watch?v=ZdKLGTQg_b0
watch this, then tell me it doesnt take balls.
  • - 18
flag DamienTD (Oct 3, 2009 at 19:23) (Below Threshold)
 watched it doesnt take balls. lot of skill thats it
  • + 11
 Come on dude i made the damn picture for fun why do you have to be ass and critique it to death? If it offends you sorry it was a joke.
  • - 15
flag DamienTD (Oct 3, 2009 at 20:06) (Below Threshold)
 i know its just dh isnt really a ballsey thing those pros train and practice all year so they have no problem riding gnarly courses. its not like they point down a rooty rockey chute and hope for the bests. they know what there doin. like a racer wouldnt think a video like this www.pinkbike.com/video/102205 takes balls but its all what every ones likes to do
  • + 2
 well see the point of the picture is saying other sports don't take "balls" i grew up racing motos, bikes and pretty much anything else with an engine. the only team sport i ever played was hockey which i played for 6 years. playing hockey taking skill stamina, thinking etc. but getting on the ice doesn't take balls or you don't experience the "sacking up and hitting it" effect like you do when you hit a triple no one else is hitting in moto. or you hit the 50 foot double and national champs for the first time.
  • + 2
 besides... you are critiquing it with stupid points. you are comparing apples to apples. saying downhill takes balls, is referring to other team sports that don't take much. but you are comparing this poster with something so alike you contradict yourself! as far as this poster goes i'd say it represents "freeride" downhill and moto. as it is simply comparing "downhill" with sports that play with "a ball"
  • + 3
 DamienTD did you even watch that video they showed and listen to what they said???

"the fastest racers in the world talking about going as slow as they possibly can is still too fast!"
t

I owuld like to see you even atempt mountain 7 Psychosis
  • + 1
 this was the best looking monster/spesh demo so far in my opinion... the new one is nice, but not AS nice as this one.
  • + 1
 anyone else think brendan fairclough will be the worlds best in the coming years?
  • + 0
 That picture of Fairclough is my desktop wallpaper. This one is better than all the other ones that say "Football and golf only require one ball".
  • + 2
 should say, "others play with them, downhillers have them."
  • + 2
 Haha. Funny AND true!!
  • - 1
 As much as this picture is spectacular, its wondering away from actual downhill, which all about steep very gnarly terain, Not big jumps and tricks.
  • - 2
 Thats freeride not downhill
  • + 2
 thats like the most technical track in the world this is only one section
  • + 1
 sick saying but got copied from a wrestling shirt
  • + 2
 111% true
  • + 1
 112% actually Smile
  • + 1
 I was there .............
  • + 1
 Hey Its My Profile PictureFrown
  • + 1
 sad thing is that is the truth
  • + 1
 so true
  • + 1
 hahahahahah
  • + 1
 pod !!!!
  • + 1
 lol sooo true
  • + 1
 OPP !
  • + 1
 most unique one! props
  • + 1
 i agree! lol
  • + 1
 +1
It agree! Smile
  • + 1
 veery nice and so true!
  • + 1
 very very true
  • + 1
 Haha that's true Smile
  • + 1
 pod someday for sure
  • + 1
 good one!!
  • + 1
 Haha i love it
Below threshold threads are hidden

Post a Comment



Copyright © 2000 - 2019. Pinkbike.com. All rights reserved.
dv65 0.048077
Mobile Version of Website